اخبار داغ

معاون فرماندار کیار:

شوراهای اسلامی محور توسعه شهر و روستا هستند

شوراهای اسلامی محور توسعه شهر و روستا هستند
معاون فرماندار کیار در جمع اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان کیار به اهمیت شوراهای اسلامی و لزوم فعالیت با برنامه این شوراها در شهرها و روستاها اشاره کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کیار بیدار، نصیریان گفت: شوراهای اسلامی محور توسعه و پیشرفت هر شهر و روستا هستند و با توجه به اهمیت بالای شوراهای اسلامی در هر شهر و روستا می طلبد هم دولتْ هم مردم و هم اعضای شوراهای اسلامی نگاه ویژه ای به شوراها داشته باشند.

وی افزود: یکی از نقش های مهمی که شوراهای اسلامی می توانند در شهرها و روستاها ایفا نمایند ا مدیریت اقتصادی و اشتغال در روستاها است که علی رغم اهمیت آن اما با برنامه ریزی و  توجه به ظرفیت ها و توانمندی های هر شهر و روستا می توان ضمن بهبود وضعیت اشتغال و   حل مشکلات اقتصادی،  نقش بسزایی نیز  در معکوس نمودن مهاجرت از روستاها ایفا کنند.

معاون فرماندار کیار به یکی از قابلیت های بالای شهرها و خصوصا روستاهای شهرستان کیار اشاره کرد و گفت:  گردشگری به عنوان یک صنعت درآمده است اما متناسفانه دیدگاه ها در شهرها و روستاهای ما به سوی بهره برداری و تولید شغل از این صنعت نیست.

وی از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان کیار خواست با توجه به منابع عظیم طبیعی و گردشگری به سمت و سویی بروندذ که در پایان دوره 4ساله فعالیت خود بتوانند  گردشگری را به عنوان یک صنعت و گردشگران را به عنوان منابع مالی و سرمایه گذاری در شهرستان کیار معرفی نمایند. و توسعه گردشگری در روستاها لازمه همت و حرکت شوراهای اسلامی و البته حمایت دولت و مسئولان است.
 نصیریان در پایان به اهمیت حضور زنان در فعالیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: یکی از فعالیت ها و برنامه ریزی های مهمی که باید اعضای شوراهای اسلامی در برنامه ریزی های 4ساله خود لحاظ نمایند استفاده از توان و ظرفیت حضور زنان در عرصه های مختلف بهره برداری نمایند چرا که زنان با تشکیل نیمی از جمعیت جامعه نقش تعیین کننده ای در تصمیم گیری ها و کارها دارند.
نصیریان در پایان گفت: داشتن برنامه در شوراها، خودداری از پرداختن به منافع شخصی و اهمیت دادن به خرد جمعی باعث موفقیت اعضای شوراهای اسلامی می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیار بیدار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه