اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان گفت:

دفاع مقدس اقتدا به عاشورا و زمینه‌ساز ظهور

دفاع مقدس اقتدا به عاشورا و زمینه‌ساز ظهور
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی تا با نگاه به گذشته سراسر افتخار در دوران هشت سال دفاع مقدس به خود ببالیم و به نسل جوان منتقل دهیم و دفاع مقدس اقتدا به عاشورا و زمینه‌ساز ظهور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، سرهنگ موسی انصاری امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر فارسان و در آستانه هفته دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس تجلی مفاهیمی نظیر ایستادگی، استقامت، شجاعت و همراهی با ولی‌فقیه بود.

وی  ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام  محرم  گفت:فرارسیدن ایام حزن و اندوه، ماه خون  و قیام را خدمت شما نمازگزاران و مردم شهرستان فارسان تسلیت عرض می‌نمایم.

وی در ادامه سخنان  خود گفت: مناسبت‌های دیگر نیز  هم‌زمان با ایام محرم می‌باشد  ازجمله هفته دفاع مقدس،بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها  و همچنین عرض خیرمقدم حضور امام‌جمعه ولایی وارزشی شهرستان فارسان رادارم.

انصاری خاطرنشان کرد: چشم‌انداز و سناریو دفاع مقدس ما اقتدا به عاشورا  جهت زمینه‌سازی  ظهور پایان انتظار  بود ،جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس ویژگی‌های بسیاری داشت ازجمله آن‌ها :دفاعی بودن  توأم با معنویت ،استقامت و ایستادگی رزمندگان،شجاعت و غیرت و نترس بودن ،بی‌اعتنایی به زرق‌وبرق دنیا و دنیاپرستی،مردمی بودن،ایمان کامل که الهی بودن دفاع را کامل کرد.

وی اظهار داشت:دفاع مقدس برکاتی را هم با خود به ارمغان آورد :باور کردن خود و ایمانمان،متحدشدن در مقابل تمامی دشمنان،شکستن ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب،پرورش نیروهای مقدس انقلابی قوی،بازسازی زیربنای کشور،بالا بردن قدرت دفاعی ،تأثیرگذار بودن در برخی معادلات جهان.

انتهای پیام/590پ
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, .,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه