اخبار داغ

رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

وضع قوانین برای توسعه و پیشرفت است/ برخی از مدیران کل در خوزستان بدنبال رفع مشکلات و توسعه نیستند

وضع قوانین برای توسعه و پیشرفت است/ برخی از مدیران کل در خوزستان بدنبال رفع مشکلات و توسعه نیستند
نشست نماینده و فرماندار اندیمشک با مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی اندیمشک در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان، ساعتی قبل نشست نماینده و فرماندار اندیمشک با مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی اندیمشک در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اندیمشک جوان,

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در جلسه ای که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به وظیفه قانونگذاری نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، گفت: وضع قوانین در مجلس برای توسعه، پیشرفت، محرومیت زدایی و رفع مشکلات اقشار مختلف مردم است.

,

فریدون حسنوند در بخش دیگری با اشاره به برخی بند ها و تبصره ها در قانون افزود: تبصره ها و بندهایی برای سرعت بخشیدن و منعطف کردن امور است اما برخی از مدیران کل در خوزستان بدنبال رفع مشکلات و توسعه نیستند.

,

وی افزود: امروز جامعه ما بیش از هر چیزی نیاز به اشتغالزایی و توسعه دارد، و هر مسئولی در مسیر توسعه و ارتقاء جامعه تلاش نکند و در این راه کوتاهی کند خیانت کرده است.

,

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در بخش دیگری خطاب قرار دادن استاندار گفت: دولت تدبیر و امبد بخصوص استاندار خوزستان باید این وضعیت را باید جراحی بهبود بخشند در غیر اینصورت روز به روز وضعیت استان بدتر خواهد شد.

,

وی افزود: با وجود سنگ اندازی های فراوانی که وجود دارد، طرح های عمرانی از جمله نیروگاه دوم اندیمشک و همچنین بندر خشک نیز در حال پیشرفت است که تاثیر بسزایی در حمل و نقل استان خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه