اخبار داغ

امام جمعه دیلم:

جزئیات پنهان جنگ در کتاب های دفاع مقدس است

جزئیات پنهان جنگ در کتاب های دفاع مقدس است
امام جمعه دیلم گفت: کتاب های تالیف شده در حوزه دفاع مقدس همگی و بدون استثنا مورد مطالعه مقام معظم رهبری قرار گرفته است و جوانان این کتاب ها را بخوانند تا از جزئیات پنهان جنگ آشنایی پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ حجت الاسلام حسینی بوشهری امام جمعه دبلم در گردهمایی بسیجیان و نیروهای مسلح شهرستان دیلم گفت: محرم و صفر از جمله فرصت های استثنایی ست که خداوند در اختیار ما قرار داده است و باید صحیح از آن جهت خودسازی استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛, سپاس؛,

وی افزود: هنوز ابعاد و ظرفیت های مهمی از قیام اباعبداله باقی مانده است و اگر از ظرفیت های محرم از ابعاد درونی و بنیادی آن استفاده کنیم اتفاقی عظیم در جامعه اسلامی می افتد.

,

امام جمعه دیلم اظهار کرد: امروز پیام خونین سرخ حسینی در سراسر جهان نهادینه شده است و دشمنان همواره سعی کردند عزاداری های ما را به انحراف بکشند تا نتوانیم به خوبی از آن استفاده کنیم.

,

وی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس گفت: در دفاع مقدس تنها کشور عراق با ما نمی جنگید بلکه جهان با ما در حال جنگ بود و این تنها جنگی بود که شرق و غرب برای آن باهم متحد شدند و علیه ملت بزرگ ایران به پا خواستند.

,

در پیش از سخنان امام جمعه دیلم، احمد اسدی فرمانده سپاه دیلم ضمن خیرمقدم به نیروهای شرکت کننده در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ما در راستای نهضت عاشورا بود و شهدای ما پیروی از رهبر خود و با استعانت از سرور و سالار شهیدان در برابر دشمن جهاد کردند.

,

/ انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه