اخبار داغ

شوک بزرگ به پرسپولیس

مهدی طارمی چهار ماه محروم شد/باشگاه پرسپولیس: حکمی از سوی فیفا مبنی بر محرومیت مهدی طارمی به این باشگاه نرسیده است

مهدی طارمی چهار ماه محروم شد/باشگاه پرسپولیس: حکمی از سوی فیفا مبنی بر محرومیت مهدی طارمی به این باشگاه نرسیده است
پرسپولیس در آستانه دیدار حساس با الهلال عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با یک حکم سنگین و شوکه کننده مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در حالی که مدیران پرسپولیس پس از ماهها تلاش، در هفته اخیر موفق شده بودند رقم مربوط به محکومیت در پرونده مانوئل ژوزه را تامین کنند ، با یک حکم باورنکردنی دیگر مواجه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تابناک در این مورد نوشته است: فدراسیون جهانی فوتبال در پی شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه ، مهدی طارمی بهترین بازیکن و گلزن پرسپولیس را مقصر دانسته و او را چهارماه از فوتبال محروم کرده است. 

,

با اینحال محرومیت قرمزها در این پرونده تنها به طارمی ختم نمی شود و باشگاه پرسپولیس نیز در دو پنجره نقل و انتقالات آتی از خرید بازیکن جدید محروم است. این حکم قطعی است و به این ترتیب پرسپولیس در بازی مقابل الهلال عربستان اجازه استفاده از طارمی را ندارد. همچنین به نظر می رسد پرسپولیس در این پرونده نیز با جریمه سنگین مالی جدیدی مواجه شود.

,

واکنش باشگاه پرسپولیس به محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی از سوی فیفا

, واکنش باشگاه پرسپولیس به محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی از سوی فیفا,

مهدی طارمی ابتدای فصل شانزدهم لیگ برتر به همراه رامین رضاییان راهی تیم ریزه اسپور ترکیه شد و بعد از مدتی حضور در این تیم به پرسپولیس برگشت. در این مورد گفته شد باشگاه ترکیه ای از طارمی به علت ترک تمرینات تیم شکایت کرده است.

,

شامگاه امروز جمعه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فیفا مهدی طارمی را به دلیل تخلف در این پرونده چهار ماه محروم کرده است. 

,

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این مورد گفت: هنوز هیچ حکمی در این مورد به باشگاه اعلام نشده است. ما از این موضوع بی اطلاع هستیم و قاعدتا فیفا هم ابتدا احکامش را به باشگاه ها اعلام می کند. 

,

صمد ابراهیمی یکی از وکلای مهدی طارمی در این پرونده نیز در گفتگو با خبرنگار مهر از صدور چنین حکمی برای مهاجم پرسپولیس ابراز بی اطلاعی کرد.

, خبرنگار مهر,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه