اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه استان بوشهر مطرح شد:

دفاع مقدس ادامه راه عاشورا است

دفاع مقدس ادامه راه عاشورا است
حجت اسلام حسن مصلح در صحبت های خود افزود: در طول قرن های اخیر تنها کشوری که کل جهان در جنگ بر علیه او بودند ایران بود که در جنگ تحمیلی رخ داد و در این دفاع هشت ساله ایران 4769 بار کشور ایران مورد حملات هوایی قرار گرفت که از سوی دیگر سازمان ملل هیچ اقدام و محکومی نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ خطبه های نماز جمعه در شهرهای مختلف استان بوشهر با حضور مردم ولایتمدار دارالحماسه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

امام جمعه شهر برازجان در خطبه های امروز شهر برازجان اظهار داشت: در طول تاریخ جنگ های زیادی بر علیه ایران شده است حدود یک میلیون مترمربع خاک های ایران به تصرف در آمد ولی در جنگ هشت ساله ایران و عراق یک وجب خاک به دست دشمن داده نشد.

,

حجت اسلام حسن مصلح در صحبت های خود افزود: در طول قرن های اخیر تنها کشوری که کل جهان در جنگ بر علیه او بودند ایران بود که در جنگ تحمیلی رخ داد و در این دفاع هشت ساله ایران 4769 بار کشور ایران  مورد حملات هوایی قرار گرفت که از سوی دیگر سازمان ملل هیچ اقدام و محکومی نکرد.

,

وی اضافه کرد: حدود 445 شرکت غربی در جنگ تحمیلی مسئول تولید و کمک رسانی به کشور عراق بودند و متجاوزین از 100 کشور جهان که نوعا آلمان بودند مواد تجهیزات شیمیایی را فراهم می کردند.

,

مصلح همچنین سخنان ترامپ رییس جمهور آمریکا را سخیف و زشت و ابلهانه خواند و خاطرنشان کرد: سخنان رییس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا آشفته بود و در صحبت های آن مشخص است که چگونه خصومت با اسلام دارد و حامی تروریست در منطقه خودشان هستند.

,

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندر دیر نیز اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های ملت انقلابی ایران در دفاع از میهن اسلامی بود و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های 8 سال جنگ پر افتخار انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

,

حسینی در ادامه با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر به صورت صحیح در جامعه اجرا شود مانع نفوذ تهاجم دشمنان می شود.

,

وی افزود: امروز بدترین شخص بر روی کره زمین از نگاه مردمان ما رئیس‌جمهور آمریکا است و مردم ایران هرگز سخن حضرت امام خمینی (ره) را از یاد نمیبرند که می فرمود آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی کند.

,

امام جمعه بندر دیر با اشاره به اول مهر و بازگشایی مدارس گفت: همه مسئولان در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان نقش دارند و هر کسی در هر مقطعی باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

,

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سخنان ترامپ از تریبون رسمی سازمان ملل اظهار کرد: ترامپ و دشمنان باید بدانند با هرگونه تهدیدی نمی توانند ملت ایران را از مواضع خود به عقب نشینی وادار کنند.

,

حجه الاسلام حسینی بوشهری امام جمعه دیلم نیز در خطبه های امروز نمازجمعه دیلم گفت: اعراب جاهلی حرمت ماه حرام را نگه می داشتند و حتی جنگ های خود را در این ماه ها متوقف می کردند و ماه محرم یکی از چهار ماه حرام است که در این ماه مجالس عزاداری سیدالشهدا با روشن کردن دلها باعث شناخت بیشتر معارف دینی می شود.

,

وی افزود: هیچ طوفانی نتوانست این شجره طیبه را از جای برکند و هیچ دشمنی دستش به شاخسار بلند شجره طیبه امام حسین نرسیده و نخواهد رسید و ما امروز موظف به عزاداری اباعبداله هستیم که در طول تاریخ نیز شیعه در جاودانگی این قیام قدم های بزرگی برداشته و هنوز ماندگار است.

,

امام جمعه دیلم اظهار کرد: یکی از توفیقاتی که خداوند به ما عطا کرده است عزاداری سیدالشهدا است، کسانی هستند در طول سال در مراسمات مذهبی حضور ندارند اما در ماه محرم زیر خیمه امام حسین (ع) به عزاداری مشغول می شوند.

,

وی توصیه ای نیز به گروه های مذهبی کرد و افزود: گروه های مذهبی از این فرصت استفاده کنند و مسئولین هیئت ها باید توجه ویژه به عزادارن خصوصاً جوانان داشته باشند چون فردای قیامت باید پاسخگوی وقت صرف شده این عزیزان باشند.

,

حسینی بوشهری با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس تصریح کرد: درس مهم دفاع مقدس این است که اگر دشمن در ما احساس ضعف کرد بر ما هجمه خواهد کرد و همچنین این هفته فرصتی است که نسل جدید را با سیره شهدا آشنا کنیم.

,

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی نیز در خطبه های این هفته گناوه اظهار داشت: امروز تمام طرح های استکبار جهانی به خصوص آمریکا در خاورمیانه با شکست همراه شده و سخنان رئیس جمهور امریکا مهر تاییدی بر این مطلب است امروز به برکت خون شهدا و استقامت مردم، ایران اسلامی در تمام عرصه ها در منطقه حرف اول را می زند.

,

وی اظهار کرد: دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام خواب های دشمنان را آشفته کرده است و باید از تجربیات موفق این هشت سال در پیشرفت کشور استفاده و ارزش های این گنجینه گران بها را برای نسل های چهارم و پنجم انقلاب منتقل و معنویت را در جامعه احیا کرد.

,

/ انتهای پیام

,

 

,

 

,

 

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه