اخبار داغ

در همایش شیرخوارگان حسینی مطرح شد

بهترین تربیت برای فرزندانمان تربیت دینی است

بهترین تربیت برای فرزندانمان تربیت دینی است
استاد حوزه و دانشگاه در شهرکرد گفت:مهارت هایی که در امر تربیت فرزند باید انجام دهیم نیاز به آموزش دارد و امروز پدرها و مادرها لازم است فرزندان خود را تربیت دینی کنند و به جامعه تحویل دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  بام ایران خبر؛ حجت السلام و المسلمین محمد علی بخشیان استاد حوزه و دانشگاه در همایش شیرخوارگان حسینی با اشاره به اینکه ما برای تربیت دینی تفسیر تربیتی داریم اذعان داشت: ما باید حداقل های دینی را برای تربیت فرزندمان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سواد تربیتی اولین لازمه برای یک پدر و مادر است تصریح کرد: اولین کاری که یک پدر و مادر برای فرزند خود انجام می دهد تربیت صحیح و دینی است.

بخشیان بیان داشت: مهارت هایی که در امر تربیت فرزند باید انجام دهیم نیاز به آموزش دارد.

وی با اذعان بر اینکه تربیت های امروز ما خیلی سلیقه ای است عنوان کرد: همه ما لازم است که مهارت های فرزند پروری را طی کنیم.

بخشیان افزود: برخی از فرزندان ما خوب تربیت نمی شوند و آن به خاطر نداشتن مهارت های فرزند پروری است که یک پدر و مادر باید آموزش لازم را دیده باشند.

وی با بیان اینکه کارگاه های مختلف مهارت تربیت فرزند در حال برگزاری است خاطر نشان کرد: برخی از مادرها و پدرها نمی دانند که نیاز فرزندشان چیست که با شرکت در این کارگاه ها به بسیاری از نکات مهم دست پیدا خواهند کرد.

بخشیان یادآور شد: امروز بسیاری از خانواده ها متاسفانه دچار غفلت شده اند که این امر بر روی آینده فرزندانشان تاثیر منفی خواهد گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه