اخبار داغ

استاندار هرمزگان:

تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم کار جهادی و حمایت دولت است

تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم کار جهادی و حمایت دولت است
استاندار هرمزگان گفت: همان طور که ملت ما با حضور خود صحنه دفاع مقدس را حفظ کرد تحقق اقتصاد مقاومتی نیز مستلزم جهاد و تلاش شبانه روزی و همدلی و همراهی ملت و حمایت دولت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، فریدون همتی استاندار هرمزگان درآئین افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در نشست خبری غرفه رسانه در جمع خبرنگاران، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و اظهار کرد: امام از حضور زنان و مردان پاکدامن که فرزندان دلیر را تربیت کردند و در اختیار امام گذاشتند تا از کیان و نظام و انقلاب دفاع کنند افتخار می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

استاندار هرمزگان افزود: تا این انقلاب هست دشمن نیز هست لذا باید با هوشیاری و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان هر گونه تحرکات دشمن در منطقه را خنثی کنیم.

,

وی گفت: خنثی نمودن تحرکات دشمن مستلزم تقویت وحدت، همدلی و توانمندی بالا در منطقه است، ما باید توانمندی خود را در منطقه چنان تقویت کنیم که قدرت هر گونه مقابله با دشمن را داشته باشیم.

,

استاندار هرمزگان بیان کرد: ملت ایران اسلامی همان طور که با حضور خودشان در صحنه توانست هشت سال دفاع مقدس را مقتدرانه به پیروزی برسانند با وحدت و همدلی و جهاد شبانه روزی  و با استفاده از همه ظرفیت ها می توانند اقتصاد مقاومتی را در کشور عملی کنند.

,

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن در کشور اظهار کرد: تحریم های دشمن در کشور به گونه ای بود که اگر بر علیه کشورهای دیگر تحمیل می شد شش ماه بیشتر دوام نمی آورد، نهادینه شدن فرهنگ جهادی در ملت ایران در بخش های مختلف علم و فناوری و نظامی و بخش های تولید لوازم مورد نیاز توانسته شعار ما می توانیم را رقم بزند.

,

همتی خاطرنشان کرد : با تدابیر مقام معظم رهبری و حضور مقتدرانه نیروهای مسلح و پشتیبانی دولت و ملت از نیروهای مسلح با وجود تحریم ها، در بخش های علم و فناوری و نظامی پیشرفت های چشمگیری داشته ایم.

,

همتی ضمن قدردانی از برپایی نمایشگاه استانی دفاع مقدس، بیان کرد: افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس و بازسازی عملیات بیت المقدس می تواند الهام بخش ارزشها و زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه