اخبار داغ

سردار صادقی:

سخنان سخیف ترامپ گویای فرهنگ دشمن ماست/گویا تنبیه دشمن کافی نبود

سخنان سخیف ترامپ گویای فرهنگ دشمن ماست/گویا تنبیه دشمن کافی نبود
فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به سخنان سخیف ترامپ گفت: این سخنان گویای فرهنگ دشمن ماست ما راهی جز آمادگی کامل نظامی و دفاعی نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ سردار رحمت الله صادقی در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهرستان گرگان، تقارن اولین روز هفته دفاع مقدس با اولین روز از محرم را به فال نیک گرفت و گفت: به قطع و یقین موفقیت های دفاع مقدس مرهون فرهنگ عاشورایی است، مجاهدت ها، گذشت ها، ایثارگری ها، جانبازی ها، وفای به عهد، ولایت مداری، ارزشمداری و همه زیبایی های عاشواری حسینی تبلور در دفاع مقدس ما دارد و قطعا با تداعی همین معانی دفاع ما مقدس شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو,

مادامی که فرهنگ عاشورا در اندام و شاکله ماست شکست ناپذیریم

, مادامی که فرهنگ عاشورا در اندام و شاکله ماست شکست ناپذیریم,

وی دفاع مقدس را درس بزرگی خواند و افزود: تا زمانی که این فرهنگ در شاکله و اندام نیروهای مسلح باشد و تا زمانی که مردم با تاسی به فرهنگ اهل بیت(ع) گام بردارند و پشت سر امام خود حرکت کنند این ملت شکست ناپذیر است.

,

سخنان سخیف ترامپ گویای فرهنگ دشمن ماست

, سخنان سخیف ترامپ گویای فرهنگ دشمن ماست,

سردار صادقی تصریح کرد: بعد از 39 سال انقلاب و سیلی محکمی که مردم به استکبار جهانی زده است هنوز شاهد گستاخی ها و تهمت ها و توهین ها و سخنان سخیف دوانه ای مثل ترامپ هستیم این فرهنگ دشمن ماست ما راهی جز ایجاد آمادگی های همه جانبه دفاعی و نظامی نداریم.

,

گویا تنبیه دشمن کافی نبود/ راهی جز آمادگی همه جانبه دفاعی نداریم

, گویا تنبیه دشمن کافی نبود/ راهی جز آمادگی همه جانبه دفاعی نداریم,

فرمانده سپاه نینوا گلستان متذکر شد: راهی جز این نداریم که مردم همیشه با بصیرت و معرفت گوش به فرمان آقا باشند، باید مدام حرکات و سکنات دشمن را رصد کنیم، درست است تنبیه شده است و تعرضی به جغرافیای ما نداشته است اما ظاهرا این تنبیه کفایت نمی کند.

,

سردار صادقی گفت: گفتمان جمهوری اسلامی مبتنی بر گفتمان قدرت است اگر نباشد به جایی نمی رسد، این بر ما نیروهای مسلح فرض است که همواره با حفظ آمادگی های خود و ارتقای سطح توانمندی این آمادگی ها را حفظ کنیم و مردم هم باید همچنان که در دفاع مقدس نقش تعیین کننده در بسیج شدگی داشتند را حفظ کنند چرا که دشمن دشمن است و ما باید بر اساس ساز و کار دفاعی و آموزه های دینی این آمادگی را حفظ کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه