اخبار داغ

جانشین سپاه قائم (عج) استان تاکید کرد:

مقاومت جانانه؛ پاسخ نیروهای مسلح به اظهارات ترامپ

مقاومت جانانه؛ پاسخ نیروهای مسلح به اظهارات ترامپ
جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: پاسخ نیروهای مسلح به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا، مقاومت جانانه در برابر زیاده خواهی آنها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار منصور شوقانی جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح استان که پیش از ظهر امروز در سمنان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص پاسخ نیروهای مسلح استان به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: پاسخ ما به این اظهارات وقیحانه همان پاسخی است که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به سران استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی دادند و آن هم مقاومت مقتدرانه در برابر زیاده خواهی دشمنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

جانشین سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه نیروهای مسلح استان شهدای انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده اند اظهار کرد: نیروهای مسلح استان در کنار اقشار مختلف مردم با حفظ انسجام و یکپارچگی خود تمام توطئه های داخلی و خارجی دشمنان را خنثی خواهند کرد.

,

شوقانی با تاکید بر تبعیت محض نیروهای سپاه و بسیج از فرامین رهبر معظم انقلاب گفت: تجربه سالهای انقلاب اسلامی نشان داده است هرجا از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا تبعیت کرده ایم افتخارات و دستاوردهای بسیار بزرگی نصیب ملت ایران شده است.

,

وی افزود: نقش و جایگاه ولایت فقیه در انقلاب اسلامی بی بدیل و انکارناپذیر بود و از آن سو نیز در موضوع بیداری اسلامی مشاهده کردیم خلاء رهبری هوشمند در کشورهای عربی عامل به سرانجام نرسیدن انقلاب های منطقه شد.

,

جانشین سپاه قائم (عج) استان خاطرنشان کرد: حفظ وحدت، انسجام و آمادگی نیروهای مسلح و سایر ارکان نظام قطعا شکست توطئه های دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه