اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی:

جنگ تحمیلی بهترین فرصت برای اوج گیری بسیجیان در دفاع از کشور بود

جنگ تحمیلی بهترین فرصت برای اوج گیری بسیجیان در دفاع از کشور بود
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: در نبرد تحمیلی و نابرابری که طراحی و مدیریت آن بر عهده اتاق های فکر در آن سوی مرزها بود فرصتی برای اوج گیری ملت ایران و بسیجیان در جهان شکل گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در جمع نیروهای مسلح و بسیجیان شهرستان دشتی گفت: 31 شهریور ماه در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور شکل گیری یکی از بزرگترین حماسه های بشری است که که در بستر آن انقلاب اسلامی و ملت ایران از گزند شیطان بزرگ به سلامت عبور کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: در نبرد تحمیلی و نابرابری که طراحی و مدیریت آن بر عهده اتاق های فکر در آن سوی مرزها بود فرصتی برای اوج گیری ملت ایران و بسیجیان  در جهان شکل گرفت و در جنگی نابرابر و 8 ساله ابهت ابرقدرت های بزرگ شرق و غرب را فرو ریخت.

,

غضنفری افزود: این جنگ نابرابر جلوه هایش در عرصه های بیداری و نهضت های ضد استکباری آشکار شد و نظام استکبار را با چالش مواجه ساخت.

,

وی تاکید کرد: رزمندگان و بسیجیان شهرستان دشتی با الهام گرفتن از آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی و با اقتدار و تا پای جان از انقلاب و ارزشهای آن دفاع خواهند کرد و با پیروی از منویات مقام عظمی ولایت در برابر فتنه های روز افزون دشمنان سینه سپر خواهند کرد و از آن به سلامت عبور خواهند نمود.

,

غضنفری تصریح کرد: امروز که جاهلیت مدرن در فضای مجازی بیش از پیش رسوخ کرده است بسییان جان بر کف در عرصه جنگ نرم هم دشمنان نظام را با چالش مواجه ساخته اند  و در برابر جاهلیت مدرن با هوش و فراست مقابله می کنند.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه