اخبار داغ

سوءقصد به جان محیط بان ساوجی + تصاویر خودرو متخلفان

سوءقصد به جان محیط بان ساوجی + تصاویر خودرو متخلفان
محیط بانان ،حافظان بی ادعای تنوع زیستی، این سرمایه های ملی و ژنتیکی هستند، برخی جانشان را در این راه نهاده، شماری معلولیت دائمی را به دوش کشیده و جمعی زخم جفای متخلفان و دراز دستان طماع را بر پیکر دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نارخبر، محیط بانان ،حافظان بی ادعای تنوع زیستی، این سرمایه های ملی و ژنتیکی هستند، برخی جانشان را در این راه نهاده، شماری معلولیت دائمی را به دوش کشیده و جمعی زخم جفای متخلفان و دراز دستان طماع را بر پیکر دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،,

مهدی فرقانی پور مدیرعامل مؤسسه دوستداران و حافظان طبیعت ساوه و زرندیه گفت: « سید علی لنگرودی» کارشناس ارشد محیط زیست و معاون اداره محیط زیست ساوه در حین ماموریت بصورت تعمدی توسط خودروی پراید متخلفان، مصدوم و ضربه مغزی شد.

,

وی افزود: این سانحه ناگوار که  امروز اطلاع رسانی شد در محیط طبیعی پلنگ آباد و رازین در بخش نوبران به وقوع پیوست و « لنگرودی» که قرار بود غروب دختر ۷ماهه اش را به دکتر ببرد ،خود سر از اورژانس ساوه و بیمارستان در می آورد.

,

فرقانی پور بیان کرد: خبر رسیده بود که دو متخلف از ساعتها قبل ، این منطقه را به میدان تیر و سلاخی وحوش تبدیل کرده اند، برای همین معاون محیط زیست و همکارش برای انجام وظیفه به آنجا اعزام شده بودند که این سوء قصد و ضربه مغزی رخ داد.

,

وی با اشاره به تصاویر ضبط شده توسط همکاران ادامه داد: قطعا متخلفان دیر یا زود به کیفر اعمالشان رسیده و جنایتشان بی پاسخ نمی ماند.

,

سو قصد محیط بان ساوجی

, سو قصد محیط بان ساوجی,

حال عمومی محیط بان ساوجی مساعد اعلام شد

, حال عمومی محیط بان ساوجی مساعد اعلام شد, حال عمومی محیط بان ساوجی مساعد اعلام شد,

سید مصطفی مرتضوی مدیر مجتمع بیمارستانی مدرس و ۱۷ شهریور نبز در مورد روند درمانی محیط بان ساوجی به خبرنگار ما گفت: فعلا حال عمومی ایشان رضایت بخش بوده البته متاسفانه ایشان دچار خونریزی مغزی شده است ولی در عکس های سی تی اسکن این خونریزی محدود نشان داده شد.

,

وی با تشکر از ابراز محبت مردم و طبیعت دوستان نسبت به این خدمتگزار محیط زیست افزود: با دعای مردم و اقدامات درمانی دیگر نیازی به عمل جراحی و یا اعزام بیمار نیست و حالشان رو به بهبودی است.

,

مرتضوی بیان کرد: علائم حیاتی در دامنه نرمال است و کمی جراحت و تورم در سر و سایر اندام ها مشهود است.

,

محل تصادف عمدی با محیط بان ساوه

, محل تصادف عمدی با محیط بان ساوه,

محل تصادف عمدی با محیط بان ساوه

, محل تصادف عمدی با محیط بان ساوه,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه