اخبار داغ

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور در یادوراه شهدای روستای کهندان:

8 میلیون بیکار در کشور وجود دارد / آمارهای اشتغال دولت واقعی نیست

8 میلیون بیکار در کشور وجود دارد / آمارهای اشتغال دولت واقعی نیست
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آمارهای دولت در خصوص ایجاد اشتغال گفت: هم‌اکنون 8 میلیون بیکار در کشور وجود دارد که نیاز فوری به کاردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنور شب گذشته در پنجمین یادواره شهدای روستای کهندان که در مسجد این روستا برگزار شد، با اشاره به تقارن این یادواره با شب اول محرم اظهار داشت: این ما مردم هستیم که نیازمند حضور در مراسم شهدا و یادواره ایشان هستیم درواقع شهدا به ما تذکر آزادی و آزادگی می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی با اشاره به جنگ تحمیلی بیان داشت: دشمن با دو هدف جنگ را بر ما تحمیل کرد، هدف اول سقوط کامل انقلاب اسلامی ایران و هدف دوم خط تجزیه بود.

,

ذوالنور ادامه داد: فتنه اشرار در غرب، فتنه در گنبد، فتنه جدایی و نفاق در کردستان و فتنه پان‌ترکیسم در شمال غرب همه در راستای هدف دوم بود که در میدان مقابله با این فتنه‌ها بیش از 17 هزار شهید تقدیم اسلام شد.

,

وی بابیان این‌که انسان‌هایی که با ما می‌جنگیدند بویی از انسانیت نبرده بودند، ابراز داشت: علاوه بر این‌همه نظام‌های شرقی و غربی جلوی ایران ایستاده بودند و عملیات و جنگ روانی را علیه انقلاب به راه انداخته بودند.

,

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در چنین میدانی که دنیا علیه ما بود رمز موفقیتمان ایمان، اخلاص، دنیا گریزی، ولایت مداری و فرهنگ اهل‌بیت بود.

,

وی به تهدیدهای امروز دشمن نیز اشاره کرد و گفت: امروز فضای مجازی جوانان را تهدید می‌کند به‌طوری‌که فرهنگ غربی در این فضای مجازی گسترانیده شده و فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل‌شده است.

,

رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس ادامه داد: شبکه ملی اطلاعات باوجود تأکیدات 6 ساله مقام معظم رهبری همچنان بلاتکلیف است و درواقع کم‌کاری مسئولان فضای مجازی را به قتلگاه جوانان تبدیل کرده است.

,

وی با انتقاد شدید از دولتمردان بیان داشت: هم‌اکنون 8 میلیون بیکار در کشور داریم که نشان می‌دهد نیاز اساسی مردم شغل است نه موسیقی و کنسرت.

,

ذوالنور بابیان این‌که دولت به‌جای آمار گرایی به دنبال ایجاد شغل باشد، بیان داشت: شهرک شکوهیه قم با 40 درصد ظرفیت فعال است که نشان می‌دهد آمارهای دولتی‌ها واقعی نیست.

,

وی با انتقاد از وضعیت فرهنگی جامعه تصریح کرد: 46 درصد ازدواج‌ها در تهران منجر به طلاق می‌شود که فاجعه‌بار است، بالاخره این طلاق‌ها یا ریشه اقتصادی دارد و یا فرهنگی که در هر دو صورت باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.

,

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود به برجام اشاره کرد و گفت: در برجام چرا تضمین‌های لازم گرفته نشد که اکنون شاهد این اظهارات گستاخانه ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا باشیم.

,

وی بابیان این‌که انرژی هسته‌ای را دادیم و در مقابل تضمین‌های لازم را نگرفتیم، خاطرنشان کرد: در نطنز 19 هزار سانتریفیوژ داشتیم که به 5000 تقلیل پیدا کرد، قلب راکتور اراک را خارج کرده و سانتریفیوژ آن را از 2700 به 1044 رساندیم که از این تعداد هم 500 سانتریفیوژ بدون تزریق گاز روشن است.

,

ذوالنور افزود: 11 هزار 700 کیلو اورانیوم غنی‌سازی شده خودمان را با کیک زرد جابجا کردیم اما بااین‌حال نه‌تنها تحریم‌های مالی و بانکی برداشته نشد بلکه تحریم‌های جدید هم اضافه شد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه