اخبار داغ

همزمان با آغاز هغته دفاع مقدس؛

پیکر شهید محمد علی قناعتی بر دوش مردم سبزوار تشییع شد

پیکر شهید محمد علی قناعتی بر دوش مردم سبزوار تشییع شد
همزمان با آغازین روز از هفته دفاع مقدس پیکر شهید ابراهیم قناعتی بردوش مردم شهید پرور سبزوار تشییع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار پیکر شهد محمد علی قناعتی از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی که در تفحص های اخیر شناسایی شده است بر دوش مردم ولایتمدار و شهید پرور سبزوار تشییع و برای دفن به زادگاهش منتقل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

در این مراسم نمازگزاران پس از نماز جمعه در مراسم تشییع این شهید گرانقدرشرکت کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از جنایت های و حمایتهای آن ها در هشت سال جنگ تحمیلی اعلام کردند.

,

 

,

همچنین در این مراسم که از محل جایگاه نماز جمعه سبزوار تا میدان امام حسین برگزار شد تشییع کنندگان شعار لبیک یا حسین و لبیک یا زینب سر داده و اعلام کردند هیچ گاه از این مسیر خارج نخواهند شد.

,

 

,

شهید قناعتی متولد سال 1344 به صورت بسیجی به جبهه های جنگ حق علیه باطل اعزامو در ششم مرداد ماه 1361در عملیات رمضان به فیض عظیم شهادت  نائل آمده بود.

,

 

,

پیکر این شهید گرانقدر پس از 35 سال شناسایی شده و با بازگشت خود خون جدید در رگ های مردم شهادت طلب ایران اسلامی جاری کرده است.

,

 

,

گفتنی است پیکر مطهر شهید محمد علی قناعتی پس از تشییع در سبزوار برای خاک سپاری در گلزار شهدای ششتمد به شهر محل تولدش منتقل شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه