اخبار داغ

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر:

نیروهای مسلح با وحدت کلمه امنیت، اقتدار و آرامش را برای مردم فراهم آورده اند

نیروهای مسلح با وحدت کلمه امنیت، اقتدار و آرامش را برای مردم فراهم آورده اند
فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر: نیروهای مسلح استان کردستان با وحدت کلمه و هم دلی، امنیت، اقتدار و آرامش را برای مردم انقلابی و قدرشناس استان فراهم آورده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان که در شهر سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس گفت: گرامیداشت روزهایی که ملت ایران به تبعیت از امام و مقتدای خود، فرزندان و جوانان این مرز و بوم را در راه مقابله با استکبار جهانی راهی جبهه های حق علیه باطل کردند وظیفه همه مردم و مسئولین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله, ، ,

 

,

فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به وجود امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی ابراز داشت: راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأمین امنیت پایدار و مقابله با هر نوع تهدید از جانب دشمنان انقلاب می باشد. نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان با استفاده از تجربیات حاصل از هشت سال دفاع مقدس، سلاح های پیشرفته و جنگ افزارهای مدرنی را در اختیار دارند که بخش قابل توجهی از قدرت بازدارندگی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می دهد و هر روز نیز بر توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزوده می شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه رزمندگان سپاه اسلام در استان کردستان در طول هشت سال دفاع مقدس در دو جبهه مبارزه با مزدوران داخلی و مقابله ارتش متجاوز بعثی در خدمت انقلاب اسلامی بودند اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز علاوه بر تأمین امنیت پایدار، اقداماتی از قبیل محرومیت زدایی، مردم یاری، مشارکت در امور فرهنگی و تربیتی، پیشرفت و آبادانی و هم چنین حضور فعال در تمام عرصه های خدماتی و عمرانی در خدمت انقلاب اسلامی و مردم انقلابی کردستان است.

,

 

,

سردار رجبی با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی سپاه بیت المقدس گفت: از سال 1388 تا امروز سپاه بیت المقدس کردستان اقدام به اجرای 4050 پروژه محرومیت زدایی در سطح استان نموده و در حال حاضر نیز بیش از 1000 پروژه در دست اقدام دارد.

,

 

,

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر اظهار داشت: نیروهای مسلح استان کردستان با وحدت کلمه و هم دلی، امنیت، اقتدار و آرامش را برای مردم انقلابی و قدرشناس استان فراهم آورده اند.

,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه