اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد:

​دفاع مقدس صفحه ای جاودانی که تکرار نخواهد شد

​دفاع مقدس صفحه ای جاودانی که تکرار نخواهد شد
عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد با بیان اینکه مابه همه جهانیان ثابت کردیم که در مقابل رژیم عراق مقاومت کرده و حقانیت خودمان را توانستیم ثابت کنیم گفت: دفاع مقدس صحنه جاودانه ای است که در طول تاریخ تکرار نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد رئیسی عضو  شورای شهر شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم اظهار کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس توانستیم در مقابل تمام ظلم و استکبار و رژیم عراق  مقاومت کنیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر ,

وی تصریح کرد: مابه همه جهانیان ثابت کردیم که  در مقابل رژیم عراق  مقاومت کرده و  حقانیت خودمان را توانستیم ثابت کنیم .

رئیسی مصادف شدن ایام محرم و هفته دفاع مقدس را فرصتی برای وحدت مردم و اعتقاد به فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اذعان داشت: شاید چیزی که بیشترین تاثیر را در عزم مردم و در زمان جنگ داشته اعتقاد به فرهنگ شهادت و ایثاری بود که امام حسین(ع) سفارش کرد.

وی با بیان اینکه  امروز جامعه ما نیاز دارد که فرهنگ  ایثار و شهادت در آن حاکم باشد اذعان داشت:  بیشترین خلعی که امروز احساس می شود فاصله گرفتن از فرهنگی است  که در زمان دفاع مقدس در فرهنگ ما جاری و ساری بود.

رئیسی با اذعان بر اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس فرهنگ خود باوری در وجود جوانان ما شکل گرفت  بیان داشت:  در دوران دفاع مقدس جوانان ما با توکل بر خدا هر کاری را اراده می کردند انجام می دادند و همین جوان ها خیلی از تاکتیک های دنیا را که در صحنه های طلایی شکل گرفته بود به جهانیان نشان دادند.

وی یادآور شد: اگر میبینیم خیلی از فرماندهان ما مثل همت در زمان جنگ یک لشکر را فرماندهی می کردند و در خیلی از عملیات ها خودشان تاکتیک های جدید نظامی را به نمایش می گذارند ناشی از فرهنگ خود باوری است .

عضو شورای شهر شهرکرد گفت: زدن  نمایشگاه ها  در راستای دفاع مقدس  خیلی از  مسائلی که امروز جامعه ما از آن ها دور مانده را  برایشان زنده  و یادآوری می کند که از یادشان نرود .

رئیسی افزود: اگر امروز امنیت و رفاه و آسایش داریم ناشی از رشادت ها ، شهادت ها و اسارت هایی بود که در طول هشت سال  دفاع مقدس اتفاق افتاد .

وی با بیان اینکه امروز بیشتر ما فرهنگ عاشورایی را نیاز داریم خاطر نشان کرد: امروز باید در جامعه فرهنگ عاشورایی ایجاد شود ، اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مفاسد اجتماعی شکل گیرد.
 
رئیسی با اشاره به اینکه امروز خیلی از مسائل تنویر افکار جوانان و نشان دادن راه به آن ها است  بیان داشت: اگر عدالت اجتماعی شکل گیرد  در کنارش مظهر عدالت و انسانیت در این فرهنگ شکل میگیرد .

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه