اخبار داغ

رونالدو با اجازه رئال لاغر می‌شود!

رونالدو با اجازه رئال لاغر می‌شود!
رونالدوی برزیلی اسطوره نه چندان دور فوتبال جهان مدعی شد که اگر رئال مادرید به او نیاز داشته باشد، دوباره لاغر خواهد کرد و خود را آماده بازی کردن می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئال با نتایج ضعیفی که اخیر کسب کرده، 7 امتیاز با صدر جدول یعنی بارسلونا فاصله دارد. رونالدو پس از 5 جلسه محرومیت به میادین بازگشت ولی بازگشت او نیز برای تیم کارساز نبود و این در حالیست که کریم بنزما به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم نیست. حال رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق رئال مدعی شد که اگر این تیم به او نیاز داشته باشد، حاضر است خود را آماده بازی کردن کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
او گفت:" ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند گلزنی کنند و مطمئنم که این برای ما مشکلی نخواهد بود. اگر اتفاقی رخ دهد و به من نیازی باشد، خودم را دوباره آماده بازی کردن خواهیم کرد."
,
 
,
رونالدو درباره شرایط رئال گفت:" فکر نمی‌کنم رئال در چند سال اخیر مشکلی داشته باشد. آنها توانایی خود را نشان داده اند. فصل گذشته وارد دوره ای مثل امسال شدند ولی قهرمان لیگ و چمپیونزلیگ شدند. فکر می‌کنم این شروع لیگ است. حتی پس از بردن تمام جام ها، 3 شکست باعث شده که شک و شبهه هایی به وجود بیاید ولی قطعا هیچ شکی به توانایی این تیم وجود ندارد."
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه