اخبار داغ

بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛

رژه بزرگ نیروهای مسلح در استان البرز برگزار شد + تصاویر

رژه بزرگ نیروهای مسلح در استان البرز برگزار شد + تصاویر
مراسم رژه بزرگ نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در کرج و برخی شهرستان های استان البرز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»،مراسم رژه بزرگ نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در کرج و برخی شهرستان های استان البرز برگزار شد.


* رژه بزرگ نیروهای مسلح در کرج

مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان البرز با حضور استاندار البرز، نماینده ولی‌فقیه در استان، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، فرماندار کرج، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همچنین اقشار مختلف مردم صبح امروز، همزمان با 31 شهریورماه برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یتریک,
,
,
, * رژه بزرگ نیروهای مسلح در کرج,
,
,

ارشد میدان در رژه نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان البرز بود. این مراسم با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۳ ارتش و لشگر ۱۰ سیدالشهدا برای نمایش آمادگی رزمی نیروهای مسلح برگزار شد.

,

8:00 سخنرانی سردار مولایی، فرمانده سپاه البرز

رژه بزرگ نیروهای مسلح در البرز برگزار می شود

 

"تیتر1"/ فرمانده سپاه البرز در سخنرانی پیش از مراسم رژه:
,
,
8:00 سخنرانی سردار مولایی، فرمانده سپاه البرز

رژه بزرگ نیروهای مسلح در البرز برگزار می شود

 

"تیتر1"/ فرمانده سپاه البرز در سخنرانی پیش از مراسم رژه:
, 8:00 سخنرانی سردار مولایی، فرمانده سپاه البرز,
,
,
رژه بزرگ نیروهای مسلح در البرز برگزار می شود

 

"تیتر1"/ فرمانده سپاه البرز در سخنرانی پیش از مراسم رژه:
, رژه بزرگ نیروهای مسلح در البرز برگزار می شود,
,
,

 

"تیتر1"/ فرمانده سپاه البرز در سخنرانی پیش از مراسم رژه:
,

 

"تیتر1"/ فرمانده سپاه البرز در سخنرانی پیش از مراسم رژه:
,

 

"تیتر1"/ فرمانده سپاه البرز در سخنرانی پیش از مراسم رژه:
,

 

,
"تیتر1"/ فرمانده سپاه البرز در سخنرانی پیش از مراسم رژه:
, "تیتر1"/ فرمانده سپاه البرز در سخنرانی پیش از مراسم رژه:,
, , , معرفت و شعور حسینی سکان ما در انقلاب و شور عاشورایی موتور محرک ما بود , معرفت و شعور حسینی سکان ما در انقلاب و شور عاشورایی موتور محرک ما بود ,

سردار مولایی، فرمانده سپاه استان البرز در سخنرانی پیش از مراسم رژه نیروهای مسلح در کرج که به مناسبت سالروز 31 شهریور برگزار شد، ضمن خیر مقدم خدمت مسئولین محترم استان و تمامی ارتشیان دلاور مرد، با اشاره به اینکه تقارن محرم با هفته دفاع مقدس یک رابطه معنا دار و عمیقی با هم دارند، افزود: محرم و صفر با محوریت عاشورا از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی پشتوانه بزرگ این نهضت بوده است.
همان طور که حضرت امام (ره) نیز فرمودند، این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

مولایی با تاکید بر اینکه محرم و صفر نقش های چندگانه در پیروزی انقلاب اسلامی داشته، بیان کرد: محرم و صفر، امید بخش، تضمین کننده وحدت اسلامی و نقش هدایت گری را در انقلاب ما داشته است.

وی ادامه داد: محرم و صفر کلید برون از بحران ها و تهدید ها، مقام استادی در ایثار و شهامت و از همه مهم تر دشمن شناسی از اثرات محرم در انقلاب اسلامی و نخ تسبیح مقاومت ملت ایران است.

فرمانده سپاه استان با تاکید بر اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از محرم و صفر خاطره و برداشت دیگری دارند، تصریح کرد:  دو وجه متمایزی از محرم و صفر که رزمندگان اسلام برای پیروزی بر دشمن به کار گرفتند، شور و هیجان حسینی و دوم شعور و معرفت عاشورایی است.

وی افزود: معرفت و شعور حسینی به عنوان سکان ما در انقلاب و شور عاشورایی به عنوان موتور محرک ما بود.
رزمندگان دفاع مقدس برای مبارزه با هوای نفس، دنیا طلبی و کمک به جبهه اسلام از این گذاره های موثر استفاده می کردند.

وی در پایان اضافه کرد: ما هیچ گاه یاد شهدایی که با اسم عاشورا و شهادت به خون خود غلتیدند و  تضمین کننده امنیت ما بودند را فراموش نکرده و امیدواریم به خوبی در این جایگاه که نشان از قدرت نیروی مسلح برای دفاع از ملت و عقیده است بدرخشیم.

8:30 سخنرانی استاندار البرز

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, 8:30 سخنرانی استاندار البرز,
نفوذ ما در منطقه، نفوذ فرهنگی و گفتمانی است/ در برابر تجاوز متجاوزین لحظه ای مسامحه نخواهیم کرد
, نفوذ ما در منطقه، نفوذ فرهنگی و گفتمانی است/ در برابر تجاوز متجاوزین لحظه ای مسامحه نخواهیم کرد,
استاندار البرز در سخنرانی پیش از مراسم رژه روز 31 شهریور کرج؛
, استاندار البرز در سخنرانی پیش از مراسم رژه روز 31 شهریور کرج؛, ,

نفوذ ما در منطقه، نفوذ فرهنگی و گفتمانی است/ در برابر تجاوز متجاوزین لحظه ای مسامحه نخواهیم کرد

, نفوذ ما در منطقه، نفوذ فرهنگی و گفتمانی است/ در برابر تجاوز متجاوزین لحظه ای مسامحه نخواهیم کرد , نفوذ ما در منطقه، نفوذ فرهنگی و گفتمانی است/ در برابر تجاوز متجاوزین لحظه ای مسامحه نخواهیم کرد , نفوذ ما در منطقه، نفوذ فرهنگی و گفتمانی است/ در برابر تجاوز متجاوزین لحظه ای مسامحه نخواهیم کرد ,
,

به گزارش گروه استانی «تیتریک»، محمدعلی نجفی استاندار جدید البرز در سخنرانی پیش از مراسم رژه سالروز 31 شهریور در کرج، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و گرامیداشت سالروز 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: پس از پیروزی انقلاب و در سال های جنگ تحمیلی دشمنان فکر کردند با تحریک یک دیکتاتور و با حمایت های مالی، نظامی ، سیاسی، اطلاعاتی و شیمیایی می توانند انقلاب اسلامی را از پای در می اورند. و امروز می بینیم که انها نتوانستند حتی یک سانتیمتر از سرزمین عزیز اسلامی را در اشغال نگه دارند و نتوانستند انقلاب و مسیر انقلابی ای که امروز فرماندهی معزز کل قوا بر آن تاکید دارند منحرف کنند.
گرچه خسارت مالی و جانی فراوانی نه تنها بر ملت ایران ، بلکه بر ملت مظلوم عراق نیز تحمیل کردند اما به هیچکدام از اهدافشان نرسیدند.
نجفی افزود: ملت ایران و نیروهای مسلح این سرزمین مسلمان، اهل جنگ و تجاوز وحمله به سرزمین دیگران نیستند اما دشمنان بدانند در برابر تجاوز متجاوزین لحظه ای مسامحه به خود راه نخواهند داد و باهمه توان از استقلال و شرف ملت و کشور، انقلاب و نظامش با جان و دل دفاع می کنند .
ملت ایران باایمان، اعتقاد، معنویت، ارتباط صادقانه با مردم و پیروی محض و بی چون و چرا از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب و هماهنگی،همدلی، برادری در همه ی نیروهای مسلح 8 سال ایستادگی و پیروزی نه دربرابر یک ارتش بلکه در برابر تمامی قدرت های جهانی، پیروزی در مقابل دنیای غرب، استکبار جهانی و سرمایه گذاران مستکبر را رقم زد.

استاندار البرز در ادامه گفت: نفوذ ما در منطقه، نفوذ فرهنگی و نفوذ گفتمانی است. امروز نیز مانند دوران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح این سرزمین و این نظام که هیچ موقع اغازگر جنگ نبوده اند با همان تدبیر و با حضور مستشاران عزیز ما از نیروهای مختلف، کشورهای منطقه را مورد رصد قرار میدهند. ایران و نیروهای مسلح این کشور برای همسایگان و دیگر کشورها نه تنها تهدید نیستند، بلکه عامل ثبات منطقه هستند.
ملت ، دولتمردان و نیروهای مسلح با دنیای امید به اینده نگاه میکنند و به حول و قوه الهی و رهبری حکیمانه فرماندهی معزز کل قوا به سمت افق های روشن حرکت خواهند کرد.

نجفی در پایان ضمن قدردانی از حضور همه نیروهای مسلح گفت: از حضور همه سروران عزیز حضور فرماندهان محترم نظامی و انتظامی و اعضای محترم شورای اداری و مدیران ادارت و سازمانها و همه خادمین این نظام واز فرمانده محترم سپاه استان برادر عزیزم جناب اقای سردار سید یوسف مولایی عزیز و بویژه از روحانیت عزیزو بخصوص نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز کرج جناب اقای ایت الله حسینی همدانی قدرددانی میکنم.

, به گزارش گروه استانی «تیتریک»، محمدعلی نجفی استاندار جدید البرز در سخنرانی پیش از مراسم رژه سالروز 31 شهریور در کرج، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و گرامیداشت سالروز 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: پس از پیروزی انقلاب و در سال های جنگ تحمیلی دشمنان فکر کردند با تحریک یک دیکتاتور و با حمایت های مالی، نظامی ، سیاسی، اطلاعاتی و شیمیایی می توانند انقلاب اسلامی را از پای در می اورند. و امروز می بینیم که انها نتوانستند حتی یک سانتیمتر از سرزمین عزیز اسلامی را در اشغال نگه دارند و نتوانستند انقلاب و مسیر انقلابی ای که امروز فرماندهی معزز کل قوا بر آن تاکید دارند منحرف کنند., به گزارش گروه استانی «تیتریک»،, یتریک,
, گرچه خسارت مالی و جانی فراوانی نه تنها بر ملت ایران ، بلکه بر ملت مظلوم عراق نیز تحمیل کردند اما به هیچکدام از اهدافشان نرسیدند,
, نجفی افزود: ملت ایران و نیروهای مسلح این سرزمین مسلمان، اهل جنگ و تجاوز وحمله به سرزمین دیگران نیستند اما دشمنان بدانند در برابر تجاوز متجاوزین لحظه ای مسامحه به خود راه نخواهند داد و باهمه توان از استقلال و شرف ملت و کشور، انقلاب و نظامش با جان و دل دفاع می کنند,
, ملت ایران باایمان، اعتقاد، معنویت، ارتباط صادقانه با مردم و پیروی محض و بی چون و چرا از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب, , و هماهنگی،همدلی، برادری در همه ی نیروهای مسلح, , سال ایستادگی و پیروزی نه دربرابر یک ارتش بلکه در برابر تمامی قدرت های جهانی، پیروزی در مقابل دنیای غرب، استکبار جهانی و سرمایه گذاران مستکبر را رقم زد.,
,
, استاندار البرز در ادامه گفت: نفوذ ما در منطقه، نفوذ فرهنگی و نفوذ گفتمانی است. , امروز نیز مانند دوران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح این سرزمین و این نظام که هیچ موقع اغازگر جنگ نبوده اند با همان تدبیر و با حضور مستشاران عزیز ما از نیروهای مختلف، کشورهای منطقه را مورد رصد قرار میدهند. ایران و نیروهای مسلح این کشور برای همسایگان و دیگر کشورها نه تنها تهدید نیستند، بلکه عامل ثبات منطقه هستند,
, ملت ، دولتمردان و نیروهای مسلح با دنیای امید به اینده نگاه میکنند و به حول و قوه الهی و رهبری حکیمانه فرماندهی معزز کل قوا به سمت افق های روشن حرکت خواهند کرد.,
,
, نجفی در پایان ضمن قدردانی از حضور همه نیروهای مسلح گفت: از حضور همه سروران عزیز حضور فرماندهان محترم نظامی و انتظامی و اعضای محترم شورای اداری و مدیران ادارت و سازمانها و همه خادمین این نظام واز فرمانده محترم سپاه استان برادر عزیزم جناب اقای سردار سید یوسف مولایی عزیز و بویژه از روحانیت عزیزو بخصوص نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز کرج جناب اقای ایت الله حسینی همدانی قدرددانی میکنم,
,
,
,

09:00 آغاز رژه نیروهای مسلح

, 09:00 آغاز رژه نیروهای مسلح,
رژه بزرگ نیروهای مسلح در کرج آغاز شد

این مراسم با حرکت جانبازان هشت سال دفاع مقدس استان البرز از مقابل جایگاه آغاز و در ادامه یگان‌هایی از نیروهای پیاده‌نظام و سواره سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، یگان‌های زرهی و ماشینی، موتورسواران و گروه‌های ورزشکار از مقابل جایگاه در کرج رژه رفتند.

, رژه بزرگ نیروهای مسلح در کرج آغاز شد,
,
,

این مراسم با حرکت جانبازان هشت سال دفاع مقدس استان البرز از مقابل جایگاه آغاز و در ادامه یگان‌هایی از نیروهای پیاده‌نظام و سواره سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، یگان‌های زرهی و ماشینی، موتورسواران و گروه‌های ورزشکار از مقابل جایگاه در کرج رژه رفتند.

, ., ,

 

, , , , , , , , , , , ,

در ادامه تصاویر مراسم رژه را در کرج مشاهده می کنید:

,

رژه نیروهای مسلح در کرج/ تصاویر

, رژه نیروهای مسلح در کرج/ تصاویر , رژه نیروهای مسلح در کرج/ تصاویر , ,
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برای دیدن ادامه تصاویر اینجا را کلیک کنید, برای دیدن ادامه تصاویر اینجا را کلیک کنید,
,
,

* رژه بزرگ نیروهای مسلح در نظرآباد

, * رژه بزرگ نیروهای مسلح در نظرآباد,
,

صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح شهرستان نظرآباد با حضور سردار آسودی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه ، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی ، فرماندار و مسولین شهرستان برگزار شد.

,

این مراسم ابتدا با تلاوت آیات قرآن کریم و نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و پس از آن سرهنگ کوه خیل فرمانده سپاه نظرآباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) را تسلیت گفت .

,

در ادامه  سردار آسودی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه   ی سخنانی گفت: ما باید از عاشورا درس ووعبرت بگیریم و هم از دفاع مقدس
همه مردم ایران از هر قشر و همه ادیان در پیروزی جنگ تحمیلی سهیم هستند.
وی افزود: به همه دشمان ثابت کردیم اگر طمعی به کشور ما داشته باشند با ملتی روبرو خواهند شد که برای دفاع از کشور آماده جانفشانی هستند.
وی ترامپ را فردی بی سواد و احمق خطاب کرد و گفت : به آقای ترامپ توصیه میکنم حتما تاریخ انقلاب ما را مطالعه کند و بعد اقدام به تهدید مردم ما کند.
فرزندان این مرزو بوم بلایی بر سر ریگان ریئس جمهور وقت آوردند که وی گفت پاسداران کابوس ما در خلیج فارس هستند.
در دوران دفاع مقدس و در جنگ با داعش تو دهنی محکمی به سران استکبار زدبم.
در رمانی که نیروهای تکاور امریکایی در خلیج فارس توسط پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شدن وزیر امور خارجه در یک روز ۷ بار با وزیر امور خارجه ما تماس گرفت و التماس میکرد که تصادیر ذلت نیروی دریایی امریکا را پخش نکنند.

,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,
,
,
,

* رژه بزرگ نیروهای مسلح در فردیس
مراسم رژه ی نیروهای مسلح شهرستان فردیس با حضور یگان‌های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی صبح امروز (جمعه) ۳۱ شهریور ماه همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.

, * رژه بزرگ نیروهای مسلح در فردیس,
,
  • رژه بزرگ نیروهای مسلح در فردیس
,
  • رژه بزرگ نیروهای مسلح در فردیس
  • , رژه بزرگ نیروهای مسلح در فردیس,

    رژه بزرگ نیروهای مسلح با حضور  سردار غلامرضا علاماتی، رئیس سازمان اسناد و مدارک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور ،فرماندار، امام جمعه شهرستان فردیس،فرمانده سپاه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردیس،شهردار و اعضای شورای شهر فردیس در بلوار سپاه پاسداران آغاز شد.

    ,
    • ۹:۳۰:خیر مقدم گویی سرهنگ لشگری فرمانده سپاه شهرستان فردیس
    ,
  • ۹:۳۰:خیر مقدم گویی سرهنگ لشگری فرمانده سپاه شهرستان فردیس
  • , ۹:۳۰:خیر مقدم گویی سرهنگ لشگری فرمانده سپاه شهرستان فردیس,

    http://fardisan.com/wp-content/uploads/2017/09/photo_2017-09-22_09-48-14-2-2.jpg

    , http://fardisan.com/wp-content/uploads/2017/09/photo_2017-09-22_09-48-14-2-2.jpg,

    سرهنگ علی لشگری فرمانده سپاه شهرستان فردیس پیش از آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: لازم است مسلمانان در سراسر جهان همواره مقابل جبهه استکبار ایستادگی کنند.

    ,

    وی افزود: ملت غیور ایران با ایستادگی مقابل استکبار جهانی موفق شد پس از هشت سال جنگ به پیروزی برسد و پیروز میدان نبرد باشد.

    ,

    لشگری در پایان ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم، خاطرنشان کرد: حضور مدافعان حرم در فرامرزها منجر به امنیت کنونی شده است و باید همواره قدردان زحمات این افراد باشیم.

    ,
    • ۹:۴۵: سخنرانی سردار غلامرضا علاماتی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور
    ,
  • ۹:۴۵: سخنرانی سردار غلامرضا علاماتی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور
  • , ۹:۴۵: سخنرانی سردار غلامرضا علاماتی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور,

     

    ,

    سردار غلامرضا علاماتی، رئیس سازمان اسناد و مدارک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور در سخنرانی پیش ازمراسم رژه نیروهای مسلح در فردیس با بیان اینکه امنیت کشور را مدیون و مرهون شهدا هستیم، گفت: مبارزه با ظلم‌ و ستم سرلوحه کار نیروهای مسلح قرار گرفته است.

    ,

    وی در ادامه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس ، افزود: در طول ۸ سال دفاع مقدس ۳۶ کشور هجمه نظامی علیه ایران داشتند و این جنگ از طولانی ترین جنگهای دنیا معرفی شد و پس از ۲۸۷۰ روز جنگ به پیروزی ایران اسلامی منجر شد.

    ,

    رئیس سازمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور با اشاره به اینکه دشمنان می خواستند بخش هایی از کشور را جدا کنند، تاکید کرد: به همت مقابله های رزمندگان اسلام آنها به هدف شوم خود نرسیدند.

    ,

    سردار علاماتی در ادامه با بیان اینکه پیروزی جبهه حق انکار ناپذیر است، بیان داشت: با گذر زمان مردم بیش از پیش دلداده ی حسین (ع) می شوند و این ها نتیجه آزادگی و ایثار و شهادت است.

    ,

    این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه رزمندگان همواره تابع بیانات امام راحل (ره) بودند، گفت: رزمندگان و ایثارگران ایران اسلامی موفق شدند با تبعیت از رهبر انقلاب ۱۵ هزار کیلومتر از خاک کشور که به دست صدام اشغال شده بود را آزاد کنند.

    ,

    وی با بیان اینکه در حال حاضر مدافعان حرم در ۵۰۰ کیلومتر بیرون مرز ها به دفاع از حق مظلوم می پردازند بیان داشت: امنیت کنونی کشور را مدیون حضور مدافعان و‌پاسداران حریم و حرم در فرامرز ها هستیم.

    ,

    این مسئول با بیان اینکه نیروهای مسلح در سراسر منطقه لبیک گویان ایستادگی نموده اند تصریح‌ کرد: امروز حرکت اسلام رو به جلو است و در قلب مردم نفوذ کرده است.

    ,

    علاماتی با بیان اینکه امروز قدرت جمهوری اسلامی بر همگان مشخص است، افزود: در حال حاضر امنیت در مرز کشور حکم فرماست که این موضوع را مدیون مقاومت و ایستادگی پاسداران کشور است.

    ,

    وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه سه میلیون رزمنده امنیت کشور را تأمین کرده اند و اقتدار جمهوری اسلامی را فراهم ساخته اند، خاطرنشان کرد: جانفشانی  و از خود گذشتگی ملت ایران  برای نظام جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب  همواره سربلندی و عزت کشور را به همراه داشته است .

    ,
    •  ۱۰:۱۵ آغاز مراسم رژه ی نیروهای مسلح  در بلوار سپاه پاسداران فردیس
    ,
  •  ۱۰:۱۵ آغاز مراسم رژه ی نیروهای مسلح  در بلوار سپاه پاسداران فردیس
  • ,  ۱۰:۱۵ آغاز مراسم رژه ی نیروهای مسلح  در بلوار سپاه پاسداران فردیس,

    یگان‌های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی توان رزمی نیروها و آمادگی یگانهای خود را در اولین روز از هفته دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

    ,

    در ادامه تصاویری از این مراسم را  مشاهده میکنید…

    ,

    http://fardisan.com/wp-content/uploads/2017/09/photo_2017-09-22_10-17-19.jpg

    , http://fardisan.com/wp-content/uploads/2017/09/photo_2017-09-22_10-17-19.jpg,

    http://fardisan.com/wp-content/uploads/2017/09/photo_2017-09-22_10-17-13.jpg

    , http://fardisan.com/wp-content/uploads/2017/09/photo_2017-09-22_10-17-13.jpg,

    http://fardisan.com/wp-content/uploads/2017/09/photo_2017-09-22_10-17-23.jpg

    , http://fardisan.com/wp-content/uploads/2017/09/photo_2017-09-22_10-17-23.jpg,

    http://fardisan.com/wp-content/uploads/2017/09/photo_2017-09-22_11-21-21.jpg

    , http://fardisan.com/wp-content/uploads/2017/09/photo_2017-09-22_11-21-21.jpg,

    http://fardisan.com/wp-content/uploads/2017/09/photo_2017-09-22_11-21-22-2.jpg

    , http://fardisan.com/wp-content/uploads/2017/09/photo_2017-09-22_11-21-22-2.jpg,

    http://fardisan.com/wp-content/uploads/2017/09/photo_2017-09-22_10-28-25.jpg

    , http://fardisan.com/wp-content/uploads/2017/09/photo_2017-09-22_10-28-25.jpg,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه