اخبار داغ

صرفا جهت اطلاع مسئولین؛

پارک بانوان سیرجان نیازمند توجه مسئولان

پارک بانوان سیرجان نیازمند توجه مسئولان
ایجاد پارک بانوان برای توسعه سلامت زنان جامعه، امری حائز اهمیت است و پارک بانوان سیرجان به عنوان اولین و تنها پارک که مختص بانوان است به دور از مشکل و ایراد نیست و نیازمند توجه مسئولین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سیرجان خبر بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نیازمند امکانات و نیازهایی هستند که یکی از نیازهای جدی بانوان فراهم بودن شرایط و امکانات مناسب ورزشی و گذارندن اوقات در محیطی خارج از خانه، فارغ از هرگونه نگاه پرسشگر است که با دوستانی از جنس خود بگویی، بخندی و بدون دغدغه خودت را رها کنی، بی آن که نگران قضاوت دیگران باشید و احداث پارک بانوان درواقع پاسخ به نیازی است که به دلیل محدودیت های جامعه،قبح عرفی و یا ترجیح شخصی برای بانوان به وجود آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرجان خبر ,


بنا بر این باور که هیچ مسئولیت و رسالتی برای بانوان مهم تر از نقش مادری نیست و نیز با توجه به این که خانواده مهم ترین رکن و اساس جامعه است، باید قبول کنیم که بانوان پایه و اساس خانواده اند و بر اساس رسالت عظیمی که بر دوش دارند، باید به فکر ایجاد شوق و پرکردن اوقات فراغت برای آن ها بود و هم چنین به سلامت جسمی و روحی آن ها توجه ویژه ای نمود.

,
,


زن در خانواده نقش اساسی و کلیدی در تربیت فرزندان داشته و نوع تربیت نیز نقش بسزایی در شکل گیری فرهنگ جامعه دارد و چنانچه زن یا مادر در خانواده دچار مشکل جسمی یا روحی شود، همه ی خانواده تحت تاثیر آن مشکل قرار خواهند گرفت که در این راستا، ایجاد پارک بانوان برای توسعه سلامت زنان جامعه، امری حائز اهمیت است و پارک بانوان سیرجان به عنوان اولین و تنها پارک که مختص بانوان است به دور از مشکل و ایراد نیست.

,
,


یک شهروند در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص مشکلات پارک بانوان گفت:پارک بانوان مکانی ضروری برای هر شهر است اما پارک بانوان سیرجان ظاهر اولیه خود را از دست داده و بجای اینکه نشاط را به ارمغان بیاورد بسیار گرفته و دلگیر است و از بیرون نیز مشرف به پارک است ک وسایل ورزشی هم نمی توان استفاده کرد و نیازمند روغن کاری است.

,
,


رحیمی در ادامه افزود:پارک بانوان مکانی برای نشست های دوستانه نیز است اما این در حالی است که هیچ گونه آلاچیق و یا میز و صندلی برای نشستن موجود نیست و تنها چند نیکمت است که برخی از آن ها زنگ هم زده است.

,
,


شهروند دیگری در خصوص مشکلات پارک اظهار داشن: وسایل بازی کودک هم اصلا خوب و مناسب نیستند نه تنها دچار زنگ زدگی شده اند بلکه بعضی از سرسره ها شکستگی هم دارند.

,
,


حسینی در ادامه گفت: دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر و پیست چمران ممنوع است و میگویند در پارک بانوان میتوان دوچرخه سواری کرد اما علاوه بر مکان محدود پارک کلا ورود دوچرخه به پارک ممنوع است و محل اجاره دوچرخه پارک هم کلا بسته است.

,
,


وی اذعان داشت:تنها کتابخانه پارک بانوان با اندکی کتاب قابل استفاده است که آن هم درهایش بسته است بارها شده من برای مطالعه چه در امتحانات مدرسه چه در تابستان به اینجا مراجعه کرده ام اما با درهای بسته روبه رو شدم این چگونه پارکی است که هیچ چیز قابل استفاده ندارد وسایل بازی اش مختص کودکان است.

,
,


باید برای پارک بانوان فکری اساسی کرد و برنامه های هفتگی شاد و متنوعی در نظر گرفت و به زیباسازی ان بیشتر اهمیت داد و برای باز و بسته شدن پارک هم همیشه زمانی مشخص باشد تا بانوان کمتر دچار چنین مشکلاتی شوند.

,
,

 

,

, , , , , , ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه