اخبار داغ

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان

۸۵ درصد جمعیت استان اصفهان شهرنشین هستند

۸۵ درصد جمعیت استان اصفهان شهرنشین هستند
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: ۸۵ درصد جمعیت استان اصفهان شهرنشین هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازدیار عالمان؛ محمدرضا کمالی در آیین تودیع معارفه شهردار شهر گوگد با اشاره به اینکه استان اصفهان 107 شهرداری دارد بیان کرد: نسبت به کل کشور بیشترین تعداد شهرداری، در استان اصفهان دایر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,

وی با بیان اینکه امروزه مدیریت شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و علت آن هم میزان جمعیتی است که در شهر ها ساکن هستند عنوان کرد: مدیریت شهری می تواند در ابعاد مختلف جامعه از جمله فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و…تاثیر گذار باشد.

,

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با اشاره به اینکه شهردار علاوه بر مدیریت هزینه باید مدیریت درآمد هم داشته باشد تصریح کرد:  سایر مدیریت ها فقط به بخش هزینه توجه می کنند، ضمن اینکه مردم نیز بدون توجه به رکود اقتصادی همواره مطالبات خود را دارند.

,

کمالی افزود: اگر شیوه مدیریت شهری را تغییر ندهیم شهرآبادی نخواهیم داشت.

,

وی با بیان اینکه در مدیریت شهری قوانین مختلفی داریم و شورا باید بر آن اشراف لازم را داشته باشد تا مصوباتش مغایر با قانون نباشد، خاطرنشان کرد: شورا نباید شورای شهرداری باشد ،بلکه باید شورای شهر باشد.

,

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان همچنین با اشاره به برخی بهانه جویی ها برای عدم انجام کارها گفت: هر زمانی که می خواهیم کاری حل نشود می گوییم قانون این طور می گوید، در حالیکه قانون برای سد کردن نیامده بلکه برای تسهیل در امور است.

,

کمالی ادامه داد: اگر درآمد یک شهرداری فقط صرف امور جاری آن شود، آن منطقه درجا خواهد زد.

,

وی با بیان اینکه 53 سال پیش در شهر گوگد شهرداری تاسیس شده است واین شهر قابلیت های زیادی را دارد، اضافه کرد: اگر به درستی برنامه ریزی شود، اندک در آمد موجود شهرداری می تواند خود نیز درآمدزا باشد.

,

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری گوگد باید به سمتی حرکت کند که قابلیت های این شهر شکوفاتر شود.

,

کمالی با بیان اینکه نباید یک شهری همچون گوگد 2 و نیم میلیارد تومان بودجه داشته باشد یاداور شد: هویت و قدمت این شهر بالا است اما اکنون با یک شهری که 8 سال است شهرداری دارد برابری می کند.

,

وی افزود:  این امر نشان می دهد نیاز به یک برنامه ریزی است و اگر وضعیت همین طور ادامه پیدا کند شهر دچار عقبگرد خواهد شد.

,

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با اشاره به اینکه میانگین مدت مدیریت در شهرداری حدود 3 سال است اما در این شهر 5 سال و نیم به دراز کشیده شده عنوان کرد: این خود نقطه مثبتی است که نشان از وجود همدلی و همزبانی حاکم در شهر می باشد.

,

تنها 17 میلیون تومان از 550 میلیون تومان اعتبار تملک دارایی سال 95 دریافت شد

, تنها 17 میلیون تومان از 550 میلیون تومان اعتبار تملک دارایی سال 95 دریافت شد, تنها 17 میلیون تومان از 550 میلیون تومان اعتبار تملک دارایی سال 95 دریافت شد,

شهردار سابق گلپایگان بیان کرد: در سال 95 براساس 550 میلیون تومان اعتبار تملک دارایی کلنگ هایی را بر زمین زدیم که تنها 17 میلیون تومان آن را دریافت کردیم.

,

محمود اشرفی نوش آبادی در ادامه با بیان اینکه همیشه فراهم کردن امکانات برای مردم یک دغدغه بوده مطرح کرد:در سال اولی که شهردار گوگد شدم بودجه این شهرداری 675 میلیون تومان بود اما اکنون این بودجه به 2 میلیارد و 750 میلیون تومان رسیده است.

,

وی افزود: بودجه شهرداری را همواره بر اساس توان مردم در نظر گرفته ایم.

,

شهردار سابق گوگد گفت: بهینه نمودن وضعیت اداری شهرداری، جذب نیرو از طریق آزمون، تهیه سند چشم انداز شهرستان سرشکن کردن اعتبارات در تمام شهر قسمتی از فعالیت های انجام شده در 5/5 سال حضورم در شهرداری گوگد بوده است.

,

اشرفی نوش آبادی با اشاره به اینکه ملاک من خدمت به کل شهرستان بوده عنوان کرد: سرشکن شدن اعتبارات در تمام نقاط شهر برای این بود که شهروندان بدانند ما نقطه خاصی تنها توجه نداریم.

,

وی اضافه کرد: تهیه طرح تفصیلی بسیاری از مشکلات شهر گوگد را حل خواهد کرد.

,

شهردار سابق گوگد با بیان اینکه برخی از پروژه ها به 70 درصد رسیده است اظهار کرد: چند پروژه تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

,

اشرفی نوش آبادی برای 7 هکتار زمین در شهر گوگد صنایع کارگاهی تعریف کرده ایم که می توان 30 کارگاه در آن احداث کرد.

,

وی با اشاره به اینکه شرکت زراعی کشت زمین های خود را تا پشت مسکن مهر شهر گوگد ادامه داده است ، خاطرنشان کرد:  شهرداری در این مورد کارخود را کامل انجام داده، اما شهرداری نمی تواند جلوی کشاورزان را بگیرد و لازم است که شورا به این مسئله ورود پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه