اخبار داغ

فرمانده دانشکده تربیت پاسدار امیرالمؤنین:

برخی هنوز هم باور ندارند در جنگ نرم هستیم/ دشمن به دنبال استحاله نظام از دورن است

برخی هنوز هم باور ندارند در جنگ نرم هستیم/ دشمن به دنبال استحاله نظام از دورن است
فرمانده دانشکده تربیت پاسدار امیرالمؤنین گفت: برخی افراد هنوز باور نکرده‌اند که جنگ نرم در جریان وقوع است، دشمن در جریان این جنگ به دنبال استحاله نظام از دوران است اما شهدای مدافع حرم نظیر شهد حججی نشان دادند که آنان در این عرصه نیز از ملت ایران شکست خورده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشهرضانیوز؛ فرمانده دانشکده تربیت پاسدار امیرالمؤنین امروز در مراسم رژه یگان‌های نمونه نظامی و انظامی شهرستان شهرضا به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همه توان دشمن برای مقابله با نظام و حرکت انقلابی مردم ایران انجام شد، آنها اقدامات خصمانه خود را از قائله کردستان و تحمیل جنگ بر علیه ملت ایران دنبال کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز, شهرضانیوز,

محمد کرمی اضافه کرد: در قائله کردستان دشمنان نظام اسلامی همه عناصر ضد انقلاب را از سراسر دنیا جمع کردند و باوجود همه توانی که به کار بردند، موفق نشدند.

,

وی اظهار کرد: در گذشته دشمن بعثی با حمایت بیش از 30 کشور استکباری دنیا حمله گسترده‌ای را بر علیه کشور ایران آغاز کرد، رهبری این توطئه جهانی نیز بر عهده آریکاییها قرار داشت.

,

فرمانده دانشکده تربیت پاسدار امیرالمؤنین با اشاره به واقعه طبس و سرنگونی هواپیمای متجاوز آمریکایی، گفت: در آن واقعه به فرموده امام راحل(ره) امدادهای غیبی به یاری انقلاب و مردم آمد، این مسئله در همه تاریخ انقلاب بارها تکرار شده و تنها خداوند کشور را نجات داده است.

,

کرمی اظهار کرد: در زمان جنگ رزمندگان کشورمان با استعانت از تعالیم عاشورایی توانستند دفاعی همه جانبه در برابر تهاجمی همه جانبه انجام دهند و سرانجام نیز به پیروزی برسند.

,

وی گفت: نخستین و مهمترین عامل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس اخلاص در عمل و ایمان آنها بود، در شرایطی که دشمن از هر نظر تجهیز شده و با هدف براندازی نظام و تجزیه کشور وارد عمل شده بود، نیروهای مدافع ایرانی با خودباوری و تکیه بر توان داخلی توانستند این خیال خام را به کابوسی تلخ برای طراحان آن تبدیل کنند.

,

فرمانده دانشکده تربیت پاسدار امیرالمؤنین در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به طراحی جنگ نرم فرهنگی دشمن بر علیه انقلاب اسلامی، گفت: برخی افراد هنوز باور نکرده‌اند که جنگ نرم در جریان وقوع است، دشمن در جریان این جنگ به دنبال استحاله نظام از دوران است اما شهدای مدافع حرم نظیر شهد حججی نشان دادند که آنان در این عرصه نیز از ملت ایران شکست خورده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه