اخبار داغ

امام جمعه بانه:

دفاع مقدس تداوم نهضت امام حسین(ع) است

دفاع مقدس تداوم نهضت امام حسین(ع) است
امام جمعه بانه با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان اظهار داشت: دفاع مقدس تداوم نهضت امام حسین(ع) در سال 61 هجری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرباباخبر، امروز همزمان بادومین روز از هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه بانه ، فرماندار و جمعی از مسئولین با ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه بانه دیدار  کردند.

ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه بانه در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس در این باره گفت: استکبار جهانی با تحریک دشمن بعثی خواب های آشفته ای برای ملت ایران دیده بود که این خواب ها با وحدت مردم و اتکال آنها به نیروی ایمان تعبیر نشد و دشمنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان که ساقط کردن نظام اسلامی بود،  نا امید کردند.

وی با اشاره به ایستادگی مردم ایران در برابر تجاوز دشمن بعثی و خالی نکردن عرصه در این برهه سخت از تاریخ افزود: تاریخ انقلاب اسلامی  نشان داده که مردم ایران همواره در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند و هرگز نیز نخواهند گذاشت خواب های آشفته آنها تعبیر شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,
,
,
,
,
,

ماموستا حیدری با اشاره به مقارن شدن هفته دفاع مقدس امسال با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان نیز خاطرنشان کرد، دفاع مقدس ملت ایران امتداد قیام امام حسین (ع) و نهضت عاشورا است چرا که دین مبین اسلام هرگز ظلم  را قبول نمیکند و زیر بار ظلم و زور رفتن را هم ممنوع کرده اسنت.

وی افتضاح و رسوایی را عاقبت ظالمان عنوان کرد و گفت: اگر نگاهی به تاریخ صدر اسلام تا به امروز داشته باشیم درخواهیم یافت که چیزی جز بدنامی و شکست در انتظار ظالمان نیست و در روز قیامت نیز عذاب الهی و آتش دوزخ نصیب آنان خواهد شد.

امام جمعه بانه، تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه پایان ناپذیری است که همواره راه عزتمداری و شجاعت را به ما نشان می‌دهد و آینده  انقلاب اسلامی نوید بخش روزهای بهتر همراه با رشد و توسعه ملت سرافراز ایران خواهد بود .

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه