اخبار داغ

ائمه جمعه استان کرمان مطرح کردند؛

انقلاب اسلامی الگویی برای تمام آزادی خواهان دنیا است/حرکات مذبوحانه ترامپ بخاطر عصبانیتش از شکست تروریست‌ها در منطقه است/پشت صحنه جنایات در میانمار؛ آمریکاست

انقلاب اسلامی الگویی برای تمام آزادی خواهان دنیا است/حرکات مذبوحانه ترامپ بخاطر عصبانیتش از شکست تروریست‌ها در منطقه است/پشت صحنه جنایات در میانمار؛ آمریکاست
ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ,

امام جمعه کرمان:دشمنان می‌دانند در صورت حمله به ایران شکست جبران‌ناپذیری خواهند خورد

, امام جمعه کرمان:دشمنان می‌دانند در صورت حمله به ایران شکست جبران‌ناپذیری خواهند خورد, امام جمعه کرمان:دشمنان می‌دانند در صورت حمله به ایران شکست جبران‌ناپذیری خواهند خورد,

حجت الاسلام و المسلمین سیدیحیی جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به  هفته اول ماه محرم که هفته امر به معروف و نهی از منکر است ، ابراز کرد:اگر این فریضه به‌طور صحیح اجرا شود مشکلات زیادی رفع می‌شود اما افرادی به‌دلیل نداشتن بصیرت، این امر را به‌گونه‌ای مطرح می‌کنند که موجب دلسردی می‌شود.

, سیدیحیی,

امام جمعه کرمان با بیان اینکه جایگاه علم و دانش در مکتب اسلام بسیار والا است ، گفت:در روایتی پیغمبر اسلام (ص) می‌فرمایند" تحصیل علم و دانش بر همه افراد یک واجب الهی است و به جستجوی علم و دانش بروید حتی اگر در کشور چین باشد".

,

این مقام مسئول افزود:یکی از تفاوت‌های حوزه های علمی و دانشگاه را در گفت‌وگوی علمی است و در حوزه‌های علمی بعد از تدریس استاد، دانشجویان با یکدیگر مباحثه و درس را تجزیه و تحلیل می‌کنند و گفت‌وگوی علمی فهم را زیاد می‌کند.

,

حجت الاسلام و المسلمین جعفری تصریح کرد:قناعت به معنی کم مصرف کردن نیست بلکه منظور این است که باید درست مصرف کنیم و کشور ما سرزمینی کم آب است و در استان کرمان به ویژه با مشکل کم‌آبی مواجه هستیم و در صورت استفاده نادرست باید تبعات زیادی را تحمل کنیم.

,

امام جمعه کرمان با بیان اینکه یکی دیگر از سخنان و دستورات امام حسین (ع)، گره گشودن از کار مردم است، گفت: جنگ تحمیلی را بسیار به یاد دارید که چگونه ناجوانمردانه به ما تحمیل شد و صدام به قدری از پیروزی خود در  جنگ اطمینان داشت که در مصاحبه‌ای بقیه صحبت خود را به بعد از فتح تهران موکول کرد.

,

این مقام مسئول اظهار کرد:امام راحل(ره) متقابلا با اطمینان بیان کردند به دشمن سیلی محکمی خواهیم زد و در زمان جنگ، همه دنیا با دشمن ما بود و وضع بسیار بدی از لحاظ تسهیلات داشتیم اما ایمان و فداکاری مردم ما را به پیروزی رساند.

,

نماینده ولی فقیه در کرمان خاطر نشان کرد: اما امروز غیر از دیروز است و ما در زمینه تسلیحات بسیار پیشرفته هستیم و دشمنان باید بدانند و می‌دانند که در صورت حمله به ایران شکست جبران‌ناپذیری خواهند خورد.

,

امام جمعه بافت:مردم ما به برکت محرم و صفر در مقابل دشمن زور و ذلت تا آخر خواهند ایستاد/انقلاب اسلامی الگویی برای تمام آزادی خواهان دنیا است
حجت‌الاسلام مهدی زاده امام‌جمعه بافت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه اهل‌بیت(ع) بیان داشت: همه‌ی مصیبت‌های اهل‌بیت و تحمل سختی‌ها همچون؛ زن‌ها و بچه‌ها را به میدان آوردن، زیر بار تیغ و نیزه قرار گرفتن، همه‌ی این‌ها فقط برای یک‌چیز بود و آن امر به معروف و نهی از منکر است. حضرت سیدالشهدا(ع) نه‌تنها با سخنانشان به افشای جنایات بنی‌امیه پرداختند، بلکه با شمشیر نیز برعلیه آنان تا پای جان به مبارزه برخاست.
وی افزود: امام حسین(ع) فرمودند:«ارید امر بالمعروف والنهی عن امنکر...»، همه این‌ها برای این است که امر به معروف و نهی از منکر حاکم شود، امر به معروف و نهی از منکر میان مردم رواج پیدا کند، به خاطر این است که مردم در مسائل گناه پیرامون خود و منطقه بی‌تفاوت نباشند، این گناه، این بی‌تفاوتی، یک آتشی است که شعله‌اش خواه‌ناخواه زندگی، دختر و پسر، ناموس و زن انسان را می‌گیرد. این بی‌تفاوتی بزرگ‌ترین توطئه استکبار جهانی در جامعه است.
حجت اسلام مهدی زاده در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: همراه شدن هفته دفاع مقدس با ماه غم و اندوه اهل‌بیت(ع) را بی‌حکمت نمی‌دانیم چراکه اگر نگاهی به شعارها، رجزخوانی‌ها و وصیت‌نامه شهداء داشته باشیم شباهت‌های فراوانی را می‌توان بین دفاع مقدس و قیام سیدالشهدا(ع) مشاهده کرد. ازجمله این‌که هر دو حرکت برای حفظ و دفاع از ارزش‌های اسلامی بود. رهبر هر دو جریان از فرزندان پیامبر اکرم(ص) (امام حسین(ع) و امام خمینی(ره)) یکی در مقام امامت و ولایت و دیگری در مقام شاگردی و سربازی که از خصوصیات ویژه‌ای همچون ذلت ناپذیری، ایثار و شجاعت برخوردار بودند.
وی عنوان کرد: یاران امام خمینی(ره) همچون یاران سیدالشهدا(ع) کانون معرفت، اخلاص، فداکاری و تدین بودند. همان‌طور که قیام سیدالشهدا(ع) الگویی برای انقلاب اسلامی شد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، انقلاب اسلامی نیز الگویی برای تمام آزادی خواهان دنیا چون بحرین، یمن، جبهه‌ی مقاومت عراق، سوریه و لبنان شد، مسئله‌ای که استکبار جهانی از آن به‌شدت عصبانی است.
وی افزود: سخنان از روی عصبانیت، زبون و جاهلانه ترامپ در سازمان ملل علیه ایران به همین دلیل است، چراکه طبق فرمایش رهبر انقلاب نقشه‌های چندین ساله‌ی آن‌ها در منطقه غرب آسیا با حضور مؤثر جمهوری اسلامی ایران نقش برآب شده است، لذا ایران را از روی عصبانیتِ همراه با ترس، حامی تروریسم می‌داند.
امام‌جمعه بافت تصریح کرد: چه کسی است که نداند، کدام کشور است که نداند دستان سردمداران آمریکا به خون صدها هزار نفر آلوده است، کشوری که خود حامی تروریسم است، کشوری که خود تولیدکننده تروریسم است، ایران را حامی تروریسم می‌داند. ایرانی که در تمام 38 سال انقلاب اسلامی مدافع مظلومین جهان بوده و هرکجا جنایتی علیه ملتی صورت می‌گرفت ایران اسلامی برای نجات آن مردم اقدام می‌کرد. در یمن، در سوریه و عراق که آماج بدترین جنایت‌ها بوده و سلاخی‌ها توسط مولود نامشروع آمریکا صورت می‌گرفت، ایران اسلامی به دادوفریاد آن‌ها می‌رسید‌، حال ایران حامی تروریست است.
وی خاطرنشان کرد: ملت با بصیر ایران هوشمندتر از این حرف‌هاست که با ترفندهای سخیف و بچگانه سران آمریکا صحنه را خالی کند و یا تحت تأثیر اراجیف جاهلانه آنان قرار گیرد. ملت ما مردم ذلت پذیری نیستند، مردم ما به برکت محرم و صفر در مقابل دشمن زور و ذلت تا آخر خواهند ایستاد چراکه این ملت کربلا، محرم و صفر دارد، زیرا بزرگ‌ترین شعار محرم و صفر "هیهات من الذله" است. در طول این 38 سال انقلاب اسلامی این شعار و این استکبارستیزی ملت عزیز ایران چه در روزهای قبل از دفاع مقدس و چه روزهای بعد از دفاع مقدس تاکنون ادامه داشته و به‌هیچ‌وجه توقفی نخواهد داشت.
در پایان خطیب جمعه بافت ضمن تشکر از سخنان رئیس‌جمهور آقای روحانی که جواب یاوه‌گویی ترامپ را داد اظهار داشت: دولت در مقابل دشمن قسم‌خورده‌مان قاطع باشد و نقطه‌ضعف نشان ندهد، اول گفتید تحریم تحریم، دشمن فهمید و روی همین موضوع زوم کرد و نتیجه‌اش این شد که هنوز تحریم‌ها برداشته نشده است. هی نگویید حفظ برجام، عمل به برجام، چراکه دشمن از طریق همین مسئله فشار خواهد آورد.

, امام جمعه بافت:مردم ما به برکت محرم و صفر در مقابل دشمن زور و ذلت تا آخر خواهند ایستاد/انقلاب اسلامی الگویی برای تمام آزادی خواهان دنیا است, امام جمعه بافت:مردم ما به برکت محرم و صفر در مقابل دشمن زور و ذلت تا آخر خواهند ایستاد/انقلاب اسلامی الگویی برای تمام آزادی خواهان دنیا است,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه کهنوج:جبهه استکبار از پیشرفت‌های نظام اسلامی عصبانی است

, امام جمعه کهنوج:جبهه استکبار از پیشرفت‌های نظام اسلامی عصبانی است, امام جمعه کهنوج:جبهه استکبار از پیشرفت‌های نظام اسلامی عصبانی است,

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کهنوج با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: ماه محرم ماه بیعت ویژه با سید الشهداست و این بیعت با برپایی مجالس با شکوه عزاداری و شرکت در این مجالس شکل می گیرد.

,

وی بیان داشت: یکی از اهداف قیام سیدالشهداء امر به معروف و نهی از منکر پرداختند و بیان کردند آنچه که امروز مهم است باید جلوی منکرات کلان از جمله حیف میل بیت المال بی عدالتی وطن فروشی فحشاء و منکرات سازمان یافته ورود کالاهای قاچاق گرفته شود.

,

امام جمعه کهنوج گفت:در ادامه به سخنان اخیر ترامپ در سازمان ملل پرداختند و با اشاره به سخنان  رهبر معظم انقلاب بیان کردند علت این سخنان ابلهانه شکست امریکا بواسطه حضور موثر جمهوری اسلامی در طرح خاورمیانه بزرگ در 3 کشور عراق سوریه و لبنان بود نه از روی قدرت و اقتدار و از مسئولین خواستند به رژیم فاسد امریکا ثابت کنند ملت ایران زیر بار زورگویی نمی رود.

,

وی با اشاره به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: امروز جبهه استکبار از پیشرفت‌های ملت ایران و نظام اسلامی که بدون اتکاء به آمریکا و قدرت‌های غربی و با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخلی بدست آمده، بشدت عصبانی است و ما در پاسخ به آن‌ها همان جمله معروف شهید بهشتی را تکرار می‌کنیم که از عصبانیت بمیرید.

,

وی در پایان آغاز بازگشایی مدارس را تبریک گفتند و اظهار امیدواری کردند که معلمان عزیز در جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان گام های موثری بردارند.

,

امام جمعه سیرجان: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر ملا کردن قدرت پوشالی آمریکا در منطقه است

, امام جمعه سیرجان: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر ملا کردن قدرت پوشالی آمریکا در منطقه است, امام جمعه سیرجان: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر ملا کردن قدرت پوشالی آمریکا در منطقه است,

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان با بیان اینکه اقتدار ملت ایران در صحنه جهانی دشمن را  به یاوه‌گویی انداخته است از لحن سخنان رئیس جمهور آمریکا در مورد ملت ایران انتقاد کرد و اظهار داشت: حرکات مذبوحانه ترامپ و سیاست‌های ابلهانه وی به خاطر عصبانیتش از شکست و نابودی تروریست‌ها در منطقه است و ملت ایران هرگز اجازه قلدری و ظلم در منطقه را به کسی نمی‌دهد و یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ما بر ملا کردن قدرت پوشالی آمریکا در منطقه و جهان است.

, اینکه اقتدار, ترامپ,

وی افزود: برجام هرگز قابل مذاکره نخواهد بود و ما هرگز ناقض برجام قرار نمی‌گیریم اگر آمریکا تلاش می‌کند با توطئه هزینه نقض برجام را از ما بگیرد، سخت اشتباه می‌کند و نقض کننده برجام پاسخ قاطعی از ملت ایران دریافت می‌کند.

,

حسینی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با جنگ تحمیلی دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده بود اما غافل بود که قدرت ما در رشادت و ایمان جوانان است و این قدرت همیشه هست و امروز دشمنان شکست خورده ملت ایران هستند.

,

خطیب جمعه سیرجان با یادآوری اول مهر روز بازگشایی مدارس و آغاز بهار علم و دانش  اظهار کرد: توصیه ارائه تهذیب، تحصیل و ورزش را به دانش‌آموزان و تربیت اسلامی همراه با برنامه‌ریزی فراگیر در راستای تحقق علم بیشتر به مربیان و اولیای مدرسه داریم.

,

وی بر نقش اولیاء دانش‌آموزان در تحقق مسیر علم و دانش تاکید کرد و گفت: بر خانواده است همراه با مدرسه زمینه رسیدن به رشد علمی و اخلاقی را برای فرزندان فراهم کنند و امروز دشمن به دنبال توطئه‌های خود برای اهدافش است تا بتواند فکر و عقل جوانان را در اختیار خود داشته باشد.

,

حسینی با تاکید بر حضور گسترده مردم در عزاداری‌های ماه محرم و صفر گفت: ماه محرم ماه الگوگیری از رشادت و شجاعت حضرت امام حسین (ع) در برابر مستکبران است و انقلاب اسلامی ما و پس از آن  الگویش نهضت عاشورا بود که پیروز شد.

,

لازم بذکر است نمازگزاران سیرجانی امروز هم بعد از اقامه نماز جمعه به راهپیمایی از مصلا تا میدان انقلاب پرداختند و در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، یاوه‌گویی‌های رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کردند.

,

امام جمعه موقت آسمینون منوجان:عاشورا فرصتی براى خودشناسى و معرفت‏ یابى است

, امام جمعه موقت آسمینون منوجان:عاشورا فرصتی براى خودشناسى و معرفت‏ یابى است, امام جمعه موقت آسمینون منوجان:عاشورا فرصتی براى خودشناسى و معرفت‏ یابى است,

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی نور امام جمعه موقت بخش آسمینون در خطبه های نمازجمعه (۳۱شهریور۱۳۹۶) گفت: مسئولان پنج شهرستان جنوبی به زحمت های و تلاش های معلمان و دانش آموزان این مناطق توجه کنند.
امام جمعه موقت آسمینون در ادامه افزود: دانش آموزانی که برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان در سال گذشته شبانه روزی تلاش کردند اما به جهت اینکه سهمیه جذب دانشجو دانشگاه فرهنگیان پنج شهرستان جنوبی با شهرستان های جیرفت و عنبرآباد مشترک بود از یکصد و دو سهمیه شهرستان های پنجگانه تعداد ۲۹یا ۳۹ نفر موفق به ورود به دانشگاه فرهنگیان شدند که این عین بی عدالتی است که شهرستان های پنج گانه جنوب را با شهرستان هایی مثل جیرفت که با بهترین امکانات تحصیل می کنند هم ردیف دانست .
حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی نور ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) عنوان کرد : عاشورا؛ حقیقتى بى‏ نظیر و منحصربه‏ فرد است که هرگز مشابه نداشته و نخواهد داشت و این به خاطر ظرفیت ها و هویتى است ویژه که ریشه در اراده و نصرت الهى دارد.

,
,
,

وی افزود:عاشورا از طرفى فرصتی است براى خودشناسى و معرفت‏ یابى و تنظیم نوع نگرشها و مواضع با عاشورائیان همیشه جاوید که به‏ وسیله کرسى‏ ها و منبرهاى وعظ و موعظه و خطابه و نیز ظرفیت هفته امر به معروف و نهى از منکر در راستاى تبیین اهداف راهبردى نهضت عاشورا تحقق مى‏ یابد.
محمد محمدی نوربا اشاره به سخنرانى رئیس جمهور آمریکا در هفتاد و دومین مجمع عمومى سازمان ملل بیان کرد: سخنرانى رئیس جمهور آمریکا دو بخش متناقض داشت. ترامپ در بخش اول اظهارات خود از اولویت آمریکا، هماهنگى، احترام به تمامیت کشورها و از تحمیل نکردن اراده و روش آمریکایى به دیگران سخن گفت. اما آقاى ترامپ در بخش دوم سخنان خود، تا آن‏جایى که مى‏ توانست از القاب «پلید»، «فاسد»، «یاغى»، «دیکتاتورى»، «شریر» و… براى کره شمالى و ایران استفاده کرد.
محمدی نور در ادامه،افزود: اظهارات آقاى ترامپ علیه کره شمالى و ایران به‏ حدى تند بود که «ریچارد هاس»، رئیس شوراى روابط خارجى آمریکا آن‏را یادآور سخنرانى «محور شرارت» جورج بوش، رئیس جمهور اسبق آمریکا در سال ۲۰۰۲ دانست.

,
,
,

وی تاکیدکرد :مسئولان پاسخ انقلابى و محکم به سخنان سخیف و جاهلانه رئیس جمهور نابخرد آمریکا علیه ایران اسلامى را بدهند.
امام جمعه موقت آسمینون ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان نمودجنگ و دفاع مقدس در کنار خسارت هایی که برای ما داشت فواید و منافع بزرگی هم داشت که منافع به مراتب بزرگتر و بیشتر از خسارت ها بود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی نور اظهار داشت: یکى از بزرگ‏ترین فوائد این جنگ هشت‏ ساله و دفاع هشت ‏ساله، حفظ و تقویت روحیه انقلاب و حرکت، در نسل جوان ما و در جامعه ما بود. اگر چنان‏چه این حرکت جهادى و فداکارانه به ‏وجود نمی آمد، روحیه انقلابى در آن اوایل که هنوز عمق زیادى هم پیدا نکرده بود، روحیه انقلابى قطعاً در معرض تهدید قرار مى‏ گرفت. انقلاب با حضور در صحنه دفاع مقدّس ماندگار شد.

,
,
,

امام جمعه ریگان:پشت صحنه ی جنایات در میانمار؛ آمریکاست

, امام جمعه ریگان:پشت صحنه ی جنایات در میانمار؛ آمریکاست, امام جمعه ریگان:پشت صحنه ی جنایات در میانمار؛ آمریکاست,

حجت الا سلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با بیان اینکه ملت ما باید در برابر ظلم بایستد اظهار داشت:امروز رئیس جمهور آمریکا بداند ما هشت سال دفاع مقدس را با دست خالی و امکانات کم  پشت سر گذاشتیم و پیروز میدان شدیم و این ملت اراده ای فولادین دارد.

,

امام جمعه ریگان بیان داشت: امروز نا امنی، ترور و خون ریزی را در منطقه چه کسی به وجود آورده است؟ اقای ترامپ آیا داعشی را که شما به وجود آوردید منطقه را نا امن کرده است و باعث ترور و خونریزی شده است یا ایران اسلامی؟

,

وی با بیان اینکه جنایات اخیر در میانمار و به زن ها توهین می‌کنند، خانه ها را به آتش می کشند،گفت: پشت صحنه ی همه ی این جنایات دست ملعون آمریکاست.

,

خطیب جمعه ریگان ادامه داد:یکی دیگر از جنایات آمریکایی ها تجزیه ی اقلیم کردستان عراق است.

,

وی افزود:مسئولین کشور همه باید یک صدا باشند و شما سخنان رییس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل را شنیدید که مواضع کشور را بیان کردند و فرمودند، مذاکره با آمریکایی که امروز تعهدات خود را زیر پا می گذارد اتلاف وقت است.

,

رنجبر ماهانی عنوان کرد:ما از وزارت خارجه می خواهیم حالا که به این نتیجه رسیدند دولت مردان ما که آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست و به آنها عمل نمی کند و مذاکره با آنها اتلاف وقت است پس بیش از این اتلاف وقت نکنید.

,

وی در پایان بیان داشت:مقام معظم رهبری فرمودند، در مقابل بد عهدی آمریکا باید مسئولان نشان بدهند که ملت ایران زیر بار زور نمی رود .

,

امام جمعه رودبار جنوب:بلایای طبیعی نتیجه ترک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است/محرم،کانونی حرکت افرین برای شوری توأم با شعور است

, امام جمعه رودبار جنوب:بلایای طبیعی نتیجه ترک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است/محرم،کانونی حرکت افرین برای شوری توأم با شعور است, امام جمعه رودبار جنوب:بلایای طبیعی نتیجه ترک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است/محرم،کانونی حرکت افرین برای شوری توأم با شعور است,

حجت الاسلام و المسلمین عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته  صمن توصیه به تقوای الهی اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر دو موضوع مهم قرآنی هستند و در قرآن بر این مساله تاکید شده است.

,

وی ادامه داد: معیار و ملاک امر به معروف و نهی از منکر عقل و شرع هستند،اگر موضوعی مورد تایید عقل و شرع باشد معروف است و اگر عقل و شرع آنرا تایید نکنند منکر است.

,

امام جمعه رودبارجنوب با بیان اینکه واژه معروف حدود 39بار در قرآن آمده است،بیان داشت: نسبت به کارهای زشت در جامعه بی اهمیت نباشید و امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنید،اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ای ترک شود بدان بر آن جامعه حاکم می شوند و دعای مومنان مستجاب نخواهد شد.

,

گروهی پر کردن اوقات فراغت را یکی از راههای جلوگیری از گناه دانست و افزود: بلایای طبیعی همگی عذاب الهی هستند و نتیجه ترک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

,

وی با بیان به اینکه اشتغال یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است بیان داشت: اگر اشتغال ایجاد شود گناه در جامعه کم می شود و اگرهمه از خدا می ترسیدند دنیا مدینه فاضله می شد.

,

امام جمعه رودبارجنوب اظهار داشت:اقتدار ،عزت و ولایت امروز ما به برکت عاشورای حسینی است ان شاءالله خروجی عزاداری ها همه ما رضایت سید الشهدا باشد.

,

وی تصریح کرد: محرم ماه مصیبت وکانونی حرکت افرین برای شوری توام با شعور است و این ماه ابراز و ارادت به ابی عبدالله الحسین(ع) است.

,

امام جمعه رودبار جنوب گفت: محرم و عاشوراست که به ما یاد می دهند در مقابل ظلم بایستیم و از مظلوم دفاع کنیم ،آموزه های عاشورا باعث می شود که در مقابل ظالم ایستاد و مسلمانان وظیفه دارند که از خونهای به ناحق ریخته دفاع کنند.

,

وی به قتل عام مسلمانان میانمار توسط بوداییان افراطی اشاره کرد و اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر چرا در مقابل قتل عام مسلمانان میانمار خفه شده اند آنها باید بودایی های افراطی را محکوم کنند.

,

گروهی به دیدار اخیر نمایندگان مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مجلس خبرگان از یک جایگاه خاصی برخوردار است و به تعبیر رهبری مجلسی بی نظیراست و وجود رهبر فرزانه یکی از نعمت های بزرگی است که خداوند به ملت ایران عطا فرموده است.

,

امام جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: اگر روحیه ی انقلابی نباشد جمهوری اسلامی نیست همین روحیه ی انقلابی است که ما عزت داریم.

,

وی به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد وافزود: جای که حق باشد جمهوری اسلامی ایران ورود پیدا و از مظلومان حمایت خواهد کرد و امریکا در برجام سردر گم است و حرفهای ترامپ بی محتوا و ارزش جواب دادن نداشت ملت و دولت ایران در مقابل این نوع ادبیات همه هم صدا شدند و اظهار انزجار کردند.

,

امام جمعه رودبار جنوب خاطر نشان کرد: این عصبانیت ها ی ترامپ آمریکا آن خوابی را که دید تعبیر نشد و نتوانست خاورمیانه بزرگ را با تصرف کشورها تشکیل دهد و جمهوری اسلامی ایران مانع این کار شد.

,

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یاد آور شجاعت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است،گفت: ما مدیون رزمندگان، بسیجیان و سپاه هستیم چون با حضور خود در جبهه جلوی دشمن را گرفتند و باید این زحمات را قدر بدانیم.

,

گروهی در پایان به آغاز ماه مهر اشاره کرد وافزود: بحث آموزش و توجه به دانش آموزان محروم را جدی بگیریم خیرین کمک های خوبی را به دانش آموزان محروم کردند.

,

امام جمعه بم:امروز مذاکره کننداگان به اشتباه خودشان در برجام پی بردند/ نطق رئیس جمهور آمریکا از سر درماندگی آنها بود

, امام جمعه بم:امروز مذاکره کننداگان به اشتباه خودشان در برجام پی بردند/ نطق رئیس جمهور آمریکا از سر درماندگی آنها بود, امام جمعه بم:امروز مذاکره کننداگان به اشتباه خودشان در برجام پی بردند/ نطق رئیس جمهور آمریکا از سر درماندگی آنها بود,

حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار داشت: اگر امروز و  در سالروز آغاز جنگ تحمیلی نابرابر ملت ایران، دفاع مقدس را برخلاف دیگر کشورها برایشان جشن هست به دلیل این است کهجهان استکبار با همه توان خود علیه کشور عزیزمان وارد جنگ شد و علیرغم وارد کردن خسارات فراوان به کشور، برکات فراوانی به همراه داشت که خلاصه آن برای نوجوانان و جوانانی که جنگ را درک نکرده‌اند این استکه امروز ما به عنوان یک ایرانیافتخار می‌کنیم ایران به تنهایی اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمن درآید.

,

وی افزود: دفاع مقدس درس بسیار بزرگی بود که ملت عزیزمان از حماسه عاشورا گرفت.

,

امام جمعه بم بیان داشت: همه سخنانی که رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل گفت را شنیدید و مقام معظم رهبری آن را نطق ابلهانه خطاب کرد که شاید بیش از 20 دروغ واضح در این سخنرانی وجود داشت که به فرمایش مقام معظم رهبری نشان دهنده عصبانیت آنها است و از سر ضعف آن‌ها است و به این دلیل است که ضعیف و درمانده هستند.

,

وی با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری ابراز داشت: از جمله فرمایشات مقام معظم رهبری بحث تدین مردم بود و فرمودند "ما می‌خواهیم مردم متدین شوند و این حرف که گاهی تکرار شده است که ما مردم را به زور نمی‌خواهیم به بهشت ببریم تعبیر صحیحی نیست و تعبیر مغالطه آمیزی است چرا که هیچ کس فردی  را به زور به بهشت نمی‌خواهد ببرد اما بایستی راه بهشت را به روی مردم باز کنیم و مردم را تشویق کنیم همان گونه که پیامبران الهی برای تشویق مردم به بهشت و هشدار به مردم از جهنم مبعوث شدند.

,

حجت الاسلام دانشی افزود: شایسته است که دولتمردان مبادا خدای ناکرده با حرف‌های ناصحیح موجب شوند برخی که به دنبال بهانه هستند و هم خودشان منحرف هستند و هم تلاش می‌کنند که آحاد جامعه اسلامی ما را به انحراف بکشانند فرصت سوءاستفاده را به آنها بدهیم.

,

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای تأکید داشت: علیرغم همه توصیه‌های مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته‌ای به دشمن اعتماد شد لذا هر جا که به دشمن اعتماد کردیم ضربه خورده‌ایم و امروز همه مذاکره‌کنندگاندر تیم مذاکرات به این نتیجه رسیده‌اند که اشتباه کردند و نباید به دشمن تا این اندازه اعتماد می‌کردند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه