اخبار داغ

فرمانده سپاه درمیان:

8 سال دفاع مقدس کشور و انقلاب ما را بیمه کرد

8 سال دفاع مقدس کشور و انقلاب ما را بیمه کرد
فرمانده سپاه درمیان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی ما را بیمه کرد، گفت: دفاع مقدس نه تنها انقلاب اسلامی را بیمه کرد بلکه پیشرفت های امروز کشور ایران در همه عرصه ها نتیجه دفاع مقدس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وحدت درمیان، پاسدار حسین خدادادی،فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان،در مراسم یادواره شهدای زن که در حسینیه شهر قهستان برگزار شد،ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت ماه محرم الحرام اظهار کرد:هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی ما را بیمه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان، پاسدار حسین خدادادی،فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان،در مراسم یادواره شهدای زن که در حسینیه شهر قهستان برگزار شد،ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت ماه محرم الحرام اظهار کرد:هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی ما را بیمه کرد., وحدت درمیان,

 

,


وی افزود: دفاع مقدس نه تنها انقلاب اسلامی را بیمه کرد بلکه پیشرفت های امروز کشور ایران در همه عرصه ها نتیجه دفاع مقدس است.

,
,

 

,


فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان بیان کرد:ما هر جایی که از دفاع مقدس درس گرفتیم باعث پیشرفت شده است.

,
,

 

,

خدادادی تصریح کرد:امروز دوران دفاع مقدس تمام شده و دشمن هم تغییر راهبرد و تاکتیک داده است اما اگر ما از دوران دفاع مقدس درس بگیریم قطعا در برابر تاکتیک های دشمن پیروز خواهیم شد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه زنان در دوران دفاع مقدس همراه مردان از این مرز و بوم دفاع کردند،گفت: دشمن هم الان برای زنان ما برنامه ریزی کرده و قصد تخریب خانواده را از طریق زنان دارد.

,


فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان عنوان کرد:متاسفانه امروزه زنان ما بیشتر از مردان مورد تهاجمات فرهنگی هستند. 

,
,

 

,

خدادادی اذعان کرد: الان نوک پیکان دشمن در زمینه فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی و مشکلاتی از جمله طلاق،بی بند و باری،تجمل گرایی و از هم گسیختن بنیان خانواده به سمت زنان است.

,

 

,

وی اظهار کرد: وظیفه سرگروها و مربیان صالحین است که در حلقها برای مجهز شدن زنان در برابر تهاجمات فرهنگی و اجتماعی به آنها اطلاعات داده و بیش از پیش در این زمینه تلاش کنندو اگر ادمه دهنده راه شهدا باشیم دشمن نخواهد توانست با نقشه هایش کشور ما و زنان ما را هدف قرار دهد.

,


فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان تاکید کرد: امروز کشور ایران در زمینه نظامی و تسلیحاتی بسیار قوی است اما در عرصه جنگ نرم نیاز به تلاش داریم.

,
,

 

,

خدادادی تصریح کرد: در زمینه اقتصادی هم با توجه به اینکه چند سال پیاپی است که مقام معظم رهبری سال را به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری میکنند یعنی اینکه در اقتصاد هم نمره قابل قبولی نداریم و باید تلاش کنیم که در زمینه اقتصادی هم مجهز شویم.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: موفق بودن در زمینه اقتصادی هم به زنان بستگی دارد؛ زنان با حذف تجمل گرایی و خیلی امورات دیگر میتوانند در اقتصاد خانواده خود و جامعه تاثیر گذار باشند.

,

 

,

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان در پایان از حضور پر رنگ خواهران شهرستان در همه برنامه های بسیج تقدیر و تشکر کرد.

,


انتهای پیام/

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه