اخبار داغ

پیام ریاست و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و دهه اول محرم

پیام ریاست و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و دهه اول محرم
فرا رسیدن ماه مهر و مودت و آغاز هفته دفاع‌مقدس را که با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مقارن شده است گرامی می‌داریم و برای تمامی جهادگران کسب علم و دانش و دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت و همچنین حافظان اقتدار و مدافعان مرزهای میهن اسلامی، سعادت و سربلندی آرزو می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ رییس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و دهه اول محرم پیامی صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز, رییس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و دهه اول محرم پیامی صادر کردند.,

متن این پیام به شرح زیر است:

,

فرا رسیدن ماه مهر و مودت و آغاز هفته دفاع‌مقدس را که با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مقارن شده است، گرامی می‌داریم و برای تمامی جهادگران کسب علم و دانش و دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت و همچنین حافظان اقتدار و مدافعان مرزهای میهن اسلامی، سعادت و سربلندی آرزو می‌کنیم.

,

ایام بازگشایی مدارس و تقارن آن با هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت و ماه محرم، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

,

ریاست و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان عزیز و پاسداشت هفته دفاع مقدس و همچنین تقارن ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان با آغاز سال تحصیلی جدید، از خداوند متعال سالی توأم با پیشرفت و موفقیت چشمگیر در همه عرصه ها را مسئلت می نماییم.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه