اخبار داغ

در نماز جمعه شهرستان های فارس مطرح شد؛

سخنان رییس جمهور آمریکا مثل حرف های یک ارازل اوباش بود/آمریکا به هیچ توافق و قانون بین‌المللی پایبند نیست

سخنان رییس جمهور آمریکا مثل حرف های یک ارازل اوباش بود/آمریکا به هیچ توافق و قانون بین‌المللی پایبند نیست
ائمه جمعه شهرستان های فارس در نماز جمعه این هفته با اشاره به اظهارات ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل ان را غیر عقلانی و نشان از شکست دشمنان جمهوری اسلامی دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ائمه جمعه شهرستان های فارس در نماز جمعه این هفته با اشاره به اظهارات ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل ان را غیر عقلانی  و نشان از شکست دشمنان جمهوری اسلامی دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اظهارات ترامپ نشانه شکست مفتضحانه دشمنان قسم خورده ایران است

, اظهارات ترامپ نشانه شکست مفتضحانه دشمنان قسم خورده ایران است,


 حجت الاسلام حاج عبدالمحمد رستاد امام جمعه زرین دشت با تشریح فلسفه قیام ابا عبدالله الحسین (ع) و شهادت در راه امر به معروف و نهی از منکر افزود: گرچه امر به تمامی واجبات، مستحبات و حتی ورزش و سلامتی در شمار امر به معروف و نهی از زشتی ها و پلیدی ها در شمار نهی از منکر  قرار دارد، اما تبعیت محض از دستورات اسلام ناب، ائمه اطهار ( ع ) و ولی فقیه زمان و همچنین مخالفت با یزیدیان زمان از اساسی ترین نمونه های امر به معروف و نهی از منکر و نشانه قرار گرفتن در لشکر سرور و سالار شهیدان است.

,
,

خطیب جمعه زرین دشت همچنین به اول مهر ماه و روز بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اشاره کرد و هشدار داد که مبادا مسئولان آموزش و پرورش و معلمان در رعایت اصول و ارزش های اسلامی و توجه به ترویج فرهنگ غنی اسلام و آموزش صحیح در مدارس غفلت کنند.

,

وی همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس و دفاع جانانه شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی ایران اسلامی تصریح کرد: با عنایات الهی و رهبری های داهیانه رهبر کبیر انقلاب و رشادت های فرماندهان و لشکریان سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی شکست خفت باری را به صدام کافر و حامیان خبیث رژیم بعث تحمیل نموده و پیروزی شیرین مقاومت را در تاریخ ایران اسلامی تثبیت کردند.

,

حجت الاسلام رستاد اظهارات بی اساس ترامپ و نوچه های وی را در ادامه شکست مفتضحانه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ارزیابی و خاطر نشان کرد : بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری آمریکا قابل اعتماد نیست و باید با تمام وجود در مقابل این جرثومه فساد تا پیروزی کامل ایستادگی کرد.

,

وی همچنین با گرامی داشت سالروز عروج ملکوتی حضرت آیت ا... نسابه ( ره ) و تشریح زندگی آن روحانی مجاهد در راه ترویج اسلام ناب، شناساندن امام  راحل ( ره ) به مردم منطقه و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز به لحاظ خدمات صادقانه، و دین مداری و انقلابی بودن آن بزرگ مرد مجاهد، آرامگاه ایشان، مامن و پناهگاه درماندگان و نیازمندان شهرستان های داراب و زرین دشت است.

,

سخنان رییس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل احمقانه و غیرعقلانی بود

, سخنان رییس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل احمقانه و غیرعقلانی بود,

حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی ربانی شیرازی امام جمعه زرقان در خطبه نماز جمعه امروز با تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) افزود: باید از تعلقات دنیوی دوری بجوییم و به پیروی از امام حسین(ع) قدم در راه عدالت خواهی و معرفت بگذاریم.

,

وی ادامه داد: روحیه معنوی و اخلاص و آن هدف واقعی امام حسین(ع)را برای جوانان ونوجوانان تشریح کرده و آن ها را به انجام واجبات از جمله نماز در ماه محرم تشویق کنید.

,

خطیب نماز جمعه زرقان سخنان رییس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل را احمقانه و غیرعقلانی تعبیر کرد و افزود: سران ۱۹۳ کشور جهان با این سخنرانی متوجه عدم تعادل عقلانی رئیس جمهور آمریکا شدند،او در مکانی که برای نگهبانی از صلح جهانی ایجاد شده است از نابودی مردم و نظام کره شمالی سخن گفت و همه دانستند که این یک خیال پردازی بیش نیست  و سخنان غیرعقلانی رئیس جمهور آمریکا باعث تنفر نخبگان آمریکا و همچنین عموم مردم جهان خواهد شد.

, خطیب نماز جمعه زرقان,

امام جمعه زرقان بیان کرد: آمریکایی‌ها با این هدف در جنگ کویت وارد شده و عراق را از آن کشور بیرون کردند و در سال ۲۰۰۱ به بهانه مبارزه با تروریسم به افغانستان لشکرکشی کرده و تا امروز که ۱۶ سال از آن لشکر‌کشی می‌گذرد مشغول آدم‌کشی در این کشور هستند و همچنین در سال ۲۰۰۳ با لشکرکشی به عراق به اقدامات مشابه در افغانستان دست زدند.

, امام جمعه زرقان,

حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی ربانی شیرازی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب آمریکایی ها آن از همان ابتدا به دنبال خاورمیانه جدید بودند و هدف اصلی آن سوریه، لبنان و عراق بود تا عوامل خود را در این کشور ها مستقر کنند اما آن ها نتوانستند این کشورها را شکست دهند و این باعث عصبانیت آنان شده است.

,

وی با اشاره به پاسخ گویی رئیس جمهور ایران به ترامپ، افزود: رئیس جمهور ایران توانست پاسخ بسیار محکم و قاطعه ای در سازمان ملل به رئیس جمهور آمریکا بدهند.

,

خطیب نماز جمعه زرقان با اشاره به هم‌زمانی هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری دهه محرم، ادامه داد: شاید تنهای چیزی که در دوران دفاع مقدس بیشترین تأثیر را در پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل داشت، فرهنگ ایثار و شهادتی بود که برگرفته از قیام امام حسین(ع) بود.

, خطیب نماز جمعه زرقان,

امام جمعه زرقان بیان کرد: امروز آرامش و امنیتی که در کشور حاکم است را مرهون ایثارگری و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران هستیم.

, امام جمعه زرقان,

سخنان رییس جمهور آمریکا مثل حرف های یک ارازل اوباش بود

, سخنان رییس جمهور آمریکا مثل حرف های یک ارازل اوباش بود,

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: شما بهترین امت هستید چون امر به معروف و نهی از منکر می کنید، شما ساکت نیستید، چون روی دینتان غیرت دارید، اگر آمران به معروف و ناهیان منکر بین شما نبودند عذاب الهی نازل می شد.  

,

وی افزود: اگر می خواهیم شهر ما بهترین شهر، روستای ما بهترین روستا و مردم ما بهترین مردم باشند باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

,

حجت الاسلام صباحی ضمن گرامیداشت ایام محرم گفت: عالی ترین رابطه، رابطه عاطفی است که با اشک گره می خورد، هیچ کسی در عزاداری برای قیافه گرفتن نیامده، خالصانه ترین و عاشقانه ترین نوع ارتباط را با امام حسین(ع) برقرار می کنند.

,

امام جمعه خرامه خطاب به روحانیون حاضر در منطقه اذعان داشت: این رابطه را برای مردم بیان کنید، هیئت های عزاداری باید جلوه اقامه نماز، امر به معروف، احترام به بزرگتر و همه خوبی های امام حسین(ع) باشند.

,

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس ادامه داد: دفاعی جز امام حسین(ع) نداریم، هرچه که در جبهه ها بود یاد امام حسین(ع) بود، الان هم بسیجی ها به عشق امام حسین(ع) در دفاع از حرم جان خود را فدا می کنند، گره خوردن هفته دفاع مقدس با عاشورا مبارک است.

,

حجت الاسلام صباحی به سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: سخنان رییس جمهور آمریکا مثل کسی بود که در دعوا کتک خورده، حرف هایی زد که نه در شان رییس جمهور آمریکا و نه در شان یک دیپلمات بود، مثل حرف های یک ارازل اوباش بود.

,

امام جمعه خرامه بیان داشت: البته چاره ای هم ندارند، در دنیا تنها شده اند، کره شمالی جلو آنها ایستاده، هر کاری می کنند که ایران هراسی کنند، فکر می کردند می توانند عراق و سوریه را تجزیه کنند، کدام آمریکایی به حرف های ترامپ افتخار می کند، صحبت های ترامپ در عرصه بین المللی خجالت آور است و نشان داد که دستشان خالی است.

,

وی با اشاره به آغاز فصل مدارس و تاکید به نیاز تحول نظام آموزش و پرورش گفت: فردی که در کشور ما دیپلم می گیرد نمی تواند به راحتی قرآن بخواند، 6 سال زبان انگلیسی می خواند ولی نمی تواند انگلیسی صحبت کند، همیشه زنگ ورزش دارد اما چند حرکت ورزشی بلد نیست، نظام آموزشی کشور باید به سمت بهره دهی و ثمر دهی برود.

,

حجت الاسلام صباحی به تشکیل شوراهای روستا و مسئله انتخاب دهیار اشاره کرد و افزود: رای مردم احترام به شماست، قرار نیست پسر یا داماد شما دهیار شود، این یک توقع غلط است، اعضای شورا نباید اجازه دهند قوم پرستی در امور اجرایی روستا دخیل شود، توانمند ترین فرد روستا را به عنوان دهیار انتخاب کنید.

,

خطیب جمعه خرامه در تذکری خطاب به نماینده مردم در مجلس گفت: تعرفه برق برای مغازه داران شهرستان خرامه خیلی زیاد است، هزینه برق جوشکاری که در تهران و کرج کار می کند با یک جوشکار خرامه یکسان است ولی درآمد آنها کاملا متفاوت است.

,
رونمایی از سامانه پیشرفته موشکی خرمشهر نشان از اقتدار نیروهای مخلص ایران اسلامی است
, رونمایی از سامانه پیشرفته موشکی خرمشهر نشان از اقتدار نیروهای مخلص ایران اسلامی است,
 
,
حجه الاسلام درویشی امام جمعه بیضا درخطبه دوم نماز با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس واهمیت توجه به تقوای الهی گفت: توجه ورعایت تنها بخشی از تقوای الهی در دوران انقلاب ودفاع مقدس با عث اقتدار وافتخار ایران اسلامی در عرصه های مختلف در سطح جهان شد.
,
 
,
وی افزود: هرچند در دوران دفاع مقدس ایران اسلامی عزیزانی ارزشمندرا ازدست داد اما دستاوردهای گرانبهایی را بدست آورد وهمین دستاوردها باعث سرافرازی ملت ایران درعرصه های مختلف جهانی وسرافکندگی دشمنان ودر راس آن استکبارجهانی وصهیونیستها شد.
,
 
,
خطیب نماز جمعه بیضا با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در مورد اظهارات ناشیانه وبی اساس رئیس جمهور وحشی صفت امریکا گفت: علی رغم تایید وتاکید گروه 1+5 مبنی بر رعایت وپایبندی جمهوری اسلامی  ایران در توافق نامه برجام تنها رئیس جمهور نادان امریکا ورژیم غاصب وجعلی اسرائیل مدعی نقض برجام از سوی جمهوری اسلامی هستند که این نشان از بعض وکینه سران استکبارجهانی وصهیونیستها نسبت به مردم ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
,
 
,
وی ادامه داد: رونمایی از سامانه پیشرفته موشکی خرمشهر با  برد بیش از دوهزارکیلومتر نشان از اقتدار وافتخار دانشمندان ونیروهای مخلص وجانبرکف ایران اسلامی است لذا آنها نمی توانند ونمی خواهند که پیشرفت واقتدار ایران اسلامی را ببینند وهر روز به بهانه مختلف درپی تصویب تحریم هایی علیه مردم ما هستند.
,
 
,
امام جمعه بیضا با عرض تسلیت وتعزیت فرارسیدن ماه محرم وایام سوگواری سید وسالارشهیدان حضرت سید الشهداء امام حسین«ع» ویاران با وفایش به آغاز هفته امربه معروف ونهی ازمنکر اشاره کرد وگفت:ترویج واحیاء فرهنگ امربه معروف ونهی از منکر نقش مهمی در رفع مسائل ومشکلات فرهنگی واجتماعی جامعه دارد لذا همه احاد مردم ومسئولین به ویژه دستگاه های فرهنگی وظیفه دارند که در راستای ترویج واحیاء فرهنگ امربه معروف ونهی از منکر تلاش کنند.
,
 
,

آمریکا به هیچ توافق و قانون بین‌المللی پایبند نیست

حجت السلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد ظهر امروز در نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: در زمان بنی امیه به ویژه زمان خلافت یزید، دین در معرض انواع تحریف‌ها و انحراف‌ها بود، به گونه‌ای که اهل شام را آنگونه که خواستند تربیت کردند و دشمنی آنان با اهل بیت زبانزد بود.

امام جمعه فیروزآباد، عنوان داشت: قیام و به ویژه خون امام حسین (ع) چهره اموی را آشکار کرد و روح دیگری را در کالبد دین دمید.

وی ادامه داد: در زمان امام حسین(ع)،حاکمیت فاسد اموی دین رسول خدا را تحریف لفظی و هم تحریف معنوی کردند، تحریف در دین به اندازه‌ای بود که مردم نماز می‌خواندند اما بغض نسبت به قرآن ناطق یعنی امام علی (ع) داشتند و یزید شراب خوار خلیفه مسلمین شده بود

خطیب جمعه فیروزاباد با اشاره به اولین سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل، گفت: سخنان ترامپ همراه با یاوه‌گویی هایی به ایران اسلامی بود وی نگرش دیوانه‌وار خود را به دنیا آشکار کرد و چهره بدون روتوش آمریکا را به مردم جهان نشان داد.

وی با بیان اینکه برای نهادی چون سازمان ملل که بیشتر عادت به اظهار نظرهای دیپلماتیک دارد، حرف‌های جنون آمیز و به دور از آداب دیپلماسی ترامپ ناامید کننده بود، خاطرنشان کرد: ترامپ نشان داد آمریکا به هیچ توافق و قانون بین‌المللی پایبند نیست.

امام جمعه فیروزآباد ابراز کرد: آمریکا که یکی از بزرگترین زرادخانه‌های اتمی دنیا را دارد، تنها کشوری است که در کشتار مردم از آن در هیروشیما و ناکازاکی استفاده کرده است، آمریکا همان آمریکایی است که صدها هزار نفر انسان بی‌گناه را با بمب اتم از بین برد.

حجت‌الاسلام هاشمی زاده با اشاره به این مطلب که ترامپ از ایران عصبانی است چون تا قبل از انقلاب، ایران بزرگترین و غنی‌ترین مستعمره آمریکا بود، گفت: مستشاران آمریکایی بابت حضورشان در ایران، حق توحش می‌گرفتند اما الان مردم ایران این اجازه را از شما و آمریکایی‌ها سلب کردند و این ناراحتی قابل درک است.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان جمهوری اسلامی باید به سردمداران فاسد آمریکا ثابت کنند که ملت ایران زیر بار زور نمی‌روند و عقب نشینی در قاموس جمهوری اسلامی معنی ندارد.

خطیب جمعه فیروزآباد با تاکید بر این مطلب که دولت محترم بداند همه مردم با همه تفکرات گوناگونی که دارند و همه جناح‌های سیاسی با همه ایده‌ها و اندیشه‌های مختلف در مبارزه با آمریکا و حرکت‌های انقلابی پشتیبان دولت هستند،گفت: مردم ایران نشان دادند مرد میدان‌های سخت هستند، در جنگ هشت ساله و در ترورها و ناامنی های منافقین در اوایل انقلاب نشان دادند، این مردم از تهدید ترسی ندارند.

امام جمعه فیروزآباد تصریح کرد: اگر مردم انقلابی ایران و دولت و قوای نظامی ایران اراده کند،آمریکا را از خاورمیانه بیرون خواهند کرد

ما مسلمانیم پیرو امام حسین ایم باید راه آقا را دنبال کنیم
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد فقیه امام جمعه  نی ریز با بیان اینکه  قیام توابین و قیام مختار و دیگر قیام ها باعث شد که مردم حرکت کنند و در برابر ظلم و و ستم بیاستند روش آنها را زنده نگه دارند و سبک زندگی آنها سبک زندگی ائمه باشد افزود:  منظور رهبری از سبک زندگی یعنی زندگی ما بر اساس تقوا باشد بر اساس ایمان بر اساس اخلاص باشد در برابر استکبار بیاستیم تسلیم ظلم نشویم زیر بار ذلت نرویم دنبال دنیا نرویم دنیا پرستی آلودگی فساد 
 
وی ادامه داد: ما مسلمانیم پیرو امام حسین ایم باید راه آقا را دنبال کنیم تا توفیق برای ما حاصل بشود  و بتوانیم دشمن را از بین ببریم.
 
خطیب جمعه نی ریز با اشاره به تذکرات رهبری در زمینه مذاکرات گفت:  آقایان گفتند ما مذاکره میکنیم و از حقوقمان هم میگذریم بلکه تحریم ها برداشته بشود و بتوانند در کشورشان (ایران) کار کنند ولی عملا دیدند که آمریکا زیر بار این حرفها نمیرد ولی باید بدانند ایران اسلامی هم جواب مناسب را خواهد داد .
 
وی افزود: بدانید رئیس جمهور هم در سازمان ملل بعد سخنان این مرد دیوانه جوابشان را دادند دوره زور و قلدری نیست این هم با ملت شهید داده با ملتی که جوانانشان را فدای اسلام کرده و از همه چیزشان بخاطر اسلام گذشته اند .
 
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد فقیه امام جمعه  نی ریز خاطر نشان کرد: مدرسه باید جای تربیت باشد جای تعلیم باشد مرکز انسان سازی باشد معلمان ما دبیران محترم ما اعم از برادر و خواهر راه انبیا را دنبال کنند.
 
,

آمریکا به هیچ توافق و قانون بین‌المللی پایبند نیست

, آمریکا به هیچ توافق و قانون بین‌المللی پایبند نیست,

حجت السلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد ظهر امروز در نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: در زمان بنی امیه به ویژه زمان خلافت یزید، دین در معرض انواع تحریف‌ها و انحراف‌ها بود، به گونه‌ای که اهل شام را آنگونه که خواستند تربیت کردند و دشمنی آنان با اهل بیت زبانزد بود.

, .,

امام جمعه فیروزآباد، عنوان داشت: قیام و به ویژه خون امام حسین (ع) چهره اموی را آشکار کرد و روح دیگری را در کالبد دین دمید.

, .,

وی ادامه داد: در زمان امام حسین(ع)،حاکمیت فاسد اموی دین رسول خدا را تحریف لفظی و هم تحریف معنوی کردند، تحریف در دین به اندازه‌ای بود که مردم نماز می‌خواندند اما بغض نسبت به قرآن ناطق یعنی امام علی (ع) داشتند و یزید شراب خوار خلیفه مسلمین شده بود

,

خطیب جمعه فیروزاباد با اشاره به اولین سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل، گفت: سخنان ترامپ همراه با یاوه‌گویی هایی به ایران اسلامی بود وی نگرش دیوانه‌وار خود را به دنیا آشکار کرد و چهره بدون روتوش آمریکا را به مردم جهان نشان داد.

, ترامپ, .,

وی با بیان اینکه برای نهادی چون سازمان ملل که بیشتر عادت به اظهار نظرهای دیپلماتیک دارد، حرف‌های جنون آمیز و به دور از آداب دیپلماسی ترامپ ناامید کننده بود، خاطرنشان کرد: ترامپ نشان داد آمریکا به هیچ توافق و قانون بین‌المللی پایبند نیست.

, ترامپ, .,

امام جمعه فیروزآباد ابراز کرد: آمریکا که یکی از بزرگترین زرادخانه‌های اتمی دنیا را دارد، تنها کشوری است که در کشتار مردم از آن در هیروشیما و ناکازاکی استفاده کرده است، آمریکا همان آمریکایی است که صدها هزار نفر انسان بی‌گناه را با بمب اتم از بین برد.

, .,

حجت‌الاسلام هاشمی زاده با اشاره به این مطلب که ترامپ از ایران عصبانی است چون تا قبل از انقلاب، ایران بزرگترین و غنی‌ترین مستعمره آمریکا بود، گفت: مستشاران آمریکایی بابت حضورشان در ایران، حق توحش می‌گرفتند اما الان مردم ایران این اجازه را از شما و آمریکایی‌ها سلب کردند و این ناراحتی قابل درک است.

, ترامپ, ترین, .,

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان جمهوری اسلامی باید به سردمداران فاسد آمریکا ثابت کنند که ملت ایران زیر بار زور نمی‌روند و عقب نشینی در قاموس جمهوری اسلامی معنی ندارد.

, مسؤولان, .,

خطیب جمعه فیروزآباد با تاکید بر این مطلب که دولت محترم بداند همه مردم با همه تفکرات گوناگونی که دارند و همه جناح‌های سیاسی با همه ایده‌ها و اندیشه‌های مختلف در مبارزه با آمریکا و حرکت‌های انقلابی پشتیبان دولت هستند،گفت: مردم ایران نشان دادند مرد میدان‌های سخت هستند، در جنگ هشت ساله و در ترورها و ناامنی های منافقین در اوایل انقلاب نشان دادند، این مردم از تهدید ترسی ندارند.

, .,

امام جمعه فیروزآباد تصریح کرد: اگر مردم انقلابی ایران و دولت و قوای نظامی ایران اراده کند،آمریکا را از خاورمیانه بیرون خواهند کرد

,
ما مسلمانیم پیرو امام حسین ایم باید راه آقا را دنبال کنیم
, ما مسلمانیم پیرو امام حسین ایم باید راه آقا را دنبال کنیم,
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد فقیه امام جمعه  نی ریز با بیان اینکه  قیام توابین و قیام مختار و دیگر قیام ها باعث شد که مردم حرکت کنند و در برابر ظلم و و ستم بیاستند روش آنها را زنده نگه دارند و سبک زندگی آنها سبک زندگی ائمه باشد افزود:  منظور رهبری از سبک زندگی یعنی زندگی ما بر اساس تقوا باشد بر اساس ایمان بر اساس اخلاص باشد در برابر استکبار بیاستیم تسلیم ظلم نشویم زیر بار ذلت نرویم دنبال دنیا نرویم دنیا پرستی آلودگی فساد 
,
 
,
وی ادامه داد: ما مسلمانیم پیرو امام حسین ایم باید راه آقا را دنبال کنیم تا توفیق برای ما حاصل بشود  و بتوانیم دشمن را از بین ببریم.
,
 
,
خطیب جمعه نی ریز با اشاره به تذکرات رهبری در زمینه مذاکرات گفت:  آقایان گفتند ما مذاکره میکنیم و از حقوقمان هم میگذریم بلکه تحریم ها برداشته بشود و بتوانند در کشورشان (ایران) کار کنند ولی عملا دیدند که آمریکا زیر بار این حرفها نمیرد ولی باید بدانند ایران اسلامی هم جواب مناسب را خواهد داد .
,
 
,
وی افزود: بدانید رئیس جمهور هم در سازمان ملل بعد سخنان این مرد دیوانه جوابشان را دادند دوره زور و قلدری نیست این هم با ملت شهید داده با ملتی که جوانانشان را فدای اسلام کرده و از همه چیزشان بخاطر اسلام گذشته اند .
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد فقیه امام جمعه  نی ریز خاطر نشان کرد: مدرسه باید جای تربیت باشد جای تعلیم باشد مرکز انسان سازی باشد معلمان ما دبیران محترم ما اعم از برادر و خواهر راه انبیا را دنبال کنند.
,
 
,

باید با ﺗﺄسی از قیام امام حسین(ع)، در برابر دشمنان کنونی، انقلابی عمل کنیم

حجت الاسلام رضا صفایی امام جمعه شیعیان خنج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن ماه عزای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و تسلیت این ایام، گفت: شهادت امام حسین(ع) به فرموده پیامبر عظیم‌الشان اسلام، حرارتی در قلب مؤمنین ایجاد می‌کند، چرا که در ایام محرم، خیلی از گناهان و خلاف‌ها کنار گذاشته می‌شود. جوانی که در طول سال خلاف کرده، در ایام محرم به عشق امام حسین(ع)، خلاف را کنار می‌گذارد.

وی اظهار داشت: امام حسین(ع) شخصیتی است که نه تنها شیعه و اهل‌سنت، بلکه تمامی ادیان و مذاهب به ایشان اعتقاد داشته، نذورات می‌دهند و حاجت گرفته‌اند.


امام جمعه شیعیان خنج، قیام امام حسین(ع) علیه یزید را حرکتی انقلابی دانست و گفت: ما نیز باید با ﺗﺄسی از ایشان، در برابر دشمنان کنونی و ظالمان عالم، انقلابی عمل کنیم.

صفایی در ادامه با اشاره به یاوه‌گویی اخیر رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: در تریبون سازمان ملل که باید جای دفاع از مردم مظلوم جهان باشد، رئیس جمهور آمریکا می‌آید و از جنایات اسرائیل و دیگر ظالمان عالم دفاع می‌کند.

وی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای خبرگان رهبری اشاره نمود و گفت: معظم‌له در این دیدار، پاسخ بسیار قاطع و کوبنده‌ای به اظهارات وقیح رئیس جمهور آمریکا دادند.

خطیب جمعه شیعیان خنج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانش‌آموختگان دانشگاه انتظامی، گفت: ایشان در این دیدار فرمودند که نیروی انتظامی مسیر تکامل خویش را نداوم بخشد. نیروی انتظامی راهش تمام نیست و در مسیر تکامل قرار دارد که لازم است این راه و رویه قانون‌مندی، مقابله با مفاسد اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ... را بیش از پیش تداوم بخشد.

صفایی در ادامه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ضمن تشکر از حضور یکپارچه بسیجیان در نماز جمعه، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های دلاورمردان و شیرزنان این سرزمین در برابر هجوم وحشیانه دشمن است. لازم است همواره قدردان خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز باشیم، چرا که امنیت و آسایش کنونی ما، مرهون جانفشانی‌های آن عزیزان می‌باشد.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس یک کتابی را در مسیر تاریخ انقلاب اسلامی باز کرد و برگه‌های طلایی و زرینی را به این تاریخ اضافه کرد که موجب تداوم و تثبیت انقلاب گردید.

امام جمعه شیعیان خنج در پایان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: لازم است دانش‌آموزان عزیز فرصت‌ها را غنیمت دانسته و در کنار دانش‌اندوزی، به کسب معرفت نیز بپردازند. کسی که از امکانات مدرسه به درستی استفاده نمی‌کند، خیانت کرده و در واقع مرتکب فعل حرام شده است.

دفاع مقدس باور و ایمان ما را تقویت کرد 

حجت الاسلام مهدی نقوی امام جمعه صفاشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) گفت: ماه این ایام بهترین فرصت برای برطرف کردن ناخالصی‌ها و نقاط ضعف خود است، محرم ماه تفکر است، باید خودمان را در عاشورا و کربلا ببینیم، صرف گریه و عزاداری نباشد، ببینیم در کدام طرف قرار گرفتیم.

 وی افزود: یاران سیدالشهداء در میان آنان که می توانستند حسینی بشوند و نشدند حسینی بودند و این کار سختی است، آیا آنان که در مقابل سیدالشهدا قرار گرفتن بی دین بودند، همه دیندار و اهل قرآن بودند.
 
حجت الاسلام نقوی به سالروز آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از برگ‌های زرین و پر افتخار ملت ماست دفاع مقدس چون برگرفته از عاشورا است مانند آن کهنه شدنی نیست.
 
وی بر معرفی و مرور ویژگی های دفاع مقدس به صورت خاص و ویژه برای نسل جوان تاکید کرد و افزود: دفاع مقدس فقط یک جنگ نبود که شروع شد و به پایان رسید، این جنگ یک نبرد کاملا نابرابر بود علیه مردم و نظام ما بود، همه کسانی که در انقلاب از ملت ما سیلی خورده بودند در جنگ از صدام حمایت کردند و در زمانی که انقلاب ما نوپا و ساختارهای نظام به درستی شکل نگرفته بود، حدود 1800 کیلومتر از مرزهای کشور ما را در معرض جنگ قرار دادند.
 
امام جمعه صفاشهر تاکید کرد: دفاع مقدس باور و ایمان ما را تقویت کرد به اینکه خداوند متعال کسانی که در راهش قدم بردارند و مجاهدت کنند یاری می‌رساند و در مقابل ضعف قدرت‌های دنیا را آشکار کرد که با این همه امکانات در مقابل ملت متحد و متکی به عنایات خدای متعال  و تحت رهبری یک مرد الهی نتوانستند به اهداف خودشان دست پیدا کنند و حتی نتوانستند یک وجب از خاک کشور را تصاحب کنند.
 
وی با بیان اینکه ما در جنگ انقلاب خودمان را به دنیا صادر کردیم گفت: انقلاب برای این شکل گرفت که به دنیا نشان دهد دین و معنویت می تواند در متن جامعه و حکومت حضور داشته باشد و اینگونه هم شد، ملت ما به دنیا نشان داد با دست خالی می‌توان در مقابل مستکبران ایستاد.
 
خطیب جمعه صفاشهر سخنان گستاخانه رییس جمهور آمریکا در مقابل ملت امتحان پس داده ایران گفت: از مواضع انقلابی رییس حمهور کشورمان در مقابل این یاوه گویی‌ها تشکر می‌کنم، نظام ما اهل تجاوز نیست اما در مقابل متجاوزان با قاطعیت می‌ایستد ما ملت آزمون داده‌ایم.
,

باید با ﺗﺄسی از قیام امام حسین(ع)، در برابر دشمنان کنونی، انقلابی عمل کنیم

, باید با ﺗﺄسی از قیام امام حسین(ع)، در برابر دشمنان کنونی، انقلابی عمل کنیم,

حجت الاسلام رضا صفایی امام جمعه شیعیان خنج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن ماه عزای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و تسلیت این ایام، گفت: شهادت امام حسین(ع) به فرموده پیامبر عظیم‌الشان اسلام، حرارتی در قلب مؤمنین ایجاد می‌کند، چرا که در ایام محرم، خیلی از گناهان و خلاف‌ها کنار گذاشته می‌شود. جوانی که در طول سال خلاف کرده، در ایام محرم به عشق امام حسین(ع)، خلاف را کنار می‌گذارد.

وی اظهار داشت: امام حسین(ع) شخصیتی است که نه تنها شیعه و اهل‌سنت، بلکه تمامی ادیان و مذاهب به ایشان اعتقاد داشته، نذورات می‌دهند و حاجت گرفته‌اند.


امام جمعه شیعیان خنج، قیام امام حسین(ع) علیه یزید را حرکتی انقلابی دانست و گفت: ما نیز باید با ﺗﺄسی از ایشان، در برابر دشمنان کنونی و ظالمان عالم، انقلابی عمل کنیم.

صفایی در ادامه با اشاره به یاوه‌گویی اخیر رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: در تریبون سازمان ملل که باید جای دفاع از مردم مظلوم جهان باشد، رئیس جمهور آمریکا می‌آید و از جنایات اسرائیل و دیگر ظالمان عالم دفاع می‌کند.

وی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای خبرگان رهبری اشاره نمود و گفت: معظم‌له در این دیدار، پاسخ بسیار قاطع و کوبنده‌ای به اظهارات وقیح رئیس جمهور آمریکا دادند.

خطیب جمعه شیعیان خنج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانش‌آموختگان دانشگاه انتظامی، گفت: ایشان در این دیدار فرمودند که نیروی انتظامی مسیر تکامل خویش را نداوم بخشد. نیروی انتظامی راهش تمام نیست و در مسیر تکامل قرار دارد که لازم است این راه و رویه قانون‌مندی، مقابله با مفاسد اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ... را بیش از پیش تداوم بخشد.

صفایی در ادامه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ضمن تشکر از حضور یکپارچه بسیجیان در نماز جمعه، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های دلاورمردان و شیرزنان این سرزمین در برابر هجوم وحشیانه دشمن است. لازم است همواره قدردان خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز باشیم، چرا که امنیت و آسایش کنونی ما، مرهون جانفشانی‌های آن عزیزان می‌باشد.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس یک کتابی را در مسیر تاریخ انقلاب اسلامی باز کرد و برگه‌های طلایی و زرینی را به این تاریخ اضافه کرد که موجب تداوم و تثبیت انقلاب گردید.

امام جمعه شیعیان خنج در پایان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: لازم است دانش‌آموزان عزیز فرصت‌ها را غنیمت دانسته و در کنار دانش‌اندوزی، به کسب معرفت نیز بپردازند. کسی که از امکانات مدرسه به درستی استفاده نمی‌کند، خیانت کرده و در واقع مرتکب فعل حرام شده است.

, حجت الاسلام رضا صفایی امام جمعه شیعیان خنج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن ماه عزای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و تسلیت این ایام، گفت: شهادت امام حسین(ع) به فرموده پیامبر عظیم‌الشان اسلام، حرارتی در قلب مؤمنین ایجاد می‌کند، چرا که در ایام محرم، خیلی از گناهان و خلاف‌ها کنار گذاشته می‌شود. جوانی که در طول سال خلاف کرده، در ایام محرم به عشق امام حسین(ع)، خلاف را کنار می‌گذارد.

وی اظهار داشت: امام حسین(ع) شخصیتی است که نه تنها شیعه و اهل‌سنت، بلکه تمامی ادیان و مذاهب به ایشان اعتقاد داشته، نذورات می‌دهند و حاجت گرفته‌اند.


امام جمعه شیعیان خنج، قیام امام حسین(ع) علیه یزید را حرکتی انقلابی دانست و گفت: ما نیز باید با ﺗﺄسی از ایشان، در برابر دشمنان کنونی و ظالمان عالم، انقلابی عمل کنیم.

صفایی در ادامه با اشاره به یاوه‌گویی اخیر رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: در تریبون سازمان ملل که باید جای دفاع از مردم مظلوم جهان باشد، رئیس جمهور آمریکا می‌آید و از جنایات اسرائیل و دیگر ظالمان عالم دفاع می‌کند.

وی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای خبرگان رهبری اشاره نمود و گفت: معظم‌له در این دیدار، پاسخ بسیار قاطع و کوبنده‌ای به اظهارات وقیح رئیس جمهور آمریکا دادند.

خطیب جمعه شیعیان خنج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانش‌آموختگان دانشگاه انتظامی، گفت: ایشان در این دیدار فرمودند که نیروی انتظامی مسیر تکامل خویش را نداوم بخشد. نیروی انتظامی راهش تمام نیست و در مسیر تکامل قرار دارد که لازم است این راه و رویه قانون‌مندی، مقابله با مفاسد اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ... را بیش از پیش تداوم بخشد.

صفایی در ادامه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ضمن تشکر از حضور یکپارچه بسیجیان در نماز جمعه، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های دلاورمردان و شیرزنان این سرزمین در برابر هجوم وحشیانه دشمن است. لازم است همواره قدردان خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز باشیم، چرا که امنیت و آسایش کنونی ما، مرهون جانفشانی‌های آن عزیزان می‌باشد.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس یک کتابی را در مسیر تاریخ انقلاب اسلامی باز کرد و برگه‌های طلایی و زرینی را به این تاریخ اضافه کرد که موجب تداوم و تثبیت انقلاب گردید.

امام جمعه شیعیان خنج در پایان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: لازم است دانش‌آموزان عزیز فرصت‌ها را غنیمت دانسته و در کنار دانش‌اندوزی، به کسب معرفت نیز بپردازند. کسی که از امکانات مدرسه به درستی استفاده نمی‌کند، خیانت کرده و در واقع مرتکب فعل حرام شده است.
, حجت الاسلام رضا صفایی امام جمعه شیعیان خنج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن ماه عزای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و تسلیت این ایام، گفت: شهادت امام حسین(ع) به فرموده پیامبر عظیم‌الشان اسلام، حرارتی در قلب مؤمنین ایجاد می‌کند، چرا که در ایام محرم، خیلی از گناهان و خلاف‌ها کنار گذاشته می‌شود. جوانی که در طول سال خلاف کرده، در ایام محرم به عشق امام حسین(ع)، خلاف را کنار می‌گذارد.

وی اظهار داشت: امام حسین(ع) شخصیتی است که نه تنها شیعه و اهل‌سنت، بلکه تمامی ادیان و مذاهب به ایشان اعتقاد داشته، نذورات می‌دهند و حاجت گرفته‌اند.


امام جمعه شیعیان خنج، قیام امام حسین(ع) علیه یزید را حرکتی انقلابی دانست و گفت: ما نیز باید با ﺗﺄسی از ایشان، در برابر دشمنان کنونی و ظالمان عالم، انقلابی عمل کنیم.

صفایی در ادامه با اشاره به یاوه‌گویی اخیر رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: در تریبون سازمان ملل که باید جای دفاع از مردم مظلوم جهان باشد، رئیس جمهور آمریکا می‌آید و از جنایات اسرائیل و دیگر ظالمان عالم دفاع می‌کند.

وی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای خبرگان رهبری اشاره نمود و گفت: معظم‌له در این دیدار، پاسخ بسیار قاطع و کوبنده‌ای به اظهارات وقیح رئیس جمهور آمریکا دادند.

خطیب جمعه شیعیان خنج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانش‌آموختگان دانشگاه انتظامی، گفت: ایشان در این دیدار فرمودند که نیروی انتظامی مسیر تکامل خویش را نداوم بخشد. نیروی انتظامی راهش تمام نیست و در مسیر تکامل قرار دارد که لازم است این راه و رویه قانون‌مندی، مقابله با مفاسد اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ... را بیش از پیش تداوم بخشد.

صفایی در ادامه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ضمن تشکر از حضور یکپارچه بسیجیان در نماز جمعه، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های دلاورمردان و شیرزنان این سرزمین در برابر هجوم وحشیانه دشمن است. لازم است همواره قدردان خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز باشیم، چرا که امنیت و آسایش کنونی ما، مرهون جانفشانی‌های آن عزیزان می‌باشد.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس یک کتابی را در مسیر تاریخ انقلاب اسلامی باز کرد و برگه‌های طلایی و زرینی را به این تاریخ اضافه کرد که موجب تداوم و تثبیت انقلاب گردید.

امام جمعه شیعیان خنج در پایان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: لازم است دانش‌آموزان عزیز فرصت‌ها را غنیمت دانسته و در کنار دانش‌اندوزی، به کسب معرفت نیز بپردازند. کسی که از امکانات مدرسه به درستی استفاده نمی‌کند، خیانت کرده و در واقع مرتکب فعل حرام شده است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

دفاع مقدس باور و ایمان ما را تقویت کرد 

, دفاع مقدس باور و ایمان ما را تقویت کرد ,

حجت الاسلام مهدی نقوی امام جمعه صفاشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) گفت: ماه این ایام بهترین فرصت برای برطرف کردن ناخالصی‌ها و نقاط ضعف خود است، محرم ماه تفکر است، باید خودمان را در عاشورا و کربلا ببینیم، صرف گریه و عزاداری نباشد، ببینیم در کدام طرف قرار گرفتیم.

,
 وی افزود: یاران سیدالشهداء در میان آنان که می توانستند حسینی بشوند و نشدند حسینی بودند و این کار سختی است، آیا آنان که در مقابل سیدالشهدا قرار گرفتن بی دین بودند، همه دیندار و اهل قرآن بودند.
,
 
,
حجت الاسلام نقوی به سالروز آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از برگ‌های زرین و پر افتخار ملت ماست دفاع مقدس چون برگرفته از عاشورا است مانند آن کهنه شدنی نیست.
,
 
,
وی بر معرفی و مرور ویژگی های دفاع مقدس به صورت خاص و ویژه برای نسل جوان تاکید کرد و افزود: دفاع مقدس فقط یک جنگ نبود که شروع شد و به پایان رسید، این جنگ یک نبرد کاملا نابرابر بود علیه مردم و نظام ما بود، همه کسانی که در انقلاب از ملت ما سیلی خورده بودند در جنگ از صدام حمایت کردند و در زمانی که انقلاب ما نوپا و ساختارهای نظام به درستی شکل نگرفته بود، حدود 1800 کیلومتر از مرزهای کشور ما را در معرض جنگ قرار دادند.
,
 
,
امام جمعه صفاشهر تاکید کرد: دفاع مقدس باور و ایمان ما را تقویت کرد به اینکه خداوند متعال کسانی که در راهش قدم بردارند و مجاهدت کنند یاری می‌رساند و در مقابل ضعف قدرت‌های دنیا را آشکار کرد که با این همه امکانات در مقابل ملت متحد و متکی به عنایات خدای متعال  و تحت رهبری یک مرد الهی نتوانستند به اهداف خودشان دست پیدا کنند و حتی نتوانستند یک وجب از خاک کشور را تصاحب کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه ما در جنگ انقلاب خودمان را به دنیا صادر کردیم گفت: انقلاب برای این شکل گرفت که به دنیا نشان دهد دین و معنویت می تواند در متن جامعه و حکومت حضور داشته باشد و اینگونه هم شد، ملت ما به دنیا نشان داد با دست خالی می‌توان در مقابل مستکبران ایستاد.
,
 
,
خطیب جمعه صفاشهر سخنان گستاخانه رییس جمهور آمریکا در مقابل ملت امتحان پس داده ایران گفت: از مواضع انقلابی رییس حمهور کشورمان در مقابل این یاوه گویی‌ها تشکر می‌کنم، نظام ما اهل تجاوز نیست اما در مقابل متجاوزان با قاطعیت می‌ایستد ما ملت آزمون داده‌ایم.
,
 
,

هر کس بخواد به نظام جمهوری اسلامی نظر سوئی داشته باشد به جهنم خواهیم فرستاد

 آیت الله لطف الله دژکام امام جمعه جهرم ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه این شهر با اشاره به سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس گفت: درحالی که پیش از جنگ تحمیلی آخرین پیروزی ایرانیان در جنگ های پیش آمده به 170 سال قبل از آن برمی گشت ، در دوران دفاع مقدس بدون آنکه حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بفتد توانستیم پیروز شویم.

خطیب جمعه جهرم در ادامه با اشاره به گرفتاری های مردم مسلمان میانمار با تقدیر از حرکت هلال احمر برای امدادرسانی به آن مردم مظلوم بیان داشت : اسرائیل فتنه انگیز باعث آوارگی 400 هزار مسلمان میانمیاری است و هرگاه مظلومیت مردم آن مناطق را به یاد می آوریم فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهیم.

آیت الله دژکام با اشاره به تحولات منطقه در عراق و سوریه خاطرنشان شد: پس از تضعیف و رو به نابودی رفتن داعش ، دشمنان طرح تجزیه کردستان عراق را مطرح و برنامه ریزی کرده اند.

وی افزود : دشمنان تعدادی افراد جیره خور و دیوانه را به نحوی تحریک کرده اند تا دست به این اقدامات بزنند . ما مخالف حقوق مردم کرد نیستیم و آنان نیز از مسلمانان و برادران دینی ما هستند اما این بحث تجزیه منطقه کردستان عراق از فتنه های اسرائیل و نباید فریب این نیرنگ دشمان را بخورند.

امام جمعه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با ااشره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل با ابراز تاسف برای سازمان ملل که می خواهد تحت سیطره ی و تهدید آمریکا صلح را کشور های جهان هدیه دهد گفت: این فرد بی مروت نامرد دروغگو خیال کرده است با یک شیطنتی که انجام داده است می تواند مردم را از نظام جمهوری اسلامی جدا کند. این نظام متعلق به خود مردم است و مردم برای این نظام بیش از 250 هزار شهید داده اند. 

آیت الله دژکام تصریح کرد: اگر کسی بخواهد به هر شکلی نظر سوئی نسبت به نظام جمهوری اسلامی داشته باشد کاری خواهیم کرد که با پشیمانی از این دنیا وارد جهنم شود.

وی در پایان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس خاطرنشان شد : نزدیک به 20 هزار دانش آموز در شهرستان جهرم مشغول به تحصیل خواهند شد که در قبال تک تک آنان برای تربیت فرزندانی مؤمن و اسلامی وظایفی داریم.

امام جمعه جهرم خطاب به دانش آموزان نیز گفت: دانش آموزان باید تحقق سند تحول بنیادین را از مدیران آموزش و پروش مطالبه کنند. 

,

هر کس بخواد به نظام جمهوری اسلامی نظر سوئی داشته باشد به جهنم خواهیم فرستاد

, هر کس بخواد به نظام جمهوری اسلامی نظر سوئی داشته باشد به جهنم خواهیم فرستاد,

 آیت الله لطف الله دژکام امام جمعه جهرم ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه این شهر با اشاره به سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس گفت: درحالی که پیش از جنگ تحمیلی آخرین پیروزی ایرانیان در جنگ های پیش آمده به 170 سال قبل از آن برمی گشت ، در دوران دفاع مقدس بدون آنکه حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بفتد توانستیم پیروز شویم.

,

خطیب جمعه جهرم در ادامه با اشاره به گرفتاری های مردم مسلمان میانمار با تقدیر از حرکت هلال احمر برای امدادرسانی به آن مردم مظلوم بیان داشت : اسرائیل فتنه انگیز باعث آوارگی 400 هزار مسلمان میانمیاری است و هرگاه مظلومیت مردم آن مناطق را به یاد می آوریم فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهیم.

,

آیت الله دژکام با اشاره به تحولات منطقه در عراق و سوریه خاطرنشان شد: پس از تضعیف و رو به نابودی رفتن داعش ، دشمنان طرح تجزیه کردستان عراق را مطرح و برنامه ریزی کرده اند.

,

وی افزود : دشمنان تعدادی افراد جیره خور و دیوانه را به نحوی تحریک کرده اند تا دست به این اقدامات بزنند . ما مخالف حقوق مردم کرد نیستیم و آنان نیز از مسلمانان و برادران دینی ما هستند اما این بحث تجزیه منطقه کردستان عراق از فتنه های اسرائیل و نباید فریب این نیرنگ دشمان را بخورند.

,

امام جمعه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با ااشره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل با ابراز تاسف برای سازمان ملل که می خواهد تحت سیطره ی و تهدید آمریکا صلح را کشور های جهان هدیه دهد گفت: این فرد بی مروت نامرد دروغگو خیال کرده است با یک شیطنتی که انجام داده است می تواند مردم را از نظام جمهوری اسلامی جدا کند. این نظام متعلق به خود مردم است و مردم برای این نظام بیش از 250 هزار شهید داده اند. 

,

آیت الله دژکام تصریح کرد: اگر کسی بخواهد به هر شکلی نظر سوئی نسبت به نظام جمهوری اسلامی داشته باشد کاری خواهیم کرد که با پشیمانی از این دنیا وارد جهنم شود.

,

وی در پایان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس خاطرنشان شد : نزدیک به 20 هزار دانش آموز در شهرستان جهرم مشغول به تحصیل خواهند شد که در قبال تک تک آنان برای تربیت فرزندانی مؤمن و اسلامی وظایفی داریم.

,

امام جمعه جهرم خطاب به دانش آموزان نیز گفت: دانش آموزان باید تحقق سند تحول بنیادین را از مدیران آموزش و پروش مطالبه کنند. 

,
ما نمیگوییم تمام شهر را سیاه پوش کنید اما حداقل خیابان های اصلی، ورودی و خروجی شهر را پرچم بزنید 
, ما نمیگوییم تمام شهر را سیاه پوش کنید اما حداقل خیابان های اصلی، ورودی و خروجی شهر را پرچم بزنید ,
 
,
حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب گفت: درست است نوحه خوانی ها و دیگر برنامه ها در هیات بسیار تاثیر دارد اما چه بهتر که منبر ها برگزار شود و هیات مذهبی سعی کنند در آن حسینیه هایی که هنگام نماز مغرب شلوغ است حتما نماز جماعت برگزار کنند.
,
 
,
وی خطاب به شهرداری داراب گفت: ما نمیگوییم تمام شهر را سیاه پوش کنید اما حداقل خیابان های اصلی، ورودی و خروجی شهر را پرچم بزنید که نشانه ای از عزا در شهر خود بزنید.
,
 
,
وی افزود: ارگان ها و ادارات دولتی نیز میبایست در رابطه با سخنان امام حسین(ع) در سربرگ های نامه های اداری را مزین کنند.
,
 
,
امام جمعه داراب از تیم پخش زنده صداوسیمای استان فارس تقدیر و تشکر گفت: شهرستان داراب بیشترین پخش زنده را به خود اختصاص داده بود که بخاطر وجود فیبر نوری هست در چند نقطه داراب وجود دارد.
,
 
,
وی در این رابطه گفت: از فرماندار شهرستان داراب درخواست کردیم که درصورت امکان خط فیبر نوری را به منزل مرحوم آیت الله نسابه در داراب برسانید تا مراسم عزاداری امام حسین در جوار این عالم بزرگ شهرستان بر روی آنتن برود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه