اخبار داغ

یک فعال رسانه ای اصلاح طلب در واکنش به برخورد حذفی مدیران دولت با خبرنگاران:

صادقانه بگویند با هر رسانه ای که به مزاق ما خوش نیاید برخورد می کنیم/ استانداری کرمانشاه رسانه های رپرتاژ بگیر را تقویت می کند

صادقانه بگویند با هر رسانه ای که به مزاق ما خوش نیاید برخورد می کنیم/ استانداری کرمانشاه رسانه های رپرتاژ بگیر را تقویت می کند
یک فعال رسانه ای اصلاح طلب گفت: مقامات استانی کرمانشاه به دنبال تقویت رسانه های محافظه کار و رپرتاژ بگیرند و برای توجیه برخوردهای سلبی با رسانه ها صادقانه بگویند هرچه به مزاق ما خوش نیاید برخورد می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد، پس از انتشار اخبار مکرری از برخود سلبی و حذفی با رسانه های کرمانشاه، استانداری این استان اعلام کرد که "تشخیص دادیم این رسانه ها صلاحیت ندارند".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

در همین رسانه یک فعال رسانه ای و فرهنگی اصلاح طلب گفت: عدم رعایت اخلاق رسانه ای موضوعی تخصصی و در حیطه تشخیص هیات منصفه مطبوعات یا مرجع ذی صلاح دیگر است.

,

رضا منتظریانی گفت: بهتر بود می گفتند چون به مزاق استانداری خوش نمی آید این برخورد را کردیم. رسانه های ما با تمام گرایشها هنوز در استان کرمانشاه ضعیف است. برخورد سلیقه ای  مقامات استانی ترویج محافظه کاری رسانه ای خواهد شد و به نوعی تقویت رسانه های صرفا رپرتاژ گیر است.

,

مدیر پایگاه خبری حیات غرب ادامه داد: بار قبل نیز همین حضرات با هفته نامه اصلاح طلب غرب برخورد کردند و بنده بعنوان همکار وظیفه داشتم دفاع کنم و پیشنهاد بنده این بود اینگونه نظرات قهری و قضاوت باید قانونی باشد.

,

وی افزود: بنده تا کنون مطالب زیادی در نقد مطالب همکارانمان در مرصاد نیوز درج کرده و اختلاف دیدگاه هایی در کمال احترام با هم داریم. این موضوع نباید باعث شود که به نام اصلاح طلبی مجوز برخورد قهری بایک رسانه ی دارای مجوز در استان کرمانشاه صادر شود.

,

این فعال فرهنگی تصریح کرد: بهتر است حضرات که در مرکز تصمیم سازی و اطلاع رسانی استانداری قرار گرفته اند استدلالهای اقناعی خود را افزایش دهند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه