اخبار داغ

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

دانش آموزان از سنگر علم در مدارس دفاع کنند

دانش آموزان از سنگر علم در مدارس دفاع کنند
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی مدارس پیام‌هایی دارد که با استفاده از سنگر علم در مدارس مانند سالهای دفاع مقدس رزمندگان سلحشوری برای دفاع از انقلاب اسلامی پرورش داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در سخنرانی پیش از خطبه‌ها نماز جمعه بابیان تقارن آغاز مدارس و هفته دفاع مقدس دارای پیام است، گفت: آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی مدارس پیام‌هایی دارد که با استفاده از سنگر علم در مدارس مانند سالهای دفاع مقدس رزمندگان سلحشوری برای دفاع از انقلاب اسلامی پرورش داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

عضو شورای تأمین استان بوشهر اظهار کرد: امروز مردم استان بوشهر یک‌بار دیگر بااقتدار در کنار نیروهای مسلح مستقر در استان و در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس در رژه یگان‌های نظامی ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.

,

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: جمهوری اسلامی ایران به جنگی توسط رژیم عراق فراخوانده شده بود که دولت‌های غرب و شرق تمام توان خود را بکار گرفته بود که پس از 8 سال دفاع در جبهه‌های زمینی، هوایی و دریایی به‌ویژه در آب‌های خلیج‌فارس و بیابان‌های گرم دشمن را با شکست بزرگی مواجهه کرد.

,

رزمجو بابیان اینکه عزمت و عزت ملت ایران در تاریخ ثبت‌شده است، عنوان کرد: اولین دستاورد حماسه خونین هشت سال عشق و ایثار اقتدار ملت ایران در مرزهای جمهوری اسلامی ایران بود.

,

وی بیان کرد: کشوری که استقلال دارد مقتدر است و رژیم عراق در طول 8 سال می‌خواست استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران را با چالش روبرو کند که رزمندگان اسلام این آرزوی دشمنان را ناکام کردند.

,

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: در دوران هشت فصل عشق و ایثار دفاع به شکل دیگری درصحنه‌های مختلف نشان داده شد و نیروی انسانی مبتنی بر تاسوعا و عاشورا حسینی در خط اول دفاع از رزش های انقلاب پررنگ بوده است.

,

عضو شورای تأمین استان بوشهر ابراز کرد: عنصر ایمان امروز مقوله‌ای است که در جهان به‌عنوان استراتژی مورداستفاده جهان قرارگرفته و توان ایران را چندین برابر کرده است.

,

رزمجو اذعان کرد: اگر رئیس‌جمهور آمریکا امروز صحبت‌هایی می‌کند، عقلش نمی‌رسد که ملت ایران درس ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی در مکتب سید سالار شهیدان آموخته‌اند و در مقابل هر ظلم و زورگویی تا پای جان می‌ایستند.

,

وی خاطرنشان کرد: ایجاد الگوی مبارزه باقدرت‌های جهان یکی دیگر از دست اوره‌ای جمهوری اسلامی ایران است که امروز به‌عنوان سلاح برنده در اختیار دولت‌های مستضعف قرار دارد.

,

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: از خداوند شکر گذار هستم که به‌واسطه حماسه‌آفرینی رزمندگان و خون شهدا و رشادت‌های جانبازان و حضور نیروهای مسلح کابوس قدرت‌های بزرگ جهانی درهم‌شکسته شده است.

,

/انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه