اخبار داغ

استاندار سمنان:

هر دستی که به قصد تجاوز به ملت ایران بلند شود قطع خواهد شد

هر دستی که به قصد تجاوز به ملت ایران بلند شود قطع خواهد شد
استاندار سمنان با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح استان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هر دستی را که به قصد تجاوز علیه ملت ایران بلند شود قطع خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمدرضا خباز استاندار سمنان در حاشیه برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح استان که صبح امروز در سمنان برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، یک پیام داخلی و یک پیام بین المللی به همراه داشت اظهار کرد: پیام داخلی آن به ملت شریف ایران بود که همگان بدانند برای دستیابی به امنیت موجود هزینه های زیادی صورت گرفته است و نیروهای مسلح استان نیز تا پای جان در صدد تامین این امنیت خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

استاندار سمنان دومین پیام مراسم امروز را خطاب به سران استکبار جهانی بویژه رئیس جمهور آمریکا دانست و گفت: مقامات آمریکا تا چه زمانی قرار است به یاوه گویی های خود ادامه دهند؟ مگر آنها ملت ایران را بارها در میدان های سخت نیازموده اند و هر بار با تو دهنی این ملت رشید مواجه نشده اند؟

,

خباز با اشاره به اظهارات گستاخانه رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تاکید کرد: این یاوه گویی ها به وضوح نشان می دهد که سران آمریکا در مدیریت این کشور از هیچ گونه انسجام و وحدت داخلی برخوردار نیستند و موجبات شرمندگی مردم آمریکا را فراهم کرده اند.

,

وی به آمادگی کامل نیروهای مسلح استان اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هر دستی را که به قصد تجاوز علیه ملت ایران بلند شود در آسمان قطع خواهند کرد و مانند هشت سال دفاع مقدس هرگز اجازه نخواهند داد کمترین خدشه ای به اقتدار ملت ایران وارد شود.

,

نماینده دولت در استان سمنان مهمترین عامل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را توکل به نیروی خداوند متعال دانست و تصریح کرد: عزت از آن خداوند متعال است و هرکس می خواهد به پیروزی برسد باید از نیروهای خارجی قطع امید کند.

,

خباز با تاکید بر ضرورت تبعیت از فرامین ولایت فقیه در ادوار مختلف گفت: امروز نیروهای مسلح کشور تحت رهبری های داهیانه فرماندهی کل قوا از انسجام بسیار خوبی برخوردار هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه