اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد؛

راهپیمایی نمازگزاران در محکومیت اظهارات ترامپ /سخنان ترامپ علیه کشور ما نشان دهنده عصبانیت و درماندگی این کشوراست

راهپیمایی نمازگزاران در محکومیت اظهارات ترامپ /سخنان ترامپ علیه کشور ما نشان دهنده عصبانیت و درماندگی این کشوراست
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان های استان برگزار گردید و ائمه جمعه در خطبه های امروز به ایراد سخنرانی پیرامون مسائل مختلف فرهنگی و سیاسی روز پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان های استان برگزار گردید و ائمه جمعه در خطبه های امروز به ایراد سخنرانی پیرامون مسائل مختلف فرهنگی و سیاسی روز پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,


شهرستان همدان
دولت انگلستان برگزاری مراسم شیرخوارگان را در انگلیس ممنوع کرده
 

,
, شهرستان همدان, شهرستان همدان,
, دولت انگلستان برگزاری مراسم شیرخوارگان را در انگلیس ممنوع کرده,
,

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه ی همدان گفت : آخرین چیزی که لذتش از زیر دندان انسان بیرون می آید ، حب مقام است ، همین رئیس جمهور آمریکا در انتخابات آن همه به مردم وعده داد ولی حالا که به قدرت رسیده خودش بر طبل جنگ می کوبد ؛ عمده ی جنگ ها بر سر سیدن به قدرت است.

,

وی ادامه داد : اگر در طول تاریخ براورد بشود که وقتی حکومت به دست افراد ناصالح افتاد ، چه شد؟ آنگاه است که چهره ی تاریخ سیاه خواهد شد. اگر ملت ها خاموش بنشینند ، آگاهی بدست نیاورند ، حق و باطل را تشخیص ندهند ، این افراد به قدرت می نشینند.  

,

آیت الله محمدی بیان کرد : چه شد در روند سرنوشت بشر که امام حسین(ع) به آن صورت با خانواده به سمت کربلا می آید . جن و ملک و انسان برای غربت و مظلومیت امام حسین(ع) خون گریه میکنند ، و غیر از این هم نمیشود. کسی که در مکتب امام حسین تربیت شده باشد این موضوع را می بیند.

,

وی ادامه داد : این مراسم شیرخوارگان مراسم بسیار خوبی است و پیام رسان این است که اگر در کربلا شش ماهه ای را شهید کردند ، حالا بیایم و نگذاریم در کشور های اسلامی کسی کودک کشی کند.دولت انگلستان این مراسم را در انگلیس ممنوع کرده و در کنار آن قمه ی رایگان بین عزاداران توزیع میکنید ، خب مگر این این برنامه ی شیر خوارگان توپ و تانک است که جلویش را میگیرند؟

,


آیت الله محمدی گفت : آن روز که کردستان از عراق جدا بشود ، لقمه ی کوچک اسرائیل خواهد شد ، اینها بدبختی های کشور های اسلامی است و همه ی این مشکلات برای این است که این کشور ها یک رهبر اسلامی ندارند.

شهرستان بهار
هر ساله مقداری از آسیب های محرم را کم کنید/سخنان رئیس جمهور امریکا علیه کشور ما نشان دهنده عصبانیت و درماندگی این کشوراست
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) گفت: هر ساله مقداری از آسیب های محرم را کم کنید، علم های بلند و آنچنانی، دواندن اسب ها در خیابان های شهر زیاد جالب نیست.
برای هر دسته یک طبل استفاده شود سعی کنید صدای بلند و  گوشخراش نداشته باشند. سعی کنید به بیان معرفت عاشورایی بپردازید و پیام توسوعایی امام حسین را منتقل کنید.

,
,
,
, شهرستان بهار, شهرستان بهار,
, هر ساله مقداری از آسیب های محرم را کم کنید/سخنان رئیس جمهور امریکا علیه کشور ما نشان دهنده عصبانیت و درماندگی این کشوراست, /,
,
,

حجت الاسلام حاتم نیا با خطاب قراردادن هیئات مذهبی گفت: این زمان بهترین موقع برای انتقال پیام اصیل حسینی و عاشورایی است. این نباشد که جوانان را به شام و نهار سرگرم نکنید و از اصل پیام عاشورا غافل شوید.

,

امام جمعه بهار با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: از شنیدن سخنان کوبنده رئیس جمهور در صحن سازمان ملل خوشحال شدیم و این سخنان را مایه سرفرازی ملتمان می دانیم و همچنین سخنان رئیس جمهور امریکا علیه کشور ما نشان دهنده عصبانیت و درماندگی این کشور در مقابل ایران اسلامی است.

شهرستان اسدآباد

,
,
, شهرستان اسدآباد, شهرستان اسدآباد,

محرم کانون شور و شعور در مقابل ظلم و ستم است
حجت الاسلام سید موسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسداباد با تأکید بر راعایت تقوای الهی اظهار کرد: با تقواترین مردم کسی است که حقیقت را اگر به زیان و یا به نفعش باشد، بگوید.

, محرم کانون شور و شعور در مقابل ظلم و ستم است
حجت الاسلام سید موسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسداباد با تأکید بر راعایت تقوای الهی اظهار کرد: با تقواترین مردم کسی است که حقیقت را اگر به زیان و یا به نفعش باشد، بگوید.
, محرم کانون شور و شعور در مقابل ظلم و ستم است,
,

وی با اشاره به آغاز ماه دهه اول محرم، تصریح کرد: محرم و صفر به صورت عام و تاسوعا عاشورا به صورت خاص فرصت‌های فوق العاده را ایجاد می‌کنند و البته این ایام تنها ماه سیه پوشی و گریه کردن نیست بلکه محرم کانونی حرکت آفرین برای شور و شعور در مقابل ظلم و جور، زشتی و ناپاکی هاست.

, وی با اشاره به آغاز ماه دهه اول محرم، تصریح کرد: محرم و صفر به صورت عام و تاسوعا عاشورا به صورت خاص فرصت‌های فوق العاده را ایجاد می‌کنند و البته این ایام تنها ماه سیه پوشی و گریه کردن نیست بلکه محرم کانونی حرکت آفرین برای شور و شعور در مقابل ظلم و جور، زشتی و ناپاکی هاست.,

امام جمعه اسدآباد یکی از دلایل قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر خواند و گفت: عزاداری در ماه محرم خوب است اما کسب فضائل اخلاقی از آن مهمتر است و باید مردم در زمینه ترویج فریضه الی امر به معروف بیشتر پایبند باشند.

, امام جمعه اسدآباد یکی از دلایل قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر خواند و گفت: عزاداری در ماه محرم خوب است اما کسب فضائل اخلاقی از آن مهمتر است و باید مردم در زمینه ترویج فریضه الی امر به معروف بیشتر پایبند باشند.,

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در بیاناتی دفاع مقدس مظهر حماسه دین داری و آرمان خواهی و از خودگذشتگی دانسته اند و فرمودند که نباید از این دورن غافل شد چرا که ارهای بزرگی انجام شده است.

, وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در بیاناتی دفاع مقدس مظهر حماسه دین داری و آرمان خواهی و از خودگذشتگی دانسته اند و فرمودند که نباید از این دورن غافل شد چرا که ارهای بزرگی انجام شده است.,

در پایان این نماز جمعه پیرو اتفاقات اخیر و بدعهدی های آمریکا و سخنان ابلهانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا، مردم با شعار "مرگ بر آمریکا" انزجار خود را از این رژیم جنایتکار نشان دادند.

, در پایان این نماز جمعه پیرو اتفاقات اخیر و بدعهدی های آمریکا و سخنان ابلهانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا، مردم با شعار "مرگ بر آمریکا" انزجار خود را از این رژیم جنایتکار نشان دادند.,

 

,

, ,


شهرستان نهاوند

,
, شهرستان نهاوند, شهرستان نهاوند,

اظهارات سخیف ترامپ نشاندهنده اوج دشمنی آمریکا با ملت ایران است

,

امام جمعه نهاوند گفت: دشمنی امریکایی ها با ملت ایران تمام شدنی نیست و اظهارات سخیف ترامپ این موضوع را نشان داد.

,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه نهاوند گفت: آمریکایی ها با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارند و شکستهای انها از ملت ایران آنها را عصبانی کرده است.

,

وی اظهار داشت: اظهارات سخیف و سبکسرانه ترامپ در سازمان ملل نشاندهنده اوج دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران است نشاندهنده شکستهای آنها از ملت ایران است

,



راهپیمایی نمازگزاران نهاوندی در محکومیت اظهارات ترامپ

نمازگزاران جمعه نهاوند همزمان با سراسر کشور با برپایی راهپیمایی انزجار خود را از اظهارات ضد ایرانی ترامپ اعلام کردند.

مردم مومن نهاوند با سر دادن شعارهایی سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

,
,
, راهپیمایی نمازگزاران نهاوندی در محکومیت اظهارات ترامپ, راهپیمایی نمازگزاران نهاوندی در محکومیت اظهارات ترامپ,
,
,
,
,

 

,



,
,
, ,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه