اخبار داغ

امام جمعه گنبدکاووس:

آبشخور انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نهضت عاشورا است

آبشخور انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نهضت عاشورا است
امام جمعه گنبدکاووس در مراسم رژه نیروهای مسلح گنبدکاووس گفت: آبشخور انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نهضت عاشورا و آنچه تامین کننده ادبیات دفاع مقدس است و در نشدن ها درس ایستادگی می دهد عاشورا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، حجه الاسلام ترابی افزود: درس های عاشورا باعث شد احساس ذلت به حامیان نظام شاهنشاهی تحمیل شود و ادبیات برگرفته از نهضت امام حسین(ع) جنگ تحمیلی را با عنوان دفاع مقدس نامید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه، , قابوس نامه، ,

وی با اشاره به تحول عظیم منطقه اذعان کرد: امروز حتی اروپا که روزی با آمریکا همراه بود از آن جدا شده و مقابل آمریکا ایستاده است و همه اینها به خاطر ایستادگی مردم و نظام ماست.

,

حجه الاسلام ترابی همچنین وحدت میان مسئولین و مردم گنبدکاووس را نشان مهربانی در ایران اسلامی  دانست و افزود: این مهربانی و وحدت در پاسخگویی و خدمت به مردم در شهرستان گنبد نیز باعث افتخار است.

,

در این مراسم فرمانده سپاه گنبد نیز با اشاره به شاخص های مهم انقلابی گری در کلام مقام معظم رهبری تاکید کرد این اصل مهم همواره باد مورد توجه همه مسئولین و به طور خاص نیروهای مسلح قرار گیرد.

,

qaboosnameh33

, qaboosnameh33,

سرهنگ علی لشکر بلوکی همچنین استقلال ، پایبندی به ارزشها ، شجاعت در اقدام و تقویت روحیه انقلابی گری و خدمت به مردم را اصول هندسه انقلاب که در در رهنمود های مقام معظم رهبری به اشاره شده است برشمرد و گفت: امروز نفی تحقیر ملت به وسیله استکبار و سعی دولتمردان و مسئولین برای اقتدار نظام و ارزش ها باید حفظ شود و اجازه ندهند ملت ایران در مقابل حربه های سیاسی دشمن تحقیر شود.

,

وی عصه فرهنگی را یکی از مهمترین عرصه ها برای اقدامات شجاعانه عنوان کرد و تصریح کرد: همه و به طور خاص مسئولین ما باید از سعی کنند از سوق دادن نسل چهارم و پنجم انقلاب  توسط دشمن شجاعانه مقابله کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه