اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان خبرداد؛

اجرای بالغ بر ۵۲ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چادگان

اجرای بالغ بر ۵۲ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چادگان
سرهنگ مولیانی از اجرای ۵۲ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان چادگان خبر داد و گفت: این برنامه ها تحت عنوان روز شمار این هفته در غالب برنامه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و علمی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازچادگان نا؛سرهنگ بهزدار مولیانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس صرفا” یک امتداد زمانی و برهه زمانی نیست، بلکه گنجینه عظیمی است که ملت ما می تواند مدت های طولانی آن را استخراج، مصرف و سرمایه گذاری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چادگان نا,

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان تصریح کرد: دفاع مقدس مظهر معنویت، دینداری، آرمان خواهی، ایثار، از خودگذشتگی، ایستادگی، پایداری، مقاومت و همچنین مظهر تدبیر و حکمت است.

,

وی عوامل شروع جنگ ایران و عراق در هشت سال دفاع مقدس را عوامل داخلی ایران، عوامل داخلی عراق و عوامل بین المللی دانست.

,

سرهنگ مولیانی از 52 برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این برنامه ها تحت عنوان روز شمار این هفته در غالب برنامه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و علمی خواهد بود.

,

وی افزود: پنج یادواره شهدا در ایام هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم در شهر چادگان با حضور هیئات مذهبی در شهر چادگان و روستاهای فراموشجان، گشنیزجان، علی آباد و محله مندرجان با هدف تجدید میثاق با شهدا برگزار خواهد شد.

,

سرهنگ مولیانی با اشاره به این که در هفته دفاع مقدس امسال، مراسمات متنوع فرهنگی و ورزشی مختلفی برگزار می شود بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار های شهدا، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، همایش کوهنوردی بسیجیان(صعود به قله)، میقات صالحین و حضور بسیجیان در نماز جمعه، زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی بومی محلی و فرهنگی، بیان خاطرات رزمندگان، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس، از جمله برنامه های سپاه ناحیه مقاومت بسیج چادگان در هفته دفاع مقدس است.

,

وی دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در چادگان را، همایش ایلات و عشایر، نمایش فیلم و اجرای تئاتر، برگزاری نمایشگاه عصر عاشورا با محوریت دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه و راه اندازی رادیو، کوهپیمایی حلقه های صالحین، نشست های روشنگری و بصیرت افزایی، راه اندازی هیئت های دانش آموزی، برگزاری مسابقه تیر اندازی و اجتماع احلی من العسل توسط دانش آموزان بسیجی و افتتاح ساختمان حوزه جدید سیدالشهدا(ع) عنوان کرد.

,

سرهنگ مولیانی در ادامه با بیان این که وظیفه سنگینی بر دوش ما بسیجیان است خاطر نشان کرد: بسیجیان باید فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس را به نسل های بعدی انتقال دهند.

,

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان بیان کرد: رمز موفقیت ایران اسلامی در برابر دشمنان، همان اندیشه های دفاعی حضرت امام خمینی(ره) که گرفته شده از قرآن، عترت، اسلام و سیره پیامبر، ائمه اطهار(ع) بوده و حضور مردم و ولایت پذیری آن ها، از عمده دلایل پیروزی مردم ایران اسلامی در برابر دشمنان به شمار می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه