اخبار داغ

معاون بازرسی قرارگاه امام حسین (ع):

نظام سلطه‌ به‌دنبال زیر پا گذاشتن ارزش‌های کشورهاست

نظام سلطه‌ به‌دنبال زیر پا گذاشتن ارزش‌های کشورهاست
معاون بازرسی قرارگاه امام حسین علیه‌السلام گفت: نظام سلطه‌گر به‌دنبال آن است که دولت‌ها را به سمت خود بکشد و در مرحله بعد با زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و ضعیف کردن آن، این کشورها را با خود همراه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی اسلامشهر خبر، سردار سلطانی ممعاون بازرسی قرارگاه امام حسین علیه‌السلام در تجمع حماسی نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان شهرستان اسلامشهر با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام اظهار داشت: امام حسین علیه‌السلام با قیام خود این درس را به ما داد که باید در مقابل ظالم ایستادگی کرد و ظلم را نپذیرفت و طرفدار مظلوم بود. عبارت «هیهات من ذله» امام حسین علیه‌السلام که تابلوی پیشه روی همه رزمندگان و دلاور مردان ایران اسلامی است معنای واقعی همین عبارت است که نه زیر بار ظلم بروید و نه از ظالم دفاع کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی , اسلامشهر خبر, ، سردار سلطانی م, در تجمع حماسی نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان شهرستان اسلامشهر با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام اظهار داشت: امام حسین , علیه‌السلام , با قیام خود این درس را به ما داد که باید در مقابل ظالم ایستادگی کرد و ظلم را نپذیرفت و طرفدار مظلوم بود. عبارت «هیهات من ذله» امام حسین , علیه‌السلام , که تابلوی پیشه روی همه رزمندگان و دلاور مردان ایران اسلامی است معنای واقعی همین عبارت است که نه زیر بار ظلم بروید و نه از ظالم دفاع کنید.,

وی گفت: اگر دفاع مقدس هست سال علناً ادامه پیدا کرد ما امروز همچنان درصحنه‌های مقاومت ایستادیم و تا آخرین قطره خون خودمان در راه ولایت و امام امت و آرمان‌های امام حسین ذره‌ای دریغ نخواهیم کرد.

,

معاون بازرسی قرارگاه امام حسین علیه‌السلام تأکید کرد: دنیای استکبار امروز در جبهه‌ای به نام نظام سلطه صف‌آرایی کرده است نظام سلطه‌گر با پرچم‌داری آمریکای جنایت‌کار بر مردم دنیا حکومت می‌کنند امروز مردم یمن سوریه عراق در مقابل چشمان برزخی آمریکای جنایت‌کار و زیر چکمه‌های آنان در حال ضربه خوردن هستند درحالی‌که در کشور خودشان حکومت می‌کنند و بر ملت‌ها می‌تازند.

,

وی افزود: امروز عربستان با پول‌هایی که از غارت بیت‌المال بدست می‌آورد با همکاری آمریکایی‌ها درصدد نابودی مسلمانان یمن و کشورهای دیگر است. نظام سلطه‌گر به دنبال آن است که دولت‌ها را به سمت خود بکشد و در مرحله بعد با زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و ضعیف کردن آنان، این کشورها را با خود همراه کند.

,

سخنران این مراسم با بیان این‌که آمریکایی‌ها متوجه شدند که نمی‌توانند در مقابل ایران بایستند فکر جدایی و تجزیه عراق را در سر دارند، تصریح کرد: نظام سلطه اهداف بلندتری دارد. آمریکایی‌ها می‌گوید یک سرباز خود ارزش بیشتر از 100 مسلمان است و به همین دلیل نمی‌خواهند مستقیماً وارد جنگ شوند. راه براندازی جمهوری اسلامی این است که مسلمانان را به جان خودشان بیندازند و با پول عربستان و نیروهای انسانی تکفیری جنایت کنند. یکی از مسیرهای تسلط نظام سلطه کشتن و اختلاف میان مسلمانان است.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه