اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

تنها آمریکا از نقض برجام متضرر می شود

تنها آمریکا  از نقض برجام  متضرر می شود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برجام یک توافق بین الملی است و نقض یک طرفه این توافقنامه تنها به خود دولت آمریکا و همپیمان اروپایی اش ضرر خواهد زد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گرمسارآنلاین گفت: سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مجمع  عمومی سازمان ملل تنها چهره پلید و زشت آمریکا را نمایان کرد تا کشور های دیگر بدانند که ایران همیشه به دنبال صلح و آرامش بوده است و این آمریکایی ها هستند که  همیشه زورگویانه  عمل می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی  در ادامه به تفکر زورگویی آمریکایی در طول انقلاب اسلامی ایران و حتی  قبل از انقلاب در مقابل  دولت ها و کشور های دیگر اشاره کرد و افزود: امام (ره) همیشه چهره پلید و زورگویی آمریکایی ها را در سخنان و توصیه ها خود اعلام می کرد و این سخنان بی تدبیرانه و جاهلانه ترامپ رئیس جمهور بی عقل آمریکا این چهره را بیشتر زنده کرد .

,

کاتب در ادامه اظهارداشت: تغییرو نقض برجام یک اشتباه بزرگ و تاریخی است که اگر آمریکا عامل  اصلی آن باشد دیگر نمی تواند آن را جبران کند چون در کنار این توافقنامه ملت آزاده و قدرتمند ایران اسلامی ایستاده است که  همیشه  مقاومت و پایداری و شهامت را الگوی رفتاری خود قرار می دهند.

,

 وی در ادامه گفت: توافق بین الملی برجام تنها متعلق به آمریکا نیست بلکه کشور های عضو این توافقنامه بین الملی هستند و تنها نقض این توافقنامه که به تایید شورای امنیت نیز رسیده است تنها خود آمریکا و اروپایی ها متضرر خواهند شد.

,

 عضو هیئت رئیسه مجلس از برخورد قاطع مجلس شورای اسلامی با سخنان سخیف و جاهخلانه ترامپ رد اولین جلسه در مهر ماه خبرداد و افزود: به این راحتی  نمی تواند دولت امریکا از این  ماجرا کنار بکشد و باید تاون بدهد .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه