اخبار داغ

بازتاب خارجی سخنان روحانی در رژه بزرگ نیروهای مسلح:

رویترز: ایران توان موشکی‌اش را تقویت خواهد کرد/فایننشال تایمز: آمریکا و رژیم صهیونیستی دو صدای مخالف صلح جهانی با ایران هستند

رویترز: ایران توان موشکی‌اش را تقویت خواهد کرد/فایننشال تایمز: آمریکا و رژیم صهیونیستی دو صدای مخالف صلح جهانی با ایران هستند
رئیس‌جمهوری اسلامی کشورمان صبح امروز در رژه بزرگ نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس سخنرانی کرد که با بازتاب گسترده رسانه‌های خارجی از جمله رویترز، ایندیپندنت، راشا تودی، هافینگتن پست، راشا تودی و غیره مواجه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی کشورمان صبح امروز در رژه بزرگ نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس سخنرانی کرد که با بازتاب گسترده رسانه‌های خارجی از جمله رویترز، ایندیپندنت، راشا تودی، هافینگتن پست، راشا تودی و غیره  مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

, ,

خبرگزاری "رویترز" در مطلبی با عنوان "روحانی اعلام داشت که ایران توان موشکی‌اش را تقویت خواهد کرد" به بازتاب سخنان رئیس جمهوری کشورمان پرداخت و با حذف برخی از کلمات نوشت: ایران توان موشکی‌اش را افزایش می‌دهد و برای این کار از هیچ کشوری اجازه نمی‌خواهد.

,

رویترز در حالی این جمله را بیان می‌کند که حس روحانی در سخنانش گفته است که برای دفاع از کشورمان ایران از کسی اجازه نخواهیم گرفت.

, دفاع از کشورمان ایران, دفاع از کشورمان ایران,

 

,

, ,

روزنامه "ایندیپندنت" نیز با بازتاب سخنان رئیس جمهور ایران در رژه بزرگ نیروهای مسلح نوشت: ایران در پاسخ به سخنرانی "بی‌خردانه" ترامپ در سازمان ملل، افزایش توان موشکی‌اش را در دستور کار قرار داد.

,

این روزنامه انگلیسی در ادامه نوشت: سخنان روحانی در حالی ایراد شد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل به صورت لفظی به ایران و کره شمالی حمله کرد و برجام را زیر سؤال برد.

,

 

,

, ,

روزنامه "فایننشال تایمز" همچنین نوشت: روحانی اعلام داشت که ایران به حمایت خود از سوریه، فلسطین و یمن ادامه خواهد داد و نیروهای زمینی، هوایی و دریایی و همچنین توان موشکی خود را افزایش خواهد داد.

,

این روزنامه انگلیسی در ادامه به نقل از روحانی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی [اسرائیل] دو صدایی بودند که با صدای همه جهان متفاوت بودند، همه جهان از توافق هسته‌ای حمایت کردند و مسیر صلح را مورد امضا قرار دادند اما فقط این 2 نفر بودند که از صلح و ایجاد امنیت در منطقه خاورمیانه نگران بودند.

,

 

,

, ,

خبرگزاری "رپلر" نوشت: روحانی در روز 31 شهریور، علی‌رغم انتقادهای ایالات متحده آمریکا و فرانسه وعده داد که توان موشکی بالستیک ایران را افزایش خواهد داد.

, بالستیک, بالستیک,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه