اخبار داغ

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه:

فرماندهی کل قوا، توان نیروهای مسلح و حضور مردم سه مولفه اقتدار جمهوری اسلامی است

فرماندهی کل قوا، توان نیروهای مسلح و حضور مردم سه مولفه اقتدار جمهوری اسلامی است
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ انسجام ملی در برابر تهدیدات خارجی گفت: فرماندهی کل قوا، توان بالای نیروهای مسلح و حضور مردم سه مولفه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد همتی نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح استان در سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با تاکید بر ضرورت حفظ انسجام و آمادگی نیروهای مسلح گفت: به حول و قوه الهی در حال حاضر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از آمادگی و توان بسیار بالایی در ابعاد گوناگون برخوردار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس ادامه داد: یکی از عوامل این آمادگی آن است که فرماندهی کل قوا بر عهده رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد چراکه ایشان دیدگاه های بسیار ارزشمندی در خصوص مسائل دفاعی داشته و دارند.

,

همتی دستیابی متخصصان نظامی کشور به سطوح بالای تکنولوژی های این حوزه را یکی دیگر از عوامل اقتدار دفاعی دانست و افزود: تجهیزات موشکی، پدافند هوایی و نیز تکنولوژی های مربوط به حوزه های آفندی در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و خوشبختانه کشور در بسیاری از این زمینه ها به خودکفایی رسیده است.

,

وی با اشاره به پشتوانه عظیم مردمی نیروهای مسلح در کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران با داشتن این سه مولفه از قدرت نظامی بسیار بالایی برخوردار است و هیچ کشوری نخواهد توانست اقتدار و امنیت این کشور را خدشه دار کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه