اخبار داغ

برگزاری راهپیمایی عظیم ضدآمریکایی پایتخت‌نشینان ؛

مردم تهران همدل و یکصدا با مشت‌های گره‌کرده پاسخ رئیس جمهور آمریکا را دادند

مردم تهران همدل و یکصدا با مشت‌های گره‌کرده پاسخ رئیس جمهور آمریکا را دادند
مردم همیشه در صحنه سراسر استان تهران در پاسخ به اظهارات ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا ظهر امروز پس از اقامه نماز عبادی _ سیاسی جمعه در شهرستان‌های استان تهران به خیابان‌ها آمده و بار دیگر انزجار خودشان از استکبار جهانی را به رخ جهانیان کشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز ، راهپیمایی ضدآمریکایی در پاسخ به اظهارات ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا ظهر امروز پس از اقامه نماز عبادی _ سیاسی جمعه در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز, تهران نیوز,

 

,

* مردم شهرری در محکومیت اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا راهپیمایی کردند

, * مردم شهرری در محکومیت اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا راهپیمایی کردند, * مردم شهرری در محکومیت اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا راهپیمایی کردند,

همزمان با آغاز ماه محرم، ماه عزای سرور و سالار شهیدان و آغاز هفته دفاع مقدس، اقشار مختلف مردم و نمازگزاران مومن و انقلابی شهرری پس از اقامه نماز باشکوه جمعه راهپیمایی ضد آمریکایی برپا کردند و یکپارچه فریاد “مرگ بر آمریکا” سر دادند.

,

این راهپیمایی هم‌زمان با سراسر کشور در شهرری با حضور مردم مومن و انقلابی ری و جمعی از مسئولان لشگری، کشوری، استانی و شهرستانی از مصلی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تا میدان شهرری برگزار شد.

,

مردم شهرری با حضور گسترده و یکپارچه خود در این راهپیمایی نشان دادند که مواضع خصمانه و سخنان سخیفانه رئیس جمهوری دولت مستکبر آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل بر علیه ملت غیور و ایران اسلامی نشانگر ضعف و درماندگیاستکبار جهانی در مقابل نیروهای مقاومت است.

,

مردم با حضور خود اثبات کردند که ملت ایران هرگز در مقابل گزافه‌گویی دشمنان سکوت نمی‌کنند.

,

 

,

* تظاهرات ضد آمریکایی نمازگزاران بهارستان

, * تظاهرات ضد آمریکایی نمازگزاران بهارستان, * تظاهرات ضد آمریکایی نمازگزاران بهارستان,

راهپیمایی عظیمی در شهرستان بهارستان همزمان با سراسر کشور بعد از نماز جمعه با حضور ابوالفضل خیراندیش جانشین فرمانده سپاه شهرستان بهارستان، طاهرخانی بخشدار گلستان، حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌محمدی امام جمعه موقت شهرگلستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی، خانواده‌های شهدا و شهروندان در پاسخ به اهانت‌های دولت آمریکا برگزار شد.

,

این راهپیمایی از مصلی صاحب الزمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف شهرگلستان آغاز شد و شهروندان و مسئولین شهرستانی دوشادوش یکدیگر تا گلزار شهدای گلستان حرکت کردند و در طول مسیر با سردادن شعارهای انقلابی و ضداستکباری، انزجار خود را از رئیس جمهور آمریکا و دولت این کشور نشان دادند.

,

مقصد این راهیمایی به این دلیل گلزار شهدای شهر انتخاب شده بود، که مردم در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و ماه محرم با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، با آرمان‌های شهدا و امام خمینی (ره) و انقلاب بار دیگر تجدید میثاق کنند.

,

همچنین گفتنی است که سخنرانی به دور از ادب و دیپلماسی رئیس جمهور آمریکا در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس و دهه محرم، سبب خشم و اعتراض ملت ایران در سراسر کشور شده است که راهپیمایی برگزار شده نیز به نوعی پاسخ به چرندیات دونالد ترامپ محسوب می گردد.

,

 

,

* پاسخ مردم رباط کریم به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا

, * پاسخ مردم رباط کریم به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا, * پاسخ مردم رباط کریم به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا,

مردم رباط کریم پس از نماز جمعه این شهر، در پاسخ به اظهارات رئیس جمهور آمریکا به خیابان آمدند.

,

رباط کریمی‌ها با حضور پرشور خود در راهپیمایی ضداستکباری ضمن اعلام انزجار خودشان از مستکبران عالم بار دیگر ایستادگی خودشان پای آرمان‌های انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.

,

 

,

* راهپیمایی ضدآمریکایی در قرچک

, * راهپیمایی ضدآمریکایی در قرچک, * راهپیمایی ضدآمریکایی در قرچک,

در پی سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا به ملت ایران، نمازگزاران قرچک پس از اقامه نماز جمعه این هفته کرمانشاه تظاهرات کرده و فریاد مرگ بر آمریکا سردادند.

,

در پاسخ به سخنان گستاخانه و سخیف ترامپ، رئیس جمهوری دولت مستکبر و شیطان صفت آمریکا علیه ملت با فرهنگ و سلحشور ایران، امروز نمازگران شهرستان پس از اقامه نماز جمعه به تظاهرات پرداختند .
نمازگزاران طی یک تظاهرات ضد آمریکایی و یکپارچه شعار «مرگ بر آمریکا» را سر داده و هر چه فریاد داشتند بر سر آمریکا زدند.

,
,

روحانیون طلاب، نظامیان، مسئولان و مردم قرچک از پیر و جوان، کودک و بزرگسال در این تظاهرات ضد آمریکایی شرکت گسترده ای داشته و مشت های گره کرده خود را بر دهان تمام مستکبران و در راس آنها آمریکا کوبیدند.

,

 

,

* سخنان ترامپ در سازمان ملل خوی استعماری آمریکا را به نمایش گذاشت

, * سخنان ترامپ در سازمان ملل خوی استعماری آمریکا را به نمایش گذاشت, * سخنان ترامپ در سازمان ملل خوی استعماری آمریکا را به نمایش گذاشت,

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: سخنان ترامپ در سازمان ملل سخیف است، این سخنان خوی استعماری دولتمردان آمریکا را نمایش می دهد.

,

سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران در پیش از خطبه های شهرستان قرچک اظهار داشت: سخنان ترامپ در سازمان ملل سخیف است، این سخنان خوی استعماری دولتمردان آمریکا را نمایش می دهد.

,

وی گفت: این اظهارات ناشی از درک ضعیف رییس جمهوری آمریکا از توافق های بین المللی و مبانی حقوقی آن بوده و از نگاه جامعه جهانی بی اهمیت تلقی می شود.

,

سنایی تاکید کرد: رییس جمهوری آمریکا هنوز از فضای انتخاباتی این کشور و استفاده از حملات لفظی به رقبا برای جلب آرا خارج نشده و لازم است مشاوران وی به او یادآوری کنند که رفتارهای تبلیغاتی و نمایشی تاثیری در تغییر اراده و رفتار کشورها ندارد.

,

وی افزود: ظاهرا پیش نویس نطق ترامپ را نتانیاهو نوشته است، این دولت آمریکا را از آنچه هست، بدنام تر و منزوی تر می کند.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران آمریکا را نماد تروریسم دولتی و گسترش خشونت در جهان و ترامپ را مظهر ولنگاری در عرصه هنجارهای سیاسی حاکم بر دنیا خواند و بیان کرد: ترامپ با اظهارات خود در مجمع عمومی سازمان ملل عمق دشمنی‌اش را با نظام مستقل جمهوری اسلامی ایران نشان داد اما باید بداند آرزوی دخالت در ایران را به گور خواهد برد.

,

انتهای پیام/ م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه