اخبار داغ

استاد دانشگاه امام صادق(ع):

حقوق بشر و دموکراسی اسم مستعار منافع آمریکایی ها است

حقوق بشر و دموکراسی اسم مستعار منافع آمریکایی ها است
استاد دانشگاه امام صادق(ع) گفت: واقعیت آن است که حقوق بشر و دموکراسی اسم مستعار منافع آمریکایی ها است و هر جا منافع شان به خطر بیفتد می گویند حقوق بشر و دموکراسی آسیب دیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مهدی فیروز کوهی استاد دانشگاه امام صادق(ع) در جمع بازنشستگان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، گفت: پس از اتمام جنگ جهانی اول، اقتصاد آلمان از بین رفت و بنا شد آلمانی ها به مدت ۶۰ سال درآمدشان را به عنوان غرامت به فرانسوی ها و بریتانیایی ها بدهند به همین جهت کسی حوصله کار کردن را نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: در همین شرایط هیتلر به عنوان ابرمردی جا افتاد که تاریخ را نجات می دهد.

,

, , ,

استاد دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه هیتلر به عنوان رهبر آلمان شکل گرفت، تصریح کرد: هیتلر آغاز جنگ جهانی دوم را صادر کرد و گفت آلمان آماده ی فتح جهان است و جهان را فتح کرد.

,

وی اضافه کرد: قلب قطب قدرت عالم اروپا بود و اروپا را گرفت و شک نکنید اگر اشتباه نکرده بود و به مسکو حمله نمی کرد امروز اروپا آلمانی حرف می زد.

,

فیروزکوهی با بیان اینکه آمریکایی ها هیتلر را سرجایش نشاندند، اظهار داشت: آمریکایی ها به این بسنده نکردند و موسولینی را سرجایش نشاندند و بعد از آن به سراغ ژاپن رفتند.

,

وی بیان کرد: آمریکایی ها به ژاپن گقتند تسلیم شوید و آن ها در ۱۳ مرداد ۱۳۲۵ تسلیم شد وفقط درخواست کرد امپراطور از کشور بیرون نکنید چرا که امپراطور نماد هویت ملی ما می باشد.

,

استاد دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه آمریکا شرط ژاپن را قبول نکرد‌، اظهار داشت: آمریکا گفت شما باید بی قید و شرط تسلیم شوید و ژاپن تسلیم شده بود.

,

وی افزود: ۱۵ مرداد هیروشیما بمباران اتمی شد و ۹۸ هزار کشته در یک روز ثبت شد.

,

, , ,

فیروزکوهی با بیان اینکه ژاپن در بعد از ظهر ۱۵ مرداد تسلیم شد و امپراطور را نخواست، تصریح کرد: آمریکا گفت کافی نیست و در ۱۷ مرداد ناکزاکی بمباران اتمی شد و ۴۶ هزار کشته دیگر برجای گذاشت.

,

وی بیان کرد: بر اساس آمار آمریکایی ها، در دو روز ۱۴۴هزار کشته گذاشتند تا تاریخ بشر نشان دهد و جهان مزه ی ایستادن در برابر آمریکای اتمی را بفهمد.

,

استاد دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه یک شهید ما به ل تلفات ۵۴ میلیونی جنگ جهانی اول و دوم می ازرد، اذعان کرد: ژاپن ۱۴۴هزار کشته را به دلیل تسلیم بی موقع و حماقت در اعتماد به آمریکا، تقدیم آمریکا کرد.

,

وی ابراز کرد: آمریکا در سال ۱۳۷۰ شمسی به این باور رسیدند این ده یک کدخدا بیشتر ندارد که ما هستیم و در قالب نسل نوین جهانی نیز جا انداختند.

,

فیروزکوهی با بیان اینکه آمریکا به فکر این بود که قرن ۲۱ ام را قرن آمریکایی نگه دارند، تصریح کرد: یک پروژه را نوشتند که بر اساس آن پنج قدرت قادر است با ما بجنگد که یکی از آن ها جمهوری اسلامی ایران است.

,

وی افزود: آمریکا در پنج حوزه ی حقوق بشر، دموکراسی تروریسم، هسته ای و سلاح های کشتار جمعی تخاصم خود را با ایران عملیاتی کرد.

,

, , ,

استاد دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه آمریکا تنش های خود را در این پنج حوزه گرم نگه داشته بود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری ابتدای گفت و گو های به اصطلاح مدعی به برجام، فرمودند اگر بهانه هسته ای تمام شود، بهانه حقوق بشری و دموکراسی وجود دارد.

,

وی بیان کرد: واقعیت آن است که حقوق بشر و دموکراسی اسم مستعار منافع آمریکایی ها است و هر جا منافع شان به خطر بیفتد می گویند حقوق بشر و دموکراسی آسیب دیده است.

,

فیروزکوهی با بیان اینکه حقوق بشر در میانمار آسیب نمی بیند، تاکید کرد: علت آن است که خانم ساچی مهره ی آمریکا در منطقه می باشد و منافع آمریکا را تامین می کند.

,

وی بیان کرد: آمریکایی ها به هیچ عنوان کک شان هم درباره ی حقوق بشر نمی گزد و چه جوکی است که دبیر کمیسیون نظارت بر حقوق بشر سازمان ملل با فشار آمریکایی و عربستان سعودی، رژیم کودک کش است.

,

استاد دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه ابزار حقوق بشر و دموکراسی یک ابزاری برای دفاع از منافع ملی آمریکایی ها می باشد، تصریح کرد: به همین جهت این دو محور تمامی ناپذیر است و به هیچ عنوان نمی تواند تمام شود.

,

, , , , ,

وی تاکید کرد: قابل توجه برخی دوستانی که به غلط فریاد علیه آمریکا را افاج گری قلمداد می کردند و دلخوش و خوش بین به برخی لبخند ها، بساطی به نام گفت و گو راه انداختند.

,

فیروز کوهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر خوش بین نبودن به آمریکا، گفت: بر مقام پاسخ می گفتند عالم سیاست عالم خوش بینی و بدبینی نیست.

,

وی ابراز کرد: اعتراض دلسوزان انقلاب علیه آمریکا، با انگ دلواپسی پاسخ داده شد و امروز همان آقایان دلواپس ادامه مذاکرات هستند.
استاد دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه آمریکا وارثان قوی ترین ذرات خانه اتمی جهان و قوی ترین ادوار اتمی در سطح جهان هستند، اظهار داشت: اگر آمریکایی ها مدعی مبارزه با سلاح های کشتار جمعی بشوند، چه جوکی می شود!

,
,

وی بیان کرد: برخی دوستان ما در حوزه تروریسم فکر کرده اند که می شود با آمریکا مشترکا با آن مبارزه کرد که بسیار کودکانه بود.

,

, , ,

استاد دانشگاه امام صادق(ع) بیان کرد: دوستانی که حوزه تخاصم با تروریسم را در دل همراهی با آمریکا می دانید، به خود آیید که آمریکا هرگز با تروریسم بارزه نخواهد کرد.

,

وی افزود: از زمانی که داعش ساخته شد اسرائیل است که احساس کاذب امنیت به او دست می دهد ولی او خیال می کند.

,

فیروزکوهی تاکید کرد: عراق هم همهی حقوق خود را با اراده ی ایران تطبیق می کند.

,

وی ابراز کرد: خدا لعنت کند دست هایی را که نمی گذارند ملت سیاسی شوند و بصیرت سیاسی داشته باشند و در آستانه ی انتخابات با هیجان های کاذب اجتماعی آرا باطلی جمع شود که نتیجه جز باطل ثمر نخواهد داشت.

,

/انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه