اخبار داغ

مسئول دفتر نماینده اردستان:

عزاداری ها باید منطبق بر منطق امام حسین (ع) باشد

عزاداری ها باید منطبق بر منطق امام حسین (ع) باشد
مسئول دفتر نماینده مردم اردستان گفت: عزاداری ها باید منطبق بر منطق امام حسین (ع) باشد و اگر غیر از این بود این نوع عزاداری غلط است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ حجت الاسلام حمید رضا توکلی زاده صبح امروز در دعای ندبه در کنار قبور گلزار شهداء اظهار کرد: عزاداری ها خودشان هدف نیستند بلکه آنها یک وسیله  و مجوز برای رسیدن به هدف اصلی هستند که باید در این راه تلاش کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان, صبح اردستان,

مسئو ل دفتر نماینده مردم اردستان گفت: عزاداری ها باید منطبق بر منطق امام حسین علیه السلام باشد و اگر غیر از این بود نوع عزاداری غلط است.

,

وی افزود: عزاداری هایی که انجام می شود نباید برای رسیدن به هدف مانع قرار داده شود و اگر چنین شد بدانیم که جایی از کار مشکل دارد.

,

حجت الاسلام توکلی زاده  با بیان اینکه  امام حسین«ع» حجی را که همه می دانید چقدر مهم است رها کرد، گفت: دلیل رها کردن و نیمه تمام گذاشتن حج  این بود امام حسین برای هدف اصلی حرکت کرده بود.

,

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر ظلم وسعت آن خیلی زیاد است افزود: امام حسین «ع» توانست از عهده این مسئولیت برآید.

,

مسئو ل دفتر نماینده مردم اردستان تاکید کرد: ظلم کردن نباید فقط با حمله و آتش زدن جایی باشد، شما اگر در عزاداری هایتان رعایت حال مردم را نکنید این خود مصداق ظلم کردن است.

,

وی خاطرنشان کرد: ظلم شاخص های کوچک و بزرگی دارد که نمونه بزرگ آن آتش زدن مردم میانمار است که همه حامیان حقوق به اصطلاح بشر در برابر آن خفقان گرفته اند.

,

مسئول دفتر نماینده مردم اردستان با تاکید بر این مسئله که خط سرخ حسینی و سبز مهدویت توانسته است اسلام را نگه دارد گفت: اقتصاد و ابرقدرت دنیا به گفته دشمنان آمریکا است اما چون ایران را خطری برای خود می دانند به این شکل برخورد می کنند.

,

وی افزود: از برخورد دشمنان می توان نتیجه گرفت که یک قدرت نوظهوری در ایران شکل گرفته و قدرت نوظهور ایران می تواند در منطقه و دنیا مطرح باشد.

,

حجت الاسلام توکلی زاده همچنین تاکید کرد: سعی کنیم اقدام ها و حرکاتمان ظلم نباشد امام می بینیم که خیلی از حرکات سیاسی ظلم است و آن هم به خاطر خطوط سیاسی این موارد رعایت نمی شود.

,

مسئول دفتر نماینده مردم اردستان با اشاره به این موضوع که اگر در برابر ظلم های اطرافمان مقاومت و مقابله نکردیم آن ظلم فراگیر خواهد شد، حجاب را مصداق این مسئله دانست و افزود: داعش هم نمونه ای از ظلمی ست که کسانی از آن حمایت می کنند و به زودی دامن خودشان را خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه