اخبار داغ

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

همایش دوچرخه سواری درسپیدان برگزارشد

همایش دوچرخه سواری درسپیدان برگزارشد
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس همایش دوچرخه سواری با حضور دوچرخه سواران نوجوان وبزرگسال برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛دوچرخه سواران به مناسبت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بر تداوم راه نورانی شهدا تاکید کردند ،دراین همایش دوچرخه سوارن ازشهراردکان تا چله گاه وجاده کمربندی شمالی برگزار شد و دوچرخه سواران این مسیررا رکاب زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

, ,

زارع مهذبیه رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان درگفتگوبا خبرنگارما گفت: شما نوجوانان ورزشکار در هفته دفاع مقدس به نام شهدا دست به اقدام بزرگی زدید و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا قدم برداشتید.

,

وی افزود: شهدا روزی در سنگرها دفاع می کردند و امروز شما نوجوانان در سنگر علم قدم برمی دارید و جنگ شما در این عرصه است چراکه امروزه اقتدار ما با پیشرفت های علمی صورت می گیرد.

,

, ,

رئیس اداره ورزش و جوانان در ادامه خطاب به نوجوانان ورزشکار گفت: باید قدر شهدا را بدانیم و بهره لازم را از آنان ببریم چراکه شهدا می توانند مشکلات را حل کنند، شما جوانان و دانشجویان باید با شهدا مانوس شوید.

,

این همایش دوچرخه سواری که با هئیت دوچرخه سواری و تربیت بدنی سپاه ناحیه سپیدان وهیئت دوچرخه سواری شهرستان سپیدان برگزار شد.

,

, ,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه