اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان:

برگزاری بیش از 51 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در فارسان

برگزاری بیش از 51 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در فارسان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون رشادت‌ها و دلاوری‌های آن عزیزان است که بدون داشتن هیچ‌گونه چشم‌داشتی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا نموده و با ایثار و شهامت از خاک خود دفاع نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی انصاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور خوبی، یکدلی، صمیمیت و ایثارگری‌های مردم شهیدپرور ایران اسلامی است.


وی بابیان اینکه نام‌گذاری هفته گرامیداشت دفاع مقدس باهدف بازنگری در سرمایه‌های فرهنگی، اعتقادی و نظامی دفاع مقدس و انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعد است، افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا، ثمره رشادت‌های آن دوران است.
 
وی تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون رشادت‌ها و دلاوری‌های آن عزیزان است که بدون داشتن هیچ‌گونه چشم‌داشتی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا نموده و با ایثار و شهامت از خاک خود دفاع نمودند.


وی اظهار داشت: وظیفه اصلی مسئولین ایجاد آرامش ،امنیت و امید در جامعه عنوان کرد و تصریح کرد: تاکنون وحدت و همدلی مردم و مسئولین موجب ایجاد آرامش و امنیت و ناکامی دشمنان شده است و امیدواریم در ادامه نیز با اتحاد و همبستگی بیش‌ازپیش شاهد آرامش و امید در بین مردم باشیم.


انصاری بابیان اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از 51 برنامه متنوع در این شهرستان برگزار خواهد شد گفت: محوری‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان،طرح جواد ائمه فرهنگی(افتتاح پایگاه)،افتتاح نمایشگاه با موضوع هفته دفاع مقدس،غبارروبی گلزار شهدا شهرستان،سرکشی از خانواده شهدا،نمایشگاه عکس و کتاب،کارگاه آموزش امربه‌معروف  نهی از منکر،آموزش مهارت‌های زندگی،نشست‌های بصیرتی،مراسم شبی با خاطر،نشست‌های معرفتی بصیرتی،محفل انس با قرآن،آموزش مادران پرچم‌داران جنگ نرم،برگزاری زیارت عاشورا،نشست‌های سبک زندگی اسلامی، شرکت منسجم در نماز جمعه می باشد.

انتهای پیام/590پ
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه