اخبار داغ

اهتزاز پرچم امام حسین(ع) بر بام استان مرکزی+عکس

اهتزاز پرچم امام حسین(ع) بر بام استان مرکزی+عکس
گروه کوهنوردی فراز دلیجان به مناسبت ایام محرم پرچم متبرک یا حسین (ع) بر فراز قله های اردهال شهرستان دلیجان (بام استان مرکزی ) نصب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان؛ گروه کوهنوردی فراز دلیجان به مناسبت ایام محرم پرچم متبرک یا حسین علیه السلام را بر فراز قله های اردهال شهرستان دلیجان (بام استان مرکزی) نصب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

حمیدرضا محمدی سرپرست گروه کوهنوردی فراز دلیجان گفت: همچنین پرچم متبرک یا حسین (ع) در قله توچال تهران  نیز توسط رضا نجفی کوهنورد پر تلاش شهرستان بر افراشته شد.

,

محمدی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده مقرر شده گروه کوهنوردی فراز در ماه های محرم و صفر، قله های شاخص شهرستان دلیجان را به احترام اباعبدالله الحسین(ع)  به نام نامی آن حضرت مزین کند.

,

وی با اشاره به اینکه در دلیجان قابلیت های محیطی خوب در شهرستان برای اجرای ورزش کوهنوردی است اظهار کرد: در شهرستان سه کوه بالای سه هزار متر داریم.

,

شش گروه کوهنوردی در سطح شهرستان به صورت سازمان یافته این ورزش را دنبال می کنند.

,

قله دومیر که به نام اردهال نیز شناخته می‌شود با ارتفاع ۳۵۰۳ متر بلندترین قله استان مرکزی است و چندین مسیر راهیابی به قله داشته که دو مسیر آن در شهرستان دلیجان و دو مسیر دیگر در استان اصفهان واقع است.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه