اخبار داغ

عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان مطرح کرد؛

لزوم احیای طرح تمرین منبر در مدارس علمیه/ طلاب فلسفه قیام عاشورا را برای مردم تبیین کنند

لزوم احیای طرح تمرین منبر در مدارس علمیه/ طلاب فلسفه قیام عاشورا را برای مردم تبیین کنند
حسینی نژاد، عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: باید طرح تمرین منبر در حوزه های علمیه احیا شود، طلاب مدارس علمیه باید فلسفه قیام عاشورا را برای مردم به درستی تبیین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشهرضانیوز؛ عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان  در مراسم طلایه داران تبلیغ که در مسجد و حسینیه صدیقه طاهره شهرضا برگزار شد، پاسخگویی به شبهات را یکی از مهمترین نیازهای دینی برشمرد و اظهار کرد: سیره عالمان برجسته در جهان اسلام بر این روش بوده که از ترویج هرگونه شبهه‌ای در جامعه پیشگیری می‌کردند، این یک روش متعالی است که باید حفظ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز؛,

حجت الاسلام سید حسین حسینی نژاد اظهار کرد: باید طرح تمرین منبر در حوزه های علمیه احیا شود، طلاب مدارس علمیه باید فلسفه قیام عاشورا را برای مردم به درستی تبیین کنند.

,

وی، تصریح کرد: مبلغان مذهبی از فرصت ایام محرم برای نشر تعالیم دینی بیشتر استفاده کنند، بیان احادیث اهل بیت(ع) نیازمند برخورداری از دانشهای مختلف است که محل فراگیری آنها حوزه‌های علمیه است.

,

حجت الاسلام حسینی‌نژاد اضافه کرد: هر فردی نباید در محافل مختلف احادیث اهل بیت(ع) را خوانده و تفسیر کند، این کار مهارت ویژه‌ای نیاز دارد که پس از سالها رنج و تلاش در حوزه‌های علمیه به دست می‌آید.

,

وی گفت: اصلی‌ترین مبانی اعتقادی تشیع در عاشورا، غدیر و فرهنگ والای مهدویت خلاصه شده است، پس باید از این معارف در هر زمانی نگهبانی شود.

,

عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان استان اصفهان اضافه کرد: در حکومت اسلامی هرکس وظیفه خود را انجام دهد قطعاً کاری خدایی انجام داده است اما تبلیغ دین و مجاهدت در راه نشر تعالیم اسلامی بهترین کارها است.

,

حجت الاسلام حسینی‌نژاد گفت: اگر مجاهدت امام(ره) و شهدا نبود تنها نامی از اسلام باقی می‌ماند و اصول آن از بین می‌رفت.

,

وی همچنین حوزه تبلیغ را بالاترین امکان موجود در راه نشر تعالیم اسلام دانست و افزود: هیچ کاری بهتر از هدایت افراد به سوی خداوند نیست.

,

عضو شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: در عصر حاضر همه افراد ایمان خود را مدیون امام راحل(ره) و اقدام ماندگار ایشان هستند چون قیام ایشان نیز برگرفته از تعالیم عاشورایی بود.

,

حجت الاسلام حسینی‌نژاد گفت: اسلام وامدار سید الشهداء(ع) و اقدام ماندگار آن حضرت در حفظ دین است، امام حسین(ع) با بصیرت مثال زدنی فساد حکومت یزید را متوجه شدند و بر علیه او قیام کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه