اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس، خورشید تابان تاریخ انقلاب اسلامی ایران

دفاع مقدس، خورشید تابان تاریخ انقلاب اسلامی ایران
کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری گفت: دفاع مقدس مانند خورشید تابانی است که هیچ گاه از تاریخ انقلاب اسلامی پاک نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد راستینه کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بام ایران خبر؛ اظهار کرد: ایام دفاع مقدس ایامی است که جوانان ایران زمین به پیرو نفس های قدسی امام عظیم الشان و امام راحل عظیم الشان در طبیعیت از اسلام در صحنه ها ی رشادت و شرف حضور پیدا کردند و صحنه های بی بدیلی را برای انقلاب اسلامی و تاریخ بشریت رقم زدند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه عظیم است که لحظه لحظه آن یادآور رشادت ها و بزرگ مردی های فرزندان جمهوری السلامی ایران است.

راستینه اذعان داشت: دفاع مقدس تلئلویی از خورشید پرفروغ انقلاب اسلامی است که این خورشید پر فروغ امروز عرصه های مختلفی را در جهان در نوردیده و الگوهای بی بدیلی را برای جوانان نهضت های آزادی بخش در سراسر جهان شکل داده است.

وی عنوان کرد: اگر می بینید در عراق، سوریه و افغانستان صحنه های بی بدیلی از مقاومت مبارزه بر علیه گروه تکفیری شکل دادند و اگر می بینید که امروز بغداد سقوط نمی کند و جونان آن ها به تبعیت از الگوی بسیج ایرانی یک مدلی را خلق می کند که جریان تکفیری و سردم دار آن امریکا و نظام سلطه زمینگیر می شود همه اینها به مدد الگوگیری از دفاع مقدس ما است.

راستینه تاکید کرد: بزرگداشت دفاع مقدس و گرامی داشت دفاع مقدس بر همه ما لازم است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه مقدمه و الگویی است که بتواند این صحنه های درخشان را برای جوانان ما یادآوری کند و عطر و بوی شهدا، عطر روزهای شهادت، مبارزه و ایثار همچنان در جامعه بپیچد و الگویی باشد برای حرکت جوانان برای دفاع از انقلاب اسلامی و دفاع از مکتب اسلامی.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه