اخبار داغ

بهارستان آماده پاسخگویی به گزافه‌گویی‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا است

بهارستان آماده پاسخگویی به گزافه‌گویی‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا است
در شهرستان بهارستان همزمان با سراسر کشور راهپیمایی عظیمی درپاسخ به گزافه‎گویی‌های اخیر دونالد ترامپ برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، همزمان با سراسر کشور در پاسخ به گزافه‌گویی‌های اخیر آمریکا بعد از نماز جمعه راهپیمایی استکبار ستیزی برگزار خواهد شد، که شهروندان بهارستانی نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای نشان دادن انزجار خود از آمریکا به ویژه رئیس جمهور منفور آن‌ها را به اجرا در خواهد آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

حضور آحاد مردم و بسیجیان مومن و انقلابی شهرستان بهارستان در مراسم‌های صبحگاه ۳۱ شهریور، شیرخوارگان حسینی و نماز جمعه نوید برگزاری راهپیمایی باشکوهی را برای پاسخ‌گویی به گزافه‌گویی‌های رئیس جمهور ترامپ می دهد، و مطمئناً حضور حداکثری شهروندان ولایمتدار بهارستانی باردگیر سبب خلق حماسه‌ و تجدید بیعت با ولایت فقیه خواهد شد.

,

در ادامه لازم به ذکر است که شهرستان بهارستان به شهرستان عاشقان ولایت شهرت دارد و همیشه در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و مذهبی پیش قدم بوده و هستند، حتی بسیاری از مسئولین استانی عنوان کرده‌اند که بهارستان شهرستان حماسه‌سازان است، که این لقب باتوجه به پیشینه حضور بهارستانی‌ها در عرصه‌های مختلف، برازنده می باشد.

,

بنابر این گزارش، ادارات و ارگان‌های شهری و شهرستانی پیش از آغاز این راهپیمایی با نصب بنرهایی در سطح شهرو اعلام در کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی شهروندان بهارستانی را به شرکت در این راهپیمایی دعوت کرده‌اند.

,

درپایان باتوجه به این موضوعات ما انتظار راهپیمایی بسیار باشکوه و عظیمی در خیابان‌های سه شهرگلستان، نسیم شهر و صالحیه را واهیم داشت، که بنا بر برنامه‌رزی قبلی مسئولین شهرستان دوشادوش شهروندان در خیابان‌های شهر حرکت خواهند کرد و شعارهای استکبار ستیزی را سرخواهند داد، که همین حضرو مسئولین درکنار مردم خود نشانه وحدت ملی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه