اخبار داغ

خطیبان نماز جمعه استان سمنان:

سخنان ابلهانه رییس جمهور آمریکا از اقتدارش نبود/ هراسی از تهدیدهای آمریکا به دل راه نمی دهیم/ قوه قضاییه به تخلفات انتخاباتی با قاطعیت رسیدگی کند

سخنان ابلهانه رییس جمهور آمریکا از اقتدارش نبود/ هراسی از تهدیدهای آمریکا به دل راه نمی دهیم/ قوه قضاییه به تخلفات انتخاباتی با قاطعیت رسیدگی کند
‌‌ائمه جمعه سراسر استان سمنان امروز در خطبه های نماز جمعه به مسائل مذهبی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی روز پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، استان سمنان نیز این هفته شاهد حضور گسترده مردم در آیین عبادی و سیاسی بود و امامان جمعه در خطبه های نماز جمعه به مسائل مختلف روز اشاره کرده و مباحثی را مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

سخنان ابلهانه رییس جمهور آمریکا از اقتدارش نبود/ قوه قضاییه به تخلفات انتخاباتی با قاطعیت رسیدگی کند

, سخنان ابلهانه رییس جمهور آمریکا از اقتدارش نبود/ قوه قضاییه به تخلفات انتخاباتی با قاطعیت رسیدگی کند,

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته سمنان ضمن تسلیت و تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و هفته دفاع مقدس گفت: همه مدیون امام حسین(ع) هستیم چراکه اگر امام حسین(ع) نبود اسلام نیز وجود نداشت.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه افزود: اسلام را پیغمبر آورد ولی امام حسین(علیه السلام) ضامن بقای تداوم اسلام است.

,

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) فرمود که اگر با یزید بیعت کنم باید فاتحه اسلام را خواند، اظهار کرد: لازمه جهاد کبیر نه گفتن به دشمن است.

,

شاهچراغی با اشاره به اینکه ایثارگران دفاع مقدس کشور را از حمله نظامی بیمه کردند، گفت: هیچ کشوری جرات نمی کند به این کشور حمله کند چراکه جوانان ایرانی پای دشمن را قطع خواهند کرد.

,

امام جمعه سمنان در ادامه تاکید کرد: باید قدر شهدا،  آزادگان و جانبازان را دانست و آنها را فراموش نکرد چراکه رضایت خانواده های شهدا رضایت خدا را در پی دارد.

,

وی یکی از برکات انقلاب اسلامی را مجلس خبرگان رهبری دانست و گفت: مجلس خبرگان برای حراست و پاسداری از رهبری است که باید در این مجلس به مسائل و مشکلات کشور بپردازند و گفتگو کنند.

,

شاهچراغی افزود: مجلس خبرگان باید نیاز های مردم را بداند و به عرض رهبری  برساند و  دبیرخانه این مجلس نیز باید مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

,

وی با اشاره به سخنان اخیر آیت الله جنتی خطاب به آیت الله لاریجانی گفت: مجریان قانون که در انتخابات ریاست جمهوری تخلفاتی دارند، با قاطعیت به آنها رسیدگی کنید همانطور که برای دیگران به تخلفاتشان رسیدگی می کنید.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین تصریح کرد: کسی که حافظ قانون است، معنا ندارد که قانون شکنی کند.

,

وی ضمن محکوم کردن سخنان اخیر ترامپ گفت: سخنان ابلهانه رییس جمهور آمریکا از اقتدارش نبود.

,

شاهچراغی خطاب به ترامپ گفت: لات بازی چاله میدانی در آوردن که قدرت نیست.

,

امام جمعه سمنان همچنین اظهار کرد: ترامپ به اهدافش نرسیده است و نتوانسته سوریه و لبنان را تصرف کند و در حال حاضر عصبانی است.

,

وی با اشاره به اینکه داعش در حال نابودی است و دشمن به دنبال توطئه دیگری است، گفت: دشمنان با مطرح کردن استقلال در کردستان عراق به دنبال توطئه جدید هستند.

,

شاهچراغی با تاکید براینکه دوات ها باید مردانه به میدان بیایند، افز.د: کردها حق ندارند که مستقل شوند چرا که با این وضعیت اسرائیل دومی در منطقه به وجود خواهد آمد.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خاتمه خاطرنشان کرد: دولت های اسلامی در منطقه، جهاد کبیر را فراموش نکنند.

,

هراسی از تهدیدهای آمریکا به دل راه نمی دهیم/ مردم پاسخ گستاخی های رئیس جمهور آمریکا را می دهند

, هراسی از تهدیدهای آمریکا به دل راه نمی دهیم/ مردم پاسخ گستاخی های رئیس جمهور آمریکا را می دهند,

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، ماه سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس تاثی گرفته از نهضت امام حسین علیه السلام بود.

,

وی اظهار کرد: دشمن که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در رسیدن به اهداف شوم خود در ایران ناکام مانده بود از همان بدو انقلاب شروع به توطئه چینی برای برانداختن نهال نوپای انقلاب کرد و با همکاری سایر ابرقدرت ها جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران را به راه انداخت.

,

خطیب جمعه شاهرود با بیان اینکه ملت ایران با شور و شعور برگرفته از نهضت عاشورا در هشت سال جنگ تحمیلی دفاعی جانانه از ملت، کشور و ناموس خود کرد افزود: دشمن که در جنگ تحمیلی نیز ناکام ماند از روی استیصال و درماندگی دست به حربه تحریم و تهدید برد تا جمهوری اسلامی ایران را از پای درآورد اما به حمد الله تا امروز ناکام مانده است.

,

امینی با اشاره به یاوه گویی های اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل بیان کرد: سخنان رئیس جمهور آمریکا از روی یأس و درماندگی بود و به خیال خام خود جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرده است، سال هاست که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل ایران را تهدید می کنند اما تا کنون جرأت حمله نظامی به ایران را نداشته اند چون هشت سال جنگ تحمیلی را که علیه ایران به راه انداخته بودند تجربه کرده اند.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران پاسخ ادبیات گستاخانه و سخیفانه رئیس جمهور آمریکا را خواهد داد تصریح کرد: ما از تهدیدهای آمریکا و سایر ابرقدرت ها هراسی به دل راه نمی دهیم و در صنایع موشکی و نظامی و دیگر عرصه ها همچنان با قدرت به پیش خواهیم رفت.

,

سخنرانی ابلهانه ترامپ به دلیل آشفتگی اش از نفوذ ایران در خاورمیانه بود

, سخنرانی ابلهانه ترامپ به دلیل آشفتگی اش از نفوذ ایران در خاورمیانه بود,

حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی در خطبه های امروز نماز جمعه مهدیشهر با گرامیداشتن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: 31 شهریور سال 59 رژیم بعثی عراق به ایران اسلامی حمله نظامی کرد ولی انقلاب اسلامی ما دنیای زر و زور و تزویر را به چالش کشاند.

,

وی تصریح کرد: استکبار جهانی برابر ایدئولوژی انقلاب اسلامی احساس خطر کردند که مبادا انقلاب ما صادر شود تصمیم گرفتند یک جنگ نیابتی را آغاز کنند و آمریکا مستقیم وارد جنگ نشد بلکه از آدم دیوانه ای مثل صدام که جاه طلب بود استفاده کردند و او وارد جنگ با ما شد.

,

امام جمعه مهدیشهر اضافه کرد: 50 کشور به صدام کمک نظامی و مالی کردند و در حقیقت رزمندگان ما با این کشورها می جنگیدند و با لطف الهی و نصرت خداوند این جنگ بعد از 8 سال به پیروزی ایران انجامید.

,

بارانی با بیان اینکه دفاع مقدس ذخیره ای برای همیشه تاریخ شد که درس های زیادی برای ما داشت، افزود: آنچه که در دفاع مقدس باعث افتخار شد معنویت رزمندگان در جبهه ها بود، معنویتی که ذکر و یاد خدا همانند اردوی حسینی از سنگر رزمندگان ما بر می خواست که این اصل مهمی در دفاع مقدس بود.

,

وی بیان کرد: مفاهیمی چون توکل به خدا، ایمان به نصرت و امداد الهی و امداد امام زمان(عج) شهادت طلبی، اتکا به ما می توانیم، در دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

,

خطیب جمعه مهدیشهر به درس هایی که باید از دفاع مقدس بگیریم اشاره کرد و ادامه داد: آن روز صدام در ما احساس ضعف نمود که حمله نظامی کرد، یعنی هر روزی که دشمن در ما احساس ضعف ببیند حمله نظامی می کند حال چه ضعف نظامی باشد، چه اقتصادی و چه روحیه مردمی باشد. ما همیشه باید قدرت خود را به نمایش بگذاریم تا دشمن از قدرت و هیبت جوانان ما بترسد و بلرزد.

,

بارانی اظهار کرد: آن روزی که سپاه از موشک های دوربرد رونمایی کرد، دشمنی که زمزمه حمله نظامی داشت و همه گزینه ها را روی میز می دانست هراسان شد و متوجه شد کوچکترین حرکتی کند تلاویو با خاک یکسان می شود.

,

وی گفت: تقویت روحیه انقلابی درس دوم دفاع مقدس است که امام خامنه ای در دیدار با اعضای خبرگان نیز تکرار کردند که این روحیه انقلابی را باید حفظ کرد.

,

امام جمعه مهدیشهر همچنین به سخنرانی ابلهانه رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: به گفته امام خامنه ای سخنرانی ترامپ مایه شرم برای نخبگان آمریکا بود و هیچ واژه هایی بهتر از واژه های امام خامنه ای برای نطق ترامپ نیست که در دیدار نمایندگان خبرگان فرمودند نطق ترامپ "ابلهانه" بود.

,

بارانی تاکید کرد: آشفتگی سخنرانی ترامپ به دلیل شکست آمریکا در خاورمیانه است  که خاورمیانه بزرگی که می خواستند تحت سلطه خودشان ایجاد کنند ولی امروز به خاورمیانه بزرگی تحت تاثیر جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است و این نفوذ جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه بود که باعث آشفتگی ترامپ شد و نطق ابلهانه را در سازمان ملل انجام داد.

,

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران ملت با بصیرت و هوشمند است که با این ترفندهای قرون وسطایی و بچه گانه و فتنه جوی آمریکایی و ترامپ که مانند عروسکی در دست نتانیاهو شده است صحنه را خالی نخواهد کرد و با اراجیف جاهلانه آمریکا کنار نخواهد نشست چرا که 38 سال امتحان خود را خوب پس داد.

,

عقب نشینی در قاموس جمهوری اسلامی معنا ندارد

, عقب نشینی در قاموس جمهوری اسلامی معنا ندارد,

حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور امام جمعه میامی در خطبه های نماز جمعه این هفته به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: دفاع 8 سال ملت بزرگ ایران دستاوردهای داخلی، منطقه ای و جهانی داشت.

,

وی افزود: در دوران جنگ تمام دنیا برعلیه یک کشور و انقلاب نو پا که هیچ سلاحی نداشت از زمین، دریا و هوا هجمه کردند تا انقلاب را ساقط کرده واز بین ببرند.

,

صفائی پور به سخنان جاهلانه و ابلهانه در پی سردرگمی وگیجی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد وگفت: بهترین جواب را مقام معظم رهبری در سخنرانی های خود گفتند که مردم آمریکا شرم دارند از داشتن یک همچین رئیس جمهوری و ننگ است برای سازمان ملل یک آدم به این شکل ابلهانه رفتار کند.

,

امام جمعه میامی به سخنان رهبر انقلاب در سرکشی از نیروهای انتظامی اشاره کرد، که فرمودند؛ مسئولان باید به سردمداران رژیم فاسدآمریکا اثبات کنند که ملت ایران به برکت اسلام زیر بار زور نمی رود و برمواضع قدرتمندانه و شرافتمندانه خودخواهد ایستاد.

,

وی افزود: در مسائل مهم مربوط به منافع ملی عقب نشینی در قاموس جمهوری اسلامی معنا ندارد و زور گویی هرجا جواب دهد در جمهوری اسلامی جواب نمی دهد.

,

طرح تجزیه عراق براساس نقشه آمریکایی اسراییلی است

, طرح تجزیه عراق براساس نقشه آمریکایی اسراییلی است,

سید محمد حسینیان امام جمعه دامغان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته در خصوص رفراندوم کردستان عراق گفت: بزرگان بسیاری به بارزانی توصیه کرده اند که از این کار عقب بنشیند چرا که رد پای اسرائیل در منطقه بیشتر از پیش باز می شود که باعث نامنی و جنگ افروزی بیشتر در منطقه خواهد شد در واقع رفراندوم تجزیه کردستان عراق نقشه اسرائیل است که این به معنای داشتن یک اسرائیل کوچک در همسایگی ایران می باشد.

,

امام جمعه دامغان در ادامه افزود: طرح تجزیه عراق براساس نقشه آمریکایی ها همراه با پشتیبانی اسرائیلی ها است.

,

وی ضمن اشاره به هفته احیا امر به معروف گفت: صلاح امور جامعه با اصلاح هر فرد میسر می شود و این ماییم که بایست اول خودمان را اصلاح نماییم.

,

حسینیان افزود: امام علی (ع) در این رابطه می فرمایند: "هرکس نهان خود را اصلاح کند خداوند آشکار او را اصلاح می کند و اگر کسی برای دین کار کند خداوند دنیایش را تامین می کند و اگر کسی بین خود و خدایش را اصلاح نماید خداوند بین او و مردم اصلاح می نماید.

,

امام جمعه دامغان با اشاره به اراده جمعی برای حل مشکلات اصلی شهرستان که اکثر آن ها اجتماعی هستند، گفت: این امر با احیا و اجرای امر به معروف و نهی از منکر امکان پذیر خواهد بود.

,

سخنان رئیس جمهور بی ادب آمریکا جاهلانه بود

, سخنان رئیس جمهور بی ادب آمریکا جاهلانه بود,

حجت الاسلام سید علیرضا آرامی امام جمعه گرمسار در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: رئیس جمهور آمریکا باید بدانند که آمریکا همیشه در مقابل مقاومت و ایستادگی ملت ایران اسلامی نمی تواند طاقت بیاورد و شکست خواهد خورد و این سخنان نشان از عجز و ناتوانی این دولت و دست پروده رژیم غاضب اسرائیل است.

,

 امام جمعه گرمسار سخنان ترامپ را دیکته و انشاء دسیسه و توطئه اسرائیل در مقابل انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: حیله های آمریکا و اسرائیل در منطقه شکست خورده است و حالا می خواهند با این حرف ها شکست خود را در خاورمیانه جبران کنند و باید فاتحه این سیاست های خصمانه را خواند.

,

آرامی در ادامه به توصیه های مهم رهبری در شناخت دشمنان واقعی و چهره اصلی آنها اشاره کرد و افزود: مسئولان باید بدانند آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نیست و این بی اعتمادی در ماجرای برجام کاملا اثبات شده است و پایبندی ملت و دولت ایران اسلامی توسط تمام مراجع اصلی تایید و ثبت شده اما طرف های مقابل بسیار بد عهدی کردند.

,

وی در ادامه اظهارکرد: آمریکا باید بداند که برجام  و نقض آن برای ملت و دولت جمهوری اسلامی مشکلی ایجاد نمی کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه