اخبار داغ

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر:

نقطه پیروزی کشور ایران درجنگ با عراق ایمان مردم به خدا بود

نقطه پیروزی کشور ایران درجنگ با عراق ایمان مردم به خدا بود
دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: مهمترین نقطه پیروزی کشور ایران درجنگ با عراق ایمان مردم به خدا در کنار حضور بسیجیان جان برکف در اشکال مختلف سازماندهی شده برای شرکت در جنگ بود که محاسبات دشمن را کاملا بر هم ریخت و در ماه های منتهی به جنگ عنان کار را از دست سران بعثی کاملا خارج کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ حسین کارگر، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر صبح امروز در جمع نیروهای مسلح و بسیجیان شهرستان دشتی در سخنانی اظهار داشت: ماه محرم و صفر و یک ترم  فشرده حسین شناسی است که باید بسیجیان ما آن را به خوبی به پایان ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی گفت: ماه محرم و صفر فرصتی مغتنم برای شناسایی و یادآوری فرهنگ عاشورا و مکتب حسین شناسی است که باید بیش از پیش آن را شناخته و در همه ی صحنه ها با خود به یادگار داشته باشیم.

,

کارگر افزود: شاید مهمترین سوال برای نسل حاضر این باشد که چرا ما پایان جنگ را جشن نمی گیریم و آغاز این دفاع مقدس را گرامی می داریم، که مهمترین پاسخ برای این سوال به وضعیت آن دوران کشور برای مقابله با دشمن سرتا پا مسلح برمی گردد.

,

وی اضافه کرد: کشور در بدترین وضعیت سیاسی و در حالی که هیچ مسئولی حاضر به پاسخ گویی به مشکلات نبود و انقلاب هم نوپا بود و رئیس جمهور وقت هم عملا با کارشکنی ها به صحبت های امام  (ره) گوش فرا نمی داد، به پیش باز ارتشی رفت که برای شروع جنگ 11 لشکر را آماده نبرد کرده بود.

,

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر تاکید کرد: در سرآغاز جنگ تحمیلی کشور و انقلاب در بدترین وضعیت اقتصادی گرفتار بود که این مورد فشار بسیار زیادی بر کشور برای تامین مایحتاج مردم و آذوقه سپاهیان ایجاد کرده بود و همین وضعیت دشمن را به طمع هجوم به کشور ایران انداخت.

,

وی خاطر نشان ساخت: مهمترین نقطه پیروزی کشور ایران درجنگ با عراق ایمان مردم به خدا  در کنار حضور بسیجیان جان برکف در اشکال مختلف سازماندهی شده برای شرکت در جنگ بود که محاسبات دشمن را کاملا بر هم ریخت و در ماه  های منتهی به جنگ عنان کار را  از دست سران بعثی کاملا خارج کرد.

,

این یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: اطاعت پذیری مردم از امام راحل و نقش ویژه ی امام(ره) در سازماندهی اقشار مختلف بسیج توانست حلقه اتحاد کشور و مردم و مسئولان را مستحکم تر کرده و دندان طمع استکبار را از مرزهای کشور ایران با قدرت کشید.

,

وی بیان کرد: هر زمان مردم مطیع امر رهبر زمان خود باشند دشمن هیچگاه به طمع هجوم به مرزهای کشور نمی افتد و آمادگی بسیجیان امروز کشور حتی اجازه تفکر به اتاق های فکر دشمن را در خارج از مرزهای ایران نمی دهد.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه