اخبار داغ

با حضور نیروهای مسلح انجام شد

برگزاری رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در استان تهران

برگزاری رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در استان تهران
همزمان با شروع هفته گرامیداشت دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در شهرستان های استان تهران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز ، همزمان با شروع هفته گرامیداشت دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز, تهران نیوز,

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور مقتدرانه در این رژه بزرگ بار دیگر توان و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

,

 

,

*رژه نیروهای مسلح در رباط کریم

, *رژه نیروهای مسلح در رباط کریم, *رژه نیروهای مسلح در رباط کریم,

مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان رباط کریم دقایقی پیش و با حضور نیروهای نظامی این شهرستان در خیابان بخشداری برگزار شد.

,

براساس این گزارش، همزمان با نخستین روز ازهفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان رباط کریم برگزار شد.

,

در این مراسم، سرگرد هادی ایلکا، فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد:این روزها یادآور آن مردانی است که در مکتب عاشورایی پرورش پیدا کردند و در راه امام حسین(ع) جان دادند.

,

وی ادامه داد: باید یاد شهدای گرانقدر انقلاب و ۵۰۰ شهید رباط کریم را گرامی داشت، در حقیقت این شهدا در راه خدا جان دادند و امروز نیز بسیجیان جانانه در این راه مانده اند و حضور دارند.

,

سرگرد ایلکا تصریح کرد: امروز بسیجیان رباط کریم آماده مبارزه در عرصه های طاقت فرسای جنگ هستند و حضور این بسیجیان در آن سوی مرزها می توانند راه اسلام را ادامه دهد.

,

وی تأکید کرد: ترامپ باید بدانند که هر گونه تحریم و تهدید تأثیری در ملت ایران ندارد و این گونه است که در چهار دهه انقلاب به آن ها ثابت کنیم که راه اسلام همچنان باقی است و انقلاب نیز مسیر پیشرفت را ادامه خواهد داد.

,

در این ادامه مراسم، سردار حسن زاده، فرماندهی قرارگاه قدس ثارالله با تأکید بر اینکه باید همواره یاد شهدای گرانقدر در دل های مردم باقی بماند، ابراز کرد: این شهدا زحمات بسیاری برای انقلاب کشیده اند و یاد آنها باید در دل باقی بماند.

,

وی  با اشاره به سخنان سخیف ترامپ و نتانیاهو ابراز کرد: ما امروز به احترام صلابت شهید حججی ایستاده ایم و می ایستیم، این شهدا آن گونه جان داده اند که دشمنان هم در برابر آنها خشمگین شده اند.

,

وی به اشاره به جنگ هشت ساله دفاع مقدس، بر گرامیداشت یاد شهدای کشور تأکید و اظهار کرد: اگر دنیای امروز غرب از انقلاب اسلامی نمی ترسیدند روز گذشته در جلسه سازمان ملل نمی آمدند از امام راحل سخن بگویند، آن ها خود می دانند که تا چندین سال آینده نیز نابود خواهند شد.

,

وی ادامه داد: در زمان جنگ ما هیچ امکاناتی نداشتیم و ادوات جنگی ما  هیچ گاه در برابر آنها نمی توانست قد علم کند اما آن موضوعی که توانست ما را در برابردشمنان اسلام و انقلاب پیروز کند این تلاش و اعتقاد شهدای عزیز ما بود، این شهدا بودند که توانستند جنگ را پیروز کنند.

,

سردار حسن زاده ابراز کرد: حملات موشکی ما در زمان جنگ توسط شهید طهرانی مقدم صورت گرفت و این به همت آن شهید عزیز بود.

,

فرمانده قرارگاه قدس ثارالله اضافه کرد: اگر امروز متعقدیم که راه شهدا را باید ادامه داد، این است که انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ اسلامی است، امروز دعوا بر سر برد موشک های ما نیست، دعوای دشمنان بر سر تکنولوژی ما نیست بلکه تنها نگرانی دشمنان از صدور انقلاب است، انها از این هراس دارند که  نباید انقلاب اسلامی به مرزهای دیگر صادر شود.

,

وی بر نقش بسیج در آن سوی مرزها تأکید و ابراز کرد: یگان های مختلف بسیج در سوریه و عراق و … توانسته اند در برابر رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در دنیا بایستند، امروز به برکت خون شهدا،  هسته های مقاومت در دنیا شکل گرفته است، حزب الله، انصار الله لبنان و … تماما نقش بسیج در دنیا را می رساند.

,

وی با اشاره به عصبانبت قدرتهای پوشالی دنیا، اظهار کرد: صلابت و وقار شهید حججی بسیاری از موضوعات را به دنیا ثابت کرد و دشمنان فهمیدند که غیرت ایرانی ها هنوز هست و فرهنگ مقاومت همچنان باقی است.

,

وی تصریح کرد: با امضای چند برگ نمی توان بازدارندگی را ایجاد کرد، امروزه برخی ها مدعی بودند که می شود سایه جنگ را از کشور دور کرد اما دیدند که نمی شود و تنها با رشادت و ایستادگی در برابر دشمنان می شود سایه جنگ را از کشور کوتاه کرد.

,

 

,

*مراسم رژه نیروهای مسلح در بهارستان

, *مراسم رژه نیروهای مسلح در بهارستان, *مراسم رژه نیروهای مسلح در بهارستان,

مراسم رزمایش ۳۱ شهریورماه در شهرستان بهارستان باحضور حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان های بهارستان و رباط کریم، حسین الماسی فرمانده لشگر ۲۳ عملیاتی  خاتم النبیا، بیژن سلیمان پور فرماندار بهارستان، حجت الاسلام والمسلمین صفایی امام جمعه شهرگلستان، طاهرخاتی بخشدار گلستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان و خانواده های شهدا برگزار شد.

,

این مراسم از ساعت هشت صبح در خیابان شهید ابدام شهرگلستان با حضور بسیجیان، پاسداران و نیروهای انتظامی در نظم کامل با قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید.

,

 

,

دفاع مقدس یادآور ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است

, دفاع مقدس یادآور ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است, دفاع مقدس یادآور ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است,

حسین الماسی، فرمانده لشگر عملیاتی ۲۳ خاتم النبیا در رزمایش ۳۱ شهریورماه در شهرستان بهارستان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ۸ سال دفاع مقدس و ماه محرم، بیان داشت: در عزاداری‌های ماه محرم توجه داشته باشید که نه برای دل خود بلکه برا خدا عزاداری کنیم، و به گونه‌ای نباشد که تا نیمه‌های شب عزدارای کنیم اما نماز صبحمان قضا شود.

,

وی بابیان اینکه دفاع مقدس یادآور هشت سال ایستادگی ملت ایران به رهبری روح خدا در برابر استکبار جهانی است، گفت: اینکه گفته شود ما با صدام در جنگ بودیم سخن اشتباهی است، چرا که ما در سطح جهانی با استکبار و ظلم مبارزه کردیم، که این مبارزه زمینه‌ساز انقلاب‌ها و تشکیل نهضت‌ها در کشورهای مسلمان شد.

,

سردار الماسی همچنین به سخنان امام خمینی (ره) در آغاز انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب در آن زمان به خبرنگاران گفت که سربازان من نوزادانی هستند که در گهواره می باشند، که در زمان جنگ تحمیلی همین نوزادان حقیقت بزرگی را مبنی بر اعتقاد راه انقلاب و ایمان به خداوند به جهانیان اثبات کردند.

,

وی در ادامه باتاکیدبر اینکه رئیس جمهور آمریکا ادب دیپلماسی ندارد، تصریح کرد: ترامپی که ادعا دارد قدرت برتر دنیا می باشد، حتی علم حرف زدن و دیپلماسی را ندارد، و با سخنان خود قدر و اندازه خود را پایین آورد، درحالی که حسن روحانی رئیس جمهور ایران با درک و فهمی بالا و ادبیات دیپلماسی اسلامی پاسخ وی را داد.

,

فرمانده لشگر ۲۳ خاتم النبیا در رابطه با تفاوت اخلاق اسلامی و غیراسلامی، اذعان داشت: در سخنرانی‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی و همچنین سخنان رئیس جمهور ایران به روشنی می توان تفاوت دیپلماسی اسلامی و غیراسلامی را دید و مرز حق و باطل را تشخیص داد.

,

وی درپایان باتوجه به اینکه هیچ یک از موفقیت‌های ملت ایران از طریق ساز با آمریکا بدست نیامده است، افزود: هرکس که به استکبار و سازش با آن دلخوش می کند مانند فردی است که در صحرا  گم شده است و از فرط تشنگی به سمت سراب می رود.

,

 

,

*رژه نیورهای مسلح در شهریار

, *رژه نیورهای مسلح در شهریار, *رژه نیورهای مسلح در شهریار,

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور، یگان های مختلف نیروهای مسلح شهرستان شهریار امروز با حضور در رژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس، توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

,

در این رژه، گروه ها و یگان های مختلف بسیج، سپاه و نیروی انتظامی حضور داشتند.

,

رژه نیروهای مسلح در شهریار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان شهریار در بلوارشهید نواب صفوی برگزار شد.

,

در این رژه از موشکهای میانبرد بومی نیز رونمایی شد.

,

 

,

*رژه نیروهای مسلح در ملارد

, *رژه نیروهای مسلح در ملارد, *رژه نیروهای مسلح در ملارد,

 صبح امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۵ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و همگام با سراسر کشور رژه نیروهای مسلح در شهرستان ملارد با حضور سردار محمد جواد سبحانی فر ، حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه ملارد ، خطیبی فرماندار ملارد و مسئولین ادارات و سازمان های شهرستان ملارد و همچنین خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان ملارد برگزار شد.

,  ,

سردار سبحانی‌فر در این مراسم با اشاره به ویژگی های هفته دفاع مقدس گفت: هر روز دفاع مقدس سرشار است از درس شجاعت، پایمردی ، مقاومت و ایستادگی ، شجاعت ودلیری ، خلاقیت و ابتکار که باید از لحظه لحظه آن درس گرفت .

,

وی با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی تشریح کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که عظمت آن دنیا را به تحیر در آورد و استکبار را از خود عصبانی و وحشت زده نمود . انقلابی که فرانسوا میتران درباره آن می گوید انقلاب اسلامی ایران نه یک انقلاب اجتماعی سیاسی است بلکه یک رستاخیز بزرگ است .

,

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ملت ایران دشمنی ها و توطئه های خود را علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی شروع کردند . ایجاد شورش و بحران های داخلی و تحمیل جنگ هشت ساله تنها گوشه ای از توطئه های استکبار بر علیه مردم ایران است. در موردی بیش از ۲۰ هزار چریک در تعدادی از استان های کشور از جمله خوزستان آذربایجان و مناطق کردستان علیه ما می جنگیدند.

,

وی افزود :  این اوضاع درحالی صورت می گرفت که سپاه پاسداران به تازگی تاسیس و ارتش نیز دوران بد احوالی روحی به خاطر کودتای امریکایی را تجربه می کرد اما با پشتیبانی های حضرت امام (ره) همین ارتش حماسه آفرینی کرد .

,

سبحانی فر اذعان کرد : در ادامه دشمنی های استکبار و بدخواهان ملت ایران،  ترور بزرگان و شخصیت های کشور در دستور کار منافقین قرار گرفت. ترور شخصیت هایی همچون شهید بهشتی که حضرت امام خمینی(ره) درباره ایشان می فرمایند بهشتی یک ملت بود . اما باز هم با رهبری امام گونه حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند اگر چه ما عزیزانی را از دست دادیم اما همچنان اهداف انقلاب به قوت خود باقی است ، ملت سرافراز ایران انقلاب خود را پیش بردند.

,

وی با شاره به جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مردم ایران مقابل دشمنان اسلام گفت: در آغاز جنگ از سوی صدامیان حمایت جهانی از صدام صورت گرفت و عراق با تجهیزات سنگین و بیشمار از هواپیما های جنگنده تا تانک های پیشرفته به ایران یورش برد اما در این امتحان نیز با رهبری های بی بدیل امام امت مردم ایران دفاعی الهی و مستحکم از خود نشان دادند و در مقابل ظالمان جهان ایستادگی کردند.

,

سبحانی فر با اشاره به توان موشکی ایران بیان داشت: اگر امروز و در این برهه این توان موشکی را نداشتیم مطمئنا رژیم صهیونیستی بارها ما را بمباران می کرد. امروز اگر در برابر دشمن ضعیف باشیم زیر ظلم پایمان خواهیم شد .

,

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین علیه‌السلام در پایان تصریح کرد: صلح طلب تر از ایران در دنیا وجود ندارد اما اگر کسی به این مرز و بوم چپ نگاه کند سیلی محکمی خواهد خورد .

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه