اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

تمام توان شهدا بر ولایت مداری و پیروی از ولایت بوده است

تمام توان شهدا بر ولایت مداری و پیروی از ولایت بوده است
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: رزمندگان عزیز ما و شهدای عزیز ما همواره بر ولایت مداری تاکید داشتند و دارند و امروز ما هرچه داریم از ولایت و ولایت مداری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خبرنگار زنگ خبر  سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در آئین یادواره شهدای شهر وردنجان گفت: در یادواره ها به غیر از شهدا گفتن اجهاف است و ما  هر چه داریم از شهدا داریم و باید در چنین مجالسی یادی بکنیم از شهدای عزیزی که رفتند و بهترین سرمایه عمرشان که جانشان بود را در طبق اخلاص گذاشتند تا مادر آرامش به سر ببریم.

سردار اکبری،‌افزود: امروز باید یادی بکنیم از شهدای امروز اسلام در مقابله با گروه های تکفیری که به پیروی از شهدای دفاع مقدس برای دفاع از حرم آل الله می روند همچون شهید محسن حججی که بارها در بیانات مقام معطم رهبری نیز شنیده ایم که شهید حججی عزت اسلام بود.

وی همچنین بیان داشت: یادی بکنیم از شهدای عزیز استان چهارمحال و بختیاری، 2 هزار 437 لاله پر پر شده استان ما و به خصوص شهدای عزیز مدافع حرم و اولین شهید بسیجی کشور، شهید علی عسگری طاقانکی و اولین شهید جامعه پزشکی کشور ما شهید محمدحسن قاسمی که به استان چهارمحال و بختیاری متعلق است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با بیان اینکه در بیانات مقام معظم رهبری اخیرا شنیدیدم که هر کشوری که ضعیف باشد مورد تهاجم کشورهای قوی تر قرار می گیرد گفت: کشور ما با توجه به اینکه تازه انقلاب کرده بود و نیروهای نظامی هنوز سازمان نگرفته و دشمنان دیدند که نظام نوپایی به نام جمهوری اسلامی شکل گرفته است و این قطب سوم خواهد شد تصمیم گرفتند این نظام را از بین ببرند اما با حضور مردم و جان فشانی های جوانان انقلاب این اتفاق صورت نگرفت و اما آقا فرمودند راهبرد های دشمن برای جمهوری اسلامی سه راهبرد اساسی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بود.

سردار اکبری افزود: از این شهر عزیزانی در جبهه شوش بوده و جزء مدافعین مرزهای جمهوری اسلامی بودند و این گروه های کوچک آماده شدند برای جلوگیری از پیشرفت دشمن و ما ایرانیان افتخارمان این است که برای اولین جنگ است که یک وجب از خاک ما جدا نشد چراکه در جنگ های گذشته بخش های متعددی از کشور ما جدا شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بیان داشت: از خود گذشتگی شهدای عزیز ما، جانبازان و ایثارگران ما باعث شد که ما در هر جای دنیا حضور پیدا می کنیم و نام ایران برده می شود افتخاری است برای دوران دفاع مقدس ما چراکه امام راحل فرمودند ما در جنگ انقلابمان را به دنیا را ثابت کردیم.

وی مطرح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس تجهیز شد چراکه سپاه به جز بسیج و مردم سازمان دیگری نداشت و در طول این هشت سال هم سازماندهی شد، هم تجهیز نظامی و هم دارای کسب تجارب فراوان و برگرفته از تجارب دفاع مقدس، این امنیتی که امروز  وجود دارد به برکت خون شهدای عزیز و هم رشادت رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و هم تجهیزات دفاع مقتدرانه ای که در اختیار رزمندگان ما است بر گرفته از تجارب دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) بیان داشت: رزمندگان عزیز ما و شهدای عزیز ما همواره  بر ولایت مداری تاکید داشتند و دارند و امروز ما هرچه داریم از ولایت و ولایت مداری است و بارها این کشور را از بسیاری از مراحل سیاسی و نظامی نجات دادند و شاید در روزها و سال های گذشته مقام معظم رهبری به سیاستمداران ما می فرمودند که اعتماد به آمریکا نداشته باشید و بسیاری باورشان نشد اما در این روزها حقیقت آشکار شد و امروز اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم که قطعا هستیم هیچ اتفاقی برای کشور عزیزمان نخواهد افتاد.

پدر شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی در مراسم یادواره شهدای شهر وردنجان طرح کرد: مبارزات حضرت رسول اکرم (ص) در زمان خود برای این بود که زمین پر از ظلم شده و به رسالت برگزیده شد تا زمین را از ظلم و جورها خالی کند و زمینه را برای رشد افراد لایق محیا کنید.

وی افزود: سیدالشهدا هم فقط و فقط به خاطر اصلاح امت جدش قیام کرده و می خواستند با این حرکت این زمینه را ایجاد کند تا مردم راحت تر به پرودگار و خدای عالم بپردازند.

قاسمی گفت: اگر این خانواده های شهدا در هشت سال دفاع مقدس خانواده ها و فرزندان خود را به جنگ فرستادن  فقط و فقط به خاطر این بوده است که اسلام ناب محمدی پا بگیرد و دولت کاملا اسلامی ایجاد شود.

پدر شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی گفت: از ابتدای اسلام تمامی شهدای که در این راه شهید شدند تا به الان شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تمامی اینها در یک مسیر و آن هم صراط مستقیم و رسیدن به خداوند و عزت دادن به اسلام و مسلمین بود و هست.

وی افزود: پسر شهید من دارای بهترین شغل در بهترین جا و در بهترین شهر این کشور زندگی و خدمت میکرد ،حالا بعضی از افراد نادان میگویند که اینها برای دنیا رفته اند ،فرزند من دیگر از دنیا سیر شده بود و دیگر ایندنیا برایش قفس شده بود و شان این شهدا بالاتر از این است که کسی جسارت های را در حق این شهدا داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه