اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا:

نقشه های دشمن بارها در ایران اسلامی نقش بر آب شده است

نقشه های دشمن بارها در ایران اسلامی نقش بر آب شده است
امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با بیان اینکه نقشه های دشمن بارها در جمهوری اسلامی نقش بر آب شده است، گفت: در جنگ تحمیلی شیعه و سنی با اخوت و برادری از مملکت خود دفاع کردند و دشمن را از سرزمین خود بیرون کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مولوی سید محمد حسینی امام جمعه اهل سنت طبس مسینا در گفتگو با وحدت درمیان، اظهار کرد: دفاع در برابر تهاجم دشمنان اسلام یک وظیفه همگانی است؛ در جنگ هشت ساله ای که از سوی عراق و حامیان آن بر نظام اسلامی تحمیل شد ، شیعه و سنی برای دفاع از میهن اسلامی با شهامت و فداکارانه وارد میدان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مولوی سید محمد حسینی , در گفتگو با , وحدت درمیان, وحدت درمیان, وحدت درمیان, وحدت درمیان, ،, ،, ،,  اظهار کرد: دفاع در برابر تهاجم دشمنان اسلام یک وظیفه همگانی است؛ در جنگ هشت ساله ای که از سوی عراق و حامیان آن بر نظام اسلامی تحمیل شد ، شیعه و سنی برای دفاع از میهن اسلامی با شهامت و فداکارانه وارد میدان شدند.,

 

,

وی افزود: همیشه دشمن با ترفند های مختلف جنگ ها را به کشور های اسلامی تحمیل می کند؛ دشمنان سعی داشتند این جنگ را یک جنگ مذهبی و میان شیعه و سنی نشان دهند.

,

 

,

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا ادامه داد: دشمن سعی می کند ، به بهانه های واهی بین مسلمانان تفرقه بیاندازد و از این طریق کشورهای اسلامی را درگیر جنگ کنند و به هدف شوم خود برسند.

,

 

,

مولوی حسینی با بیان اینکه هدف دشمنان نابودی دین اسلام و انقلاب است، گفت: امروز در جهان اسلام و بویژه جمهوری اسلامی ایران شیعه و سنی آگاه و هوشیار هستند و هرگز گول دشمنان را نخواهند خورد.

,

 

,

وی بیان کرد: متاسفانه دشمن در برخی از کشورهای اسلامی به هدف خود رسیده و آن ها را تحت استعمار خود قرار داده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه نقشه های دشمن بارها در جمهوری اسلامی نقش بر آب شده است، گفت: در جنگ تحمیلی شیعه و سنی با اخوت و برادری از مملکت خود دفاع کردند و دشمن را از سرزمین خود بیرون کردند.

,

 

,

مولوی حسینی اظهار داشت: برای رهایی همیشگی از چنگال دشمنان باید همگان با اخوت، برادری و یکپارچگی در کنار هم برای تداوم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

,

 

,

وی عنوان کرد: هوشیاری علما ، اندیشمندان ، مسئولین و رهنمودهای رهبری باعث شد که فتنه‌های دشمنان در دوران دفاع مقدس ناکام بماند.

,

 

,

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا در پایان گفت: امنیت و آرامش امروز دستاورد انقلاب اسلامی است ؛ همه مسلمانان برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی تلاش کنند و هرگز تحت تاثیر تبلیغات سوی دشمن قرار نگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه